این مانتوها مخصوص افراد چاق هستند

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پوشیدن لباس و مانتو برای خانم‌ها، می‌تواند اعتمادبه‌نفس آن‌ها را افزایش دهد و به داشتن یک استایل زنانه و اندام شیک کمک کند.
مانتوها مخصوص افراد چاق

قطعا اندام شما زیباست و بنابراین نباید از پوشیدن لباس و نشان دادن اندام خود ترس داشته باشید! شما می‌توانید با انتخاب مانتوهایی که با شکل اندام شما متناسب است، بهترین ویژگی‌های خود را برجسته کنید. در این مطلب از دلتامگ به موضوع مانتو مخصوص افراد چاق می‌پردازیم.

مانتوهای مخصوص افراد چاق

مدل مانتو برای افراد چاق با فرم بدن مثلث معکوس

در مورد تکنیک‌های طلایی مدل مانتو برای افراد چاق؛ اگر قسمت بالایی بدن، بزرگ‌تر از پایین‌تنه باشد (اندام مثلث معکوس) یعنی چاقی در شکم و سینه‌ها بیشتر است و پاهای لاغری دارید. بنابراین باید سعی کنید با پوشیدن یک مدل مانتوی مناسب، چاقی شکم و سینه‌های شما کمتر دیده شود.
مانتو کرسپو، گزینه مناسب برای این فرم بدن است. در مورد مدل مانتو برای افراد چاق با فرم بدن مثلث معکوس، مانتوهایی که در قسمت کمر دارای یک کمربند ظریف هستند کمک بزرگی به شما می‌کند تا شکم خود را پنهان نمایید.

 مدل مانتو سایز بزرگ مناسب برای فرم بدن ساعت شنی

خانم‌های با اندام ساعت شنی؛ یعنی کمری باریک و سینه‌ها و باسن بزرگ و یکسان، بهتر است با بهره‌گیری از یک کمربند پهن، تمرکز دیگران را به ناحیه کمر باریک خود (برجسته کردن ویژگی مثبت بدن) جلب کنند. مانتوهای جلو دکمه‌دار؛ اندامی به خوبی می‌تواند، اضافه وزن موجود در باسن و سینه‌ها را کمتر کند.

مطلب پیشنهادی:  خواص شلغم برای پوست و مو باورنکردنی است!

مانتو مناسب افراد چاق

شیک‌ترین مدل مانتو برای افراد چاق با فرم بدن مثلثی

برای انتخاب بهترین مانتو برای فرم بدن مثلثی با پایین‌تنه چاق‌ نسبت به بالاتنه، مانتوهای تیره‌رنگ (مشکی، سورمه‌ای) خصوصا در قسمت پایین، می‌تواند اندام چاق ما را در این نواحی پنهان کند. برای مدل مانتو برای افراد چاق با فرم بدن مثلثی، باید فصل سال و آب‌وهوا را نیز در نظر داشته باشید.

مانتو مناسب فرم بدن سیبی برای افراد شکم دار

آیا اندام شما سیبی شکل است و نمی‌دانید چه مانتویی بپوشید؟! به عنوان یک یادآوری، بانوان چاقی با اندام سیبی شکل دارای شکم بزرگی هستند و کمر مشخصی ندارند. به همین دلیل این افراد برای مخفی کردن شکم خود باید تمرکز دیگران را به جای دیگری غیر از شکم معطوف کنند. بنابراین، مانتوهای تیره‌رنگ یا با خطوط عمودی، جلو دکمه‌دار که مناسب پلاس سایزها باشد، گزینه خوبی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

در این کشور باید چاق شوید تا ازدواج کنید!

مقیاس‌های زیبایی از منطقه‌ای به منطقه دیگر و از فرهنگی به فرهنگ دیگر متفاوت است. در حالی ک…