رپورتاژ آگهی

۷ نکته طلایی جهت انتخاب فرش ماشینی متناسب با فضای خانه

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر فضای خانه شما کوچک است و می‌خواهید، فضا را بزرگ‌تر نشان دهید، به سراغ فرش‌های ماشینی با رنگ‌های روشن‌تر بروید تا بتوانید با کمک آن، خانه خود را روشن‌تر، دلبازتر و بزرگ‌تر نمایان کنید.
۷ نکته طلایی جهت انتخاب فرش ماشینی

اگر می‌خواهید بهترین خرید فرش ماشینی را داشته باشید و هم‌زمان به ارتقای دیزاین منزل خود بپردازید یا می‌خواهید فرق بین انواع فرش‌های ماشینی از لحاظ شانه و تراکم تشخیص دهید با ما همراه باشید تا نکات طلایی جهت انتخاب فرش ماشینی متناسب با فضای خانه را به شما بگوییم. با مجله دلتا همراه باشید تا ۷ نکته طلایی جهت انتخاب فرش ماشینی را یاد بگیرید.

۷نکته طلایی جهت انتخاب فرش ماشینی متناسب با فضای خانه

نکته کلیدی در خرید فرش ماشینی ارزان، انتخاب فرش بر طبق اصول و قواعد خاص خود است.

۱. جنس فرش را از لحاظ شانه و تراکم اگاهانه انتخاب کنید.

شانه عبارت است از تعداد گره در یک متر از عرض فرش و تراکم تعداد گره در یک متر از طول فرش.  هر چه شانه و تراکم بالاتر باشند، تعداد گره بیشتر بوده در نتیجه نخ به‌کاررفته در فرش ظریف‌تر و قطر فرش کمتر است.  شانه و تراکم بالا سبب ظرافت و ریز نقشی فرش می‌شود.  هرچه تراکم فرش ماشینی شما بالاتر باشد، فرش از استحکام و مقاومت بالاتری برخوردار است .

۲. سبک دکوراسیون منزل

یک نکته طلایی در راهنمای خرید  فرش پذیرایی، توجه به سبک دکوراسیون منزل است. فرش باید در دکوراسیون منزل بنشیند تا زیبایی آن را تضمین کن. چون فرش مناسب برای اتاق نشمین با فرش اتاق خواب از نظر نقش و جنس متفاوت است. مثلا فرش سالن پذیرایی بیشتر برای دکوراسیون داخلی و زیبایی بخشیدن به فضا استفاده می‌شود. درحالی‌که فرش اتاق نشیمن برای خوابیدن و استراحت و نشستن کاربرد دارد.

۳. طرح هر فرش را متناسب با سبک آن محیط انتخاب کنید

فضای مدرن فرشی از نوع مدرن می‌خواهد. فرش‌های مدرن ساده‌تر از انواع کلاسیک هستند. اگر اتاق شما کوچک است، از طرح‌های شلوغ و ریز استفاده نکنید یا برای مبلمان پر نقش و نگار فرش ‌ساده‌ به کار ببرید.

فروشگاه اینترنتی امین کارپت

۴. اندازه فرش را متناسب با فضا انتخاب می کنیم

از اشتباهات رایج در راهنمایی خرید فرش ماشینی کاشان آن است که چیدمان را بر اساس سایز فرش انجام نمی‌دهیم. ابعاد فرش ماشینی بهتر است متناسب با سبک دکوراسیون و کاربری آن انتخاب شود. اگر سبک چیدمان کلاسیک است بهتر است فرش کاملا در زیر مبل‌‌ها قرار گیرد.

۵. درانتخاب فرش ماشینی متناسب با فضای خانه اصول رنگ شناسی را رعایت کنیم.

 رنگ فرش در کوچک و بزرگ بودن فضا بسیار موثر است. برای فضاهای بزرگ مثل سالن پذیرایی یا آشپزخانه، فرش با رنگ گرم انتخاب کنید. برای فضاهای کوچک فرش با رنگ روشن یا خنثی انتخاب کنید. فرش اتاق خواب را هم از رنگ‌‌های روشن یا خنثی انتخاب کنید. برای فرش اتاق کودک نیز، به رنگ اتاق و تخت و المان‌‌های اتاق توجه کنید.

۶. به کاربری فرش در ایجاد تناسب دکوراسیون داخلی دقت کنیم

برای اتاق خواب جنسی از فرش انتخاب کنید که کاربری آن مناسب باشد. به‌طوری‌که موقع پایین آمدن از تخت، پا روی فرش نرم و گرم گذاشته شود. اگر شما یک قالیچه کوچک انتخاب کنید که فقط زیر میز قرار گیرد، این کار نظم اتاق را به هم می‌ریزد. یا زمانی که صندلی را عقب می کشید تا بنشینید باید پایه‌های صندلی بر روی فرش قرار گیرد.

۷. شکل فرش را  متناسب ی با دکوراسیون منزل انتخاب کنید

با  انتخاب شکل فرش به‌‌ هارمونی فضا توجه کنید. مثلا اگر نوع مبلمان و چیدمان خانه به‌صورت گرد یا بیضی است، فرش گرد یا فرش بیضی بهتر در آن دکوراسیون می‌نشیند. در مورد میز ناهارخوری هم لازم است، انتخاب متناسب با نوع میز باشد.

راهنمایی خرید فرش ماشینی کاشان

برای خرید فرش ماشینی کاشان باید به فضا توجه ویژه داشته باشید. انتخاب فرش ماشینی متناسب با فضای منزل می‌تواند با ابعاد خانه شما ارتباط مستقیم داشته باشد. بهترین راه برای کسب اطمینان از کیفیت و قیمت واقعی فرش مراجعه به برندهای معتبر و خرید از افراد مورد اعتماد است. کارشناسان مجرب فروشگاه اینترنتی امین کارپت در این راستا راهنمای شما هستند.

نکات طلایی جهت انتخاب فرش ماشینی

چرا فروشگاه اینترنتی فرش امین؟

کارشناسان فرش امین از مهر ماه سال ۱۳۹۷ کار خود را در تولید و تهیه فرش‌های ارزنده از بهترین و با کیفیت‌ترین فرش ماشینی،  با قیمتی بی رقیب آغازکرده است. و در همین راستا هر روز بهتر از روز قبل در این مسیر پایدار مانده است .فروشگاه اینترنتی امین کارپت به عنوان بزرگ‌ترین و تخصصی‌ترین فروشگاه فرش ماشینی به‌صورت آنلاین و حضوری در کل کشور ایران به ارائه خدمات کامل جهت سهولت در خرید آنلاین فرش ماشینی پرداخته است.  امین کارپت با داشتن مجوزهای مربوطه از مراجع ذی‌صلاح، در تلاش است تا هرچه بهتر و بیشتر رضایتمندی مشتریان را به خود جلب کند.

در نهایت

جهت خرید فرش ماشینی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه، به وبسایت فروشگاهی فرش امین مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…