۱۰ هتل روی آب که شما را شگفت‌زده می‌کند

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
نقاطی از جهان هم هستند که با وجود نداشتن خط ساحلی، هتل‌های روی آب دارند که این هتل‌‌ها در نوع خود بسیار جالب و دیدنی هستند.
هتل های روی آب

هتل های روی آب تجربه یک اقامت هیجان‌انگیز و متفاوت را برای مهمانان رقم می‌زنند. شاید برای شما هم جالب باشد که یک شب را در اتاقی روی آب بگذرانید ولی نه چیزی شبیه اقامت در یک کشتی تفریحی که مدام روی امواج آب حرکت می‌کند، بلکه اقامت در اتاقی که در وسط آب ساخته‌شده و دقیقا مانند اتاق هتل دیزاین شده‌است. با مجله دلتا همراه باشید.

هتل پالافیت در کشور سوئیس

سوئیس خط ساحلی ندارد اما تا دلتان بخواهد دریاچه‌های طبیعی زیبایی را در خود جای داده که همین موضوع فرصتی را برای حوزه گردشگری و هتلداری در این کشور فراهم کرده که یکی از هتل های روی آب مشهور جهان را در این کشور بنا کنند. هتل پالافیت در دریاچه نوشاتل و در فاصله ۹۰ دقیقه‌ای از زوریخ قرار دارد.

هتل های جذاب جهان

هتل پالافیتوس در کشور مکزیک

زیبایی ساحل بکر ریویرا مایا، آن را به مکانی بی‌نظیر برای ساخت خانه‌های ییلاقی روی آب تبدیل کرده‌است. در بخشی از کف همه اتاق‌ها از شیشه استفاده شده تا مسافران در مدت استراحت در اتاق‌ها از تماشای زیبایی آب‌های نیلگون اقیانوس لذت ببرند. مهمانان هتل در مدت اقامت در اتاق‌ها می‌توانند با استفاده از نردبان اختصاصی وارد آب شوند و شنا کنند.

هتل منشا وزن در کشور نروژ

این هتل ۷ کابین روی آب دارد که به شکل مینیمال طراحی شده و تمرکز مستقیمی بر طبیعت اطراف دارد. معماری هتل بسیار چشم‌نواز و متفاوت است به طوری‌که نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. بعید است کسی بخواهد در آب‌های سرد نروژ شنا کند، برای همین در اتاق‌ها وان آبگرم اختصاصی برای استفاده مسافران تعبیه شده‌است.

هتل رزرو باوه در کشور اندونزی

اگر عاشق هتل های روی آب هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم، رفتن به این بهشت ​​اندونزی را در فهرست سفرهای آینده خود قرار دهید. این هتل زیبا در منطقه‌ای بکر و دست نخورده قرار گرفته و ۱۱ ویلا بر فراز آب دارد.

هتل های خاص جهان

هتل مِگزا بونگالُو در کشور ترکیه

این هتل مِگزا بونگالُو یکی از جذاب‌ترین هتل‌های کشور ترکیه محسوب می‌شود. هتل مِگزا بونگالُو روی آب اقامتگاه بسیاری از کوهنوردان است که برای صخره‌نوردی به این منطقه خوش آب‌وهوا سفر می‌کنند. برخی از اتاق‌های این هتل مجهز به جکوزی نیز است.

هتل جزیره موز در کشور قطر

اتاق‌های این هتل زیبا که سقف‌های کاهگلی دارد بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس بنا شده‌است. همه اتاق‌های این هتل مجهز به استخر اختصاصی است تا مسافران در مدت اقامتشان لذت تماشای دریا را از داخل این استخرهای خصوصی تجربه نمایند.

اقامتگاه بوم‌گردی ارکیده در کشور کامبوج

در کشور کامبوج در مجاورت منطقه کوهستانی هل، چادرهای سافاری مخصوصی را بر روی پنل‌های چوبی شناور روی آب قرار داده‌اند که مسافران می‌توانند چند شب را در آنها اقامت داشته باشند.

اقامتگاه های ساحلی

اقامتگاه روی آب جزیره چال در کشور کنیا

اگر مسافر کشور کنیا هستید، حتما به جزیره زیبا و بهشتی چال در جنوب شرقی این کشور هم سری بزنید. این اقامتگاه تنها یک سوئیت اختصاصی روی آب دارد. اگر به جاذبه‌های گردشگری علاقه دارید، پاتوق هیجان‌انگیز شطرنج‌بازهای تهران را بخوانید.

حمام قطب شمال در کشور سوئد

یکی دیگر از هتل‌های جذاب در مناطق سردسیر به منطقه قطب شمال در کشور سوئد اختصاص دارد، خانه‌هایی ییلاقی واقع در شهر هارادز. این سوئیت‌های منحصر‌به‌فرد فقط در فصل تابستان شناور می‌شوند زیرا آب در فصل زمستان در این منطقه قطبی یخ می‌زند.

خلیج نین وان در کشور ویتنام

ویلاهای روی آب در خلیج نین وان فضایی در حدود ۱۶۰۰ فوت دارند و همگی مجهز به پله‌های چوبی اختصاصی برای ورود به آب هستند، مسافران در مدت اقامت خود می‌توانند مستقیما با پایین رفتن از پلاها به دریا بروند.

هتل های روی آب در جهان

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری، ییلاق خصیل دشت مکانی میان ابر و مه را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ در ۴:۲۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ در ۲:۰۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…