شگفت‌انگیزترین افرادی که از کما زنده برگشته‌اند!

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دختری که به محض خروج از کما آهنگ مامامیا می‌خواند، مادری که با کلمه دوستت دارم وارد کما می‌شود یا دختری که بعد خروج از کما آلمانی صحبت می‌کند، کدام یک عجیب‌تر هستند؟

علل کما می‌تواند بیماری‌های عفونی مانند مننژیت، سکته مغزی، افت شدید فشار خون، کمای دیابتی، کمای اورمیک، ضربه به مغز و… باشد. در این مطلب با دلتامگ همراه باشید تا با ۴ تا از شگفت‌انگیز و جالب ترین افرادی که به کما رفتند آشنا شوید.

دختر کوچکی که بعد از بیرون آمدن از کما آهنگ ماما میا را خواند

وقتی که Layla Towsey بعد از بیماری مننژیت به کما رفت، خانواده‌اش او را بوسیدند و با او خداحافظی کردند چون دیگر انتظار نداشتند که او از کما بیرون بیاید. این باورکردنی نبود اما Layla بعد از ۳ سال از کما بیرون آمد و شروع به خواندن آهنگ ماما میا کرد. این آهنگی بود که مادرش کتی، وقتی Layla در کما بود برای او می‌خواند. دکتر‌ها تشخیص دادند که Layla بخاطر بیماری مننژیت B و منینگوکوکال به کما رفته است. همین که Layla از کما بیرون آمد و شروع به خواندن آهنگ ماما میا کرد تلویزیون فیلمی از مریل استریپ را پخش می‌کرد و او همین طور که فیلم را نگاه می‌کرد آهنگ می‌خواند.

باجالب ترین افرادی که به کما رفتند آشنا شوید

دختر ۳ ساله‌ای که بعد از اینکه از کما بیرون آمد شروع به سیگار کشیدن و نوشیدن الکل کرد

دختر کوچک ۳ ساله‌ای که بر اثر تصادف به کما رفته بود، بعد از به هوش آمدن معتاد به سیگار و نوشیدن الکل شد. Ya Wen بعد از تصادف شدید با یک ون، به کما رفت و بعد از بیرون آمدن از کما روزی یک بسته سیگار می‌کشید. والدینش می‌گویند که بعد از ترک بیمارستان شخصیت Ya Wen هم عوض شده. مادرش Gao می‌گوید که تمام کارهای دخترش مثل افراد بالغ و بزرگ شده. او یک بار دید که دخترش در دستشویی پنهان شده و یواشکی دارد از سیگارهای پدرش می‌کشد. او، اول سیگار‌ها را می‌دزدید اما کم کم با کارت اعتباری و از فروشگاه محله‌شان سیگار‌ها و مشروبات را می‌خرید. اگر به مطالب مربوط به مغز علاقمندید مطلب لبخند زدن چه تاثیری بر مغز دارد؟ را بخوانید.

مطلب پیشنهادی:  بهترین روش برای نگهداری گیاهان آپارتمانی

دختر ۳ ساله‌ای که بعد از اینکه از کما بیرون آمد شروع به سیگار کشیدن و نوشیدن الکل کرد

‌مادری که هر وقت به فرزندانش می‌گفت خیلی دوستتان دارم به کما می‌رفت

این مادر فداکار و مهربان از نظر پزشکی مشکلی خاص دارد و آن این است که هر وقت به فرزندانش می‌گوید شما را دوست دارم به کما می‌رود. Wendy Richmond پنجاه و سه ساله، هر موقع احساسی می‌شد، می‌خندید یا گریه می‌کرد به کما می‌رفت. اما داروهایی که دکتر‌ها برای او تجویز کردند بسیار گران بود و او از عهده خرید آن‌ها بر نمی‌آمد. این به این معنی بود که Wendy هیچ وقت نباید احساسی می‌شد. بیماری خانم Richmond اهل Pitsmoor Sheffield، مربوط به خواب می‌شد. خانم ریچموند، بعد از به دنیا آوردن آخرین فرزندش به این بیماری مبتلا شد.

دختر اهل کروواسی که بعد از بیرون آمدن از کما خیلی روان آلمانی صحبت می‌کرد

دختر نوجوانی به کما رفت و وقتی از کما بیرون آمد به زبانی دیگر صحبت می‌کرد. مورد بیماری Sandra Ralic دکتر‌ها را گیج کرده بود. قبل از اینکه به کما برود به زبان کرواسی صحبت می‌کرد، اما ۲۴ ساعت بعد از به هوش آمدن دیگر نمی‌توانست به زبان کرواسی صحبت کند و به جای آن زبان آلمانی را خیلی سلیس و روان صحبت می‌کرد. والدینش می‌گویند که او فقط زمانی که به مدرسه می‌رفته کمی با زبان آلمانی آشنایی پیدا کرده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

کوه بهشتی در چین، یک جهنم واقعی

اگر دنبال ترس و هیجان و خطر کردن هستید باید به کوه هوآشان چین یا همان گذرگاه هوآشان بروید.…