ترفندهایی برای راحتی کفش پاشنه بلند

۳
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب و خرید مناسب کفش پاشنه بلندی که سبب آزار پای شما نشود بسیار اهمیت دارد.
راهنمای خرید کفش پاشنه بلند

انواع کفش زنانه به ویژه کفش پاشنه‌دار زنانه، نقش بسیار مهمی را در زیبایی ظاهر خانم‌ها ایفا خواهد کرد. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع راهنمای خرید کفش پاشنه بلند می‌پردازیم.

ذکر چند نکته مهم

  • اندازه دقیق پا را داشته باشید. گاهی اوقات سایز پای ما به دو شماره هم می‌خورد، برای اندازه‌گیری دقیق سایز پا می‌توانید از فروشگاه های خوب کمک بگیرید. برخی از آن‌ها ابزاری برای اندازه‌گیری دقیق سایز پا دارند.
  • ممکن است برندهای مختلف در سایز کفش تفاوت داشته باشند. بسته به برش کفش شما می‌توانید در برندهای متفاوت سایز متفاوتی داشته باشید. به‌طور مشابه باید بدانید که در مدل‌های اروپایی چه سایز دارید در مدل‌های دیگر چطور و به همین ترتیب …
  • شب یا غروب برای خرید کفش بروید. باور کنید یا نه، اینکه سایز پای ما در طول روز تغییر می‌کند و در انتهای روز بزرگتر می‌شود. کفش را بعد از راه رفتن و پیاده روی می‌توانید سایز درستی از آن داشته باشید.
  • قبل از خرید کمی با کفش‌ها راه بروید. زیرا ممکن است کفشی در ابتدا راحت به‌نظر برسد اما بعد از کمی راه رفتن احساس ناراحتی کنید. از فروشگاه‌هایی خرید کنید که سیاست بازگشت و تعویض کالا داشته باشند.
  • کیفیت پاشنه‌های بلند. همه پاشنه‌ها به طور مشابه ساخته نمی‌شوند، در واقع تفاوت‌های خیلی زیادی بین آن‌ها وجود دارد. بنابراین کیفیت پاشنه‌ها مهم‌ترین چیزی است که می‌تواند سبب ناراحتی یا راحتی شما باشد.
  • از محکم و با دوام بودن کفه کفش مطمئن شوید. دقت داشته باشید که اگر با چسب متصل شده است از کناره‌ها بیرون زده نشده باشد اما بهترین راه این است که کفه محکم دوخته شده باشد.
  • دنبال کفش‌هایی باشید که یک لایه لاستیکی رو پاشنه داشته باشند. این سبب می‌شود که کفش هنگام راه رفتن صدای آزاردهنده ایجاد نکند و هم اینکه سبب سهولت راه رفتن می‌شود.
  • به کفی داخلی توجه داشته باشید. این مواد داخلی معمولا باید از چرم باشند نه مواد ترکیبی و ساختگی. اگر کفش‌تان فقط در قسمت اطراف و پاشنه لایه داخلی داشته باشند شما راحت نخواهید بود.

خرید کفش پاشنه بلند

راهنمای خرید کفش پاشنه بلند راحت

  • اگر مچ پای پهن دارید. به هیچ وجه از کفش پاشنه بلندی که در قسمت مچ بسته می‌شوند استفاده نکنید. این کار مچ پا را پهن‌تر نشان می‌دهد. سعی کنید توجه را از مچ پا به سمت پنجه‌ها معطوف کنید. اگر به بستن روسری خود به شیوه جدید علاقه دارید،‌ به مطلب روسری‌های خود را مدل جدید ببندید مراجعه کنید.
  • اگر پاهای کوتاه دارید. از کفش پاشنه بلندهایی که به شکل t هستند استفاده نکنید زیرا باعث می‌شوند پاهایتان کوتاه تر بنظر برسد.
  • اگر می‌خواهید پاها بلندتر نشان داده شوند. کفش‌های نوک تیز می‌توانند سبب بلندتر نشان داده شدن پاها شوند اما دقت کنید که در مناسبت‌های خاص از آن‌ها استفاده کنید زیرا به پاها آسیب می‌رسانند.
  • اگر کف پاهای پهن دارید. از کفش‌های نوک گرد استفاده کنید. هم نمای بامزه‌ای دارند و هم سبب راحتی شما می‌شوند هم‌چنین باعث می‌شوند پاهای‌تان کوچک‌تر بنظر برسند.

کفش پاشنه بلند

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مجله دلتا مطلب ۳ ترفند ساده برای گران دیده شدن لباس‌های ارزان را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ در ۲:۰۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ در ۵:۲۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ در ۳:۲۶ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…