چهره شما شخصیت‌تان را افشا می‌کند!

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید در اولین ملاقات با هرکسی بتوانید از روی چهره، به شخصیت و اسرار درونی اون فرد پی ببرید حتما این مقاله را تا انتها بخوانید.
روانشناسی چهره شناسی از شکل چهره و صورت

در این مطلب از مجله دلتا اطلاعات زیادی به بیان روانشناسی چهره شناسی از شکل چهره و صورت می‌پردازیم. به کمک این اطلاعات می‌توانید شناخت بهتری از ویژگی‌های شخصیتی افراد مهم زندگی خود به‌دست بیاورید.

روانشناسی چهره شناسی از شکل چهره و صورت

رفتارها و واکنش‌های احتمالی آن‌ها را پیش بینی کنید و روابط اجتماعی و عاطفی خود را مدیریت کنید. ناگفته نماند که علم چهره شناسی اطلاعات دقیق از همه خصوصیات شخصیتی و خلقی انسان به ما ارائه نمی‌دهد و برای شناخت و تشخیص دقیق شخصیت افراد باید از یک دکتر روانشناس خوب راهنمایی بگیریم.

صورت گرد

افرادی که دارای صورت گرد هستند بسیار پر انرژی و امیدوار بوده و بر خلاف چهره معصوم و آرام خود می‌توانند به اذیت و آزار دیگران فکر کنند و خواب آرام را تبدیل به کابوس شبانه کنند. تحقیقات نشان داده که این افراد موقع خواب خروپف می‌کنند. البته مشکل خروپف در سنین بزرگسالی در افراد با اشکال مختلف صورت دیده می‌شود.

روانشناسی چهره شناسی از شکل چهره و صورت

فرم پیشانی از نکات روانشناسی چهره شناسی از شکل چهره و صورت

شکل و خطوط پیشانی شناخت خوبی از شخصیت افراد به ما می‌دهد. پیشانی صاف و وسیع نشان از صلح طلب و متفکر بودن فرد دارد و پیشانی‌های کوتاه و دارای خطوط عمیق و فرورفتگی‌های متعدد نشان از هیجانی بودن و زود خشمی فرد دارد که لازم است مهارت های مدیریت خشم را یاد بگیرند. افرادی که دارای یک خط عمیق عمودی در پیشانی خود هستند بسیار جدی روی مسائل مختلف فکر می‌کنند و هیچ زمان تصمیم‌های لحظه ای نمی‌گیرند.

روانشناسی چهره شناسی از شکل چهره و صورت

فرم چشم

اگر اندکی فرورفتگی در حدقه چشمان خود دارید شما فردی متفکر هستید. چشمان درشت و خیره نشانه جاه‌طلبی فرد است. همچنین چشمان درشت و کشیده می‌تواند نشانه حافظه خوب فرد و کمی پرحرفی و اعتماد به نفس باشد. وجود خطوط ریز در اطراف چشم نشانه شاد بودن و خنده‌رویی فرد است. در روانشناسی چهره شناسی، سفیدی بالای عنبیه، نشانه تندخویی و پرخاشگری و سفیدی بین پلک پایین وعنبیه، نشانه استرس و نگرانی در فرد است. برای اینکه حال بهتری داشته باشید به مطلب تاثیر اعجاب‌انگیز موسیقی بر سلامت روان سر بزنید.

فرم گوش‌ها

افرادی که دارای گوش‌های کوچک هستند افرادی با اعتماد به نفس و مرموز هستند و اسرار درونی خود را به کسی نمی‌گویند. گوش‌های کوچک متمایل به بیرون نشانه‌ای از عزم راسخ و قدرت در تصمیم‌گیری‌ها هستند. گوش‌های کلفت و پهن نشانه نجابت و تمایل بالا به مال اندوزی است.

فرم بینی از نکات روانشناسی چهره شناسی از شکل چهره و صورت

در علم چهره شناسی افراد دارای بینی کوچک، ضعیف و غیر قابل اتکا هستند و در تصمیم‌گیری بی‌ثبات هستند. افراد دارای بینی بزرگ دارای عزم و اراده قوی بوده و شخصیت استوار و قوی دارند. بینی نوک تیز نشانه اعتماد به نفس بالا و جسارت و شجاعت فرد است. این افراد خیلی در قید رعایت آداب و رسوم نیستند و به‌راحتی با دیگران برخورد می‌کند. افراد دارای بینی عقابی خودخواه حساس و دودل هستند.

فرم لب‌ها

فرم لب‌ها هم می‌تواند در چهره شناسی به ما اطلاعات مفیدی دهد. افرادی که لب‌های درشت و بزرگ دارند عمدتا پرحرف هستند. افرادی که لب بالایی آن‌ها کوچک است به‌راحتی با دیگران متحد می‌شوند و بسیار قدرشناس هستند و افراد دارای لب‌های نازک به ورزش علاقه‌مند هستند. اگر گوشه لب‌ها به سمت بالا متمایل باشد نشانه شوخ‌طبعی بوده و گوشه لب‌ها به‌سمت پایین نشانه بدبینی فرد است.

فرم لب‌ها

پیشنهاد مطالعه: مطلب این موارد را هرگز از همسرتان پنهان نکنید را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۵ مهر ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ مهر ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

تقویت حافظه با ۶ راهکار ساده

تقویت حافظه دغدغه این روزهای اکثر مردم شده است که برخلاف تصور عامه مردم نه‌تنها ارثی نیست؛…