آرایش‌ جذاب برای پلک‌های افتاده

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خوشبختانه انواع ترفندهای آرایش پلک افتاده برای پنهان کردن این حالت وجود دارد که می‌تواند شما را زیباتر کند.

امروزه، چندین روش جراحی؛ برای رفع پف و افتادگی پلک وجود دارد که این وضعیت را اصلاح می‌کنند. با این حال، ترفندهای آرایشی زیادی نیز وجود دارد که چشم پلک افتاده را پنهان کرده و به آنها ظاهر بهتری می‌بخشد. در این مطلب از دلتامگ به موضوع آرایش مخصوص پلک افتاده می‌پردازیم.

ترفندهای طلایی آرایش مخصوص پلک افتاده

یکی از روش‌های ترفندهای آرایش پلک افتاده استفاده از پرایمر آرایشی روی پلک‌ها است

استفاده از مقدار کمی پرایمر چشم، می‌تواند از لغزش سایه بر روی پلک‌ها و استخوان ابرو جلوگیری کند. این پرایمر، نوعی پایه است که قبل از اعمال سایر محصولات، به خوبی ثابت می‌شود.

برخی از برندهای پرایمر آرایشی چشم به‌صورت مایع و یا پودری تولید می‌شوند که با توجه به نیاز خود می‌توانید از هریک از آن‌ها بهره بگیرید. استفاده از پرایمر آرایشی، یکی از ترفندهای آرایش پلک افتاده است.

 آرایش برای پلک افتاده

برای آرایش چشم پلک افتاده، یک خط چشم و ریمل ضد آب انتخاب کنید

افرادی که افتادگی پلک دارند، به‌هنگام استفاده از خط چشم و ریمل به مشکل می‌خورند. زیرا پلک‌ها به دلیل رو به پایین بودن و پف کردن، می‌توانند با این محصولات تماس پیدا کنند. در نتیجه هنگام استفاده از ریمل و خط چشم ضد آب، با هر بار پلک زدن و یا حرکت، لکه‌هایی در آن ایجاد می‌شود. بنابراین، برای جلوگیری از این اتفاق از محصولات (ریمل و خط چشم) ضدآب استفاده کنید.

سایه چشم قهوه‌ای برای پنهان کردن افتادگی پلک

از جمله ترفندهای آرایش پلک افتاده این است که مقدار کمی سایه قهوه‌ای مات را بر روی پلک بالایی خود بزنید. سپس با استفاده از یک سایه روشن‌تر از قهوه‌ای، از حدقه چشم تا جایی که پلک پایینی شروع می‌شود بالا بروید. شکل کاسه چشم را ترسیم کنید و سایه‌ها را محو کنید.

خطوط مژه‌های بالایی (داخل چشم) را مشخص کنید

این یکی از جالب‌ترین ترفندهای آرایشی؛ برای پنهان کردن افتادگی پلک و پف چشم است. برای این کار باید از خط چشم ضد آب استفاده کنید و خطی که مژه ها در آن متولد می‌شوند (یعنی داخل چشم) را بکشید. با این کار، چشم‌های بازتر و درشت‌تری خواهید داشت که این ظاهر افتادگی پلک را پنهان می‌کند.

مطلب پیشنهادی:  طرز تهیه کوکی موزی رژیمی بدون فر

مقدار مناسبی از ریمل استفاده کنید

مژه‌های فراوان، متراکم و فر، برای دستیابی به چشم‌هایی رو به بالا، بزرگ و جذاب ضروری است. اگر چندین لایه ریمل به مژه‌های خود بزنید بر پهنای آن‌ها افزوده می‌شود. سعی کنید روی نوک مژه‌های خود بیشتر تمرکز کنید تا فرهای زیبایی به آن‌ها بدهید.

پلک افتاده

برای رفع افتادگی پلک از مژه مصنوعی استفاده کنید

اگر مژه‌های کم و کوتاهی دارید، از مژه مصنوعی استفاده کنید و افتادگی پلک خود را پنهان نمایید. توجه داشته باشید که باید مژه مصنوعی را با توجه به چشم‌های خود انتخاب کنید.

زیرا اگر آن‌ها بیش از حد بزرگ و پر باشند، اغراق آمیز به نظر می‌رسند. شما می‌توانید مژه‌ها را بر روی کل پلک و یا یک سوم بیرونی بالای پلک قرار دهید.
استفاده از مژه، یکی از تکنیک‌ها و ترفندهای آرایش پلک افتاده است.

ابروها را آرایش کرده و پلکهای افتاده را پنهان کنید

اگر چه ابروها در بالای چشم هستند اما برای رسیدن به آرایش کامل چشم بسیار مفید و تاثیرگذار است. بنابراین، ابروهای خود را همواره تمیز کرده و با مداد و یا روش‌های میکروبلیدینگ و فیبروز، ابروهایی پر برای خود ایجاد کنید. کمی هایلایتر، در زیر ابرو نیز باعث بازتر دیده شدن چشم‌ها می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

ماکارونی با پنیر پیتزا بدون فر

ماکارونی با پنیر پیتزا یکی از روش‌های بسیار ساده و خوشمزه برای یک غذای خوشمزه و جدید است ک…