خوشگذرانی‌های متفاوت در باغ جوان اصفهان

۰
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
باغ جوان اصفهان فقط مخصوص جوان‌هاست. بله؛ درست خواندید. در باغ جوان فقط به کسانی خوش می‌گذرد که جوان باشند.
باغ جوان اصفهان

اصفهان فقط میدان نقش جهان نیست. در این بخش باغ جوان اصفهان را به شما معرفی خواهیم کرد. جایی که شاید شبیه آن در ایران کم باشد؛ شاید هم اصلا نباشد. لب کلام این که اگر دل جوانی دارید از پیشنهاد ویژه ما غافل نشوید.

باغ جوان اصفهان

در این مکان می‌توانید ۳۵ تفریح مختلف را امتحان کنید. همچنین مجموعه تفریحی باغ جوان فضای سبز ۴۴ هزار متری برای شما در نظر گرفته است تا از سایه درخت و اکسیژن خالص (تقریبا خالص) لذت ببرید. صدای آرامبخش پرنده‌ها را هم بشنوید.

پارک جوان اصفهان

مسیر دسترسی به باغ جوان اصفهان

باغ جوان در جنوب شرقی اصفهان در کنار زاینده‌رود قرار دارد. اگر می‌خواهید به اینجا بروید از هر جای شهر که هستید باید به سمت خیابان سلمان فارسی (مشتاق سوم) حرکت کنید. پل شهرستان را که رد کردید کمی بعد مجموعه را در سمت راستتان می‌بینید. اگر دوست دارید در مناطق اصفهان خانه‌ای بخرید، بهترین مناطق اصفهان برای سرمایه‌گذاری کدام است را بخوانید.

ده شمرود

ده شمرود جایی شبیه کلبه‌های جنگلی است. بچه‌ها با حیوانات زیادی آشنا می‌شوند، پختن نان را یاد می‌گیرند و کلی مهارت جالب دیگر. در واقع هدف ده شمرود این است که بچه‌ها با مهارت‌های مختلف آشنا شوند و زندگی در طبیعت را یاد بگیرند و از آن لذت ببرند بدون اینکه به طبیعت آسیب بزنند.

پینت بال

هیجان پینت بال را نادیده نگیرید. همه چیز همان‌قدر جذاب و مهیج است. نگران نباشید، مجموعه لباس مخصوص به شما می‌دهد؛ برای همین خیالتان از بابت تمیز ماندن لباس‌ها راحت باشد.

فوتبال حبابی

فوتبال حبابی

فوتبال حبابی ترکیبی از فوتبال، زوربینگ و کشتی سوهو است. این بازی از سال ۱۳۹۴ وارد ایران شد. بازی قوانین خاص خودش را دارد. بازیکن‌ها باید بالاتنه‌ای حبابی که با هوا پر شده بپوشند. با همچین وضعیتی هر کس گل بزند برنده بازی خواهد بود.

زیپ لاین

زیپ لاین به این شکل است که کابلی فلزی دو نقطه مرتفع را به هم وصل می‌کند. فرد به وسیله تجهیزات مخصوص به کابل فلزی متصل شده و برای مدتی چیزی شبیه پرواز را تجربه می‌کند.

باغ جوان اصفهان

قلعه وحشت

اگر عاشق بازی‌هایی مثل اتاق فرار هستید حتما سراغ قلعه وحشت بروید.

سوارکاری

در میان تفریحات باغ جوان اصفهان سوارکاری یکی از جذاب‌ترین‌ها است. شما با پرداخت هزینه‌ای اندک به راحتی سوارکاری را تجربه می‌کنید.

گیم سیتی

پس با خیال راحت همراه خانواده راهی شوید. به گیم سیتی بروید، روی کاناپه لم دهید و از کری خواندن برای حریف لذت ببرید.

پارک های اصفهان

ترامپولینگ

ترامپولینگ فضای مستطیل شکلی است که بچه‌ها روی سطحی فنری به این طرف و آن طرف می‌پرند. می‌توانید دست دوستان و بچه‌ها را بگیرید و عصر شادی را برای همه رقم بزنید.

کارتینگ

کارتینگ بیشتر ورزش محسوب می‌شود تا تفریح. در واقع کارتینگ مادر ورزش اتومبیل‌رانی است.

کارتینگ باغ جوان

بانجی جامپینگ

پریدن از ارتفاع همیشه جزو تفریحات پرطرفدار در شهربازی‌ها بوده است. معطل نکنید و خودتان را برای سقوط از ارتفاعی غیرقابل تصور آماده کنید. اگر به دیدنی‌های ایران علاقه دارید، ییلاق خصیل دشت، مکانی بکر میان ابر و مه را بخوانید.

آرچری

تیراندازی با کمان یا همان آرچری از قدیم یکی از ورزش‌های جذاب در میان مردان و زنان بوده است. باغ جوان اصفهان با توجه به همه جنبه‌های تفریحی فضایی مناسب برای تیراندازی درست کرده است.

رستوران‌های باغ جوان اصفهان

همان‌طور که گفتیم مراکز تفریحی از داشتن امکانات رفاهی برخوردارند و رستوران‌های اینجا هم از این قاعده مستثنا نیستند.

آرچری

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالاب بیشتر از گردشگری، ارزان‌ترین کشورها برای مهاجرت را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…