این وسیله به تنهایی خانه شما را مدرن می‌کند

2
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر به دنبال پر کردن فضای دیوارهای خالی هستید و علاقه‌ای به آویختن تابلو ندارید، پیشنهاد ویژه‌ای برای شما داریم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.
این وسیله به تنهایی خانه شما را مدرن می‌کند

شلف‌ها همانند قفسه‌ها یا طاقچه‌هایی هستند که در مکان‌های مختلف خانه مانند آشپزخانه، اتاق خواب، سرویس بهداشتی، پذیرایی و غیره روی دیوار و زمین قابل نصب هستند که هم جنبه تزئینی دارند و می‌توان با قراردادن وسایل تزئینی روی آن‌ها، زیبایی خاصی به خانه بخشید. در این مطلب از دلتا به بیان روش‌های استفاده از شلف های دکوری در منزل می‌پردازیم.

شلف های دکوری در منزل

در ادامه ایده‌هایی برای شلف وجود دارد که در هر اتاقی قابل استفاده هستند و دکوراسیون خانه شما را از فضایی معمولی به خارق‌العاده تبدیل می‌کنند.

قفسه دیواری درب‌دار

درب کشویی این قفسه‌ها جلوه خاصی به آن‌ها می‌دهد و باز و بسته بودن هر لنگه منظره منحصربه‌فردی ایجاد می‌کند که چشم‌نواز و زیبا است. این قفسه‌ها برای فضاهای شلوغ‌تر مناسب هستند و می‌توان از یک طرف برای گذاشتن وسایل استفاده کرد و بی‌نظمی آن را با درب پوشاند و طرف دیگر را به وسیله دکوری یا گلدان اختصاص داد.

شلف های دکوری در منزل

شلف دکوری کنجی

این مدل شلف دکوری بر خلاف دیگر قفسه‌های کنجی خیلی راحت با کنج هماهنگ می‌شوند و نیاز به تلاش زیادی برای نصب درست ندارند. این مدل برای فضاهایی با پیچیدگی و فرورفتگی و برآمدگی‌های زیاد، بسیار کاربردی است.

شلف های دکوری در منزل

شلف دکوری خط داستانی

این شلف دکوری با فرمی که شبیه به خط افق است وجه انتزاعی خانه را غنا می‌بخشد. همچنین در سبک مینیمال هم گزینه‌ای زیبا و منحصربه‌فرد است. ارتفاع این قفسه‌ها یکسان نیست و گذاشتن کتاب‌ها طوری که در یک خط باشند برای افراد کمال‌گرا و آن‌هایی که دقت و حساسیت زیادی دارند وقت بیشتری می‌برد.

مطلب پیشنهادی:  فضاهای زشت خانه را شیک و زیبا کنید!

شلف دکوری خط داستانی

قفسه سه بعدی مجسمه عقاب

مجسمه‌های حیوانات می‌توانند به قفسه بدل شوند. مثل این عقاب و مورد بعدی. این قفسه جزئیات زیادی در ساختارش دارد و برای سبک روستیک مناسب هستند و به جز خانه برای فضاهای دیگر حتی فروشگاه‌ها به‌کار می‌روند.

قفسه سه بعدی مجسمه عقاب

قفسه چوبی قدیمی

شلف دکوری با سبک شابی شیک گزینه‌ای مناسب برای استفاده در آشپزخانه است. ظاهر رنگ و رو رفته و قدیمی و چند قلاب برای آویزان کردن لیوان‌های مورد علاقه خود این قفسه را به یکی از عناصر جذاب آشپزخانه تبدیل می‌کند.

فسه چوبی قدیمی

شلف دکوری نیم دایره

این شلف دکوری نیم دایره با رنگ پاستلی آن یکی از گزینه‌های خوب برای اتاق کودکان است. همچنین با قرار گرفتن نیم دایره یکی از شلف‌ها در پایین و دیگری در بالا می‌توان تنوع ایجاد کرد و شلف‌ها را اگر چه متفاوت اما هماهنگ با هم به دیوار زد.

شلف دکوری نیم دایره

کشو به جای قفسه

وسایل قدیمی همیشه با کمی خلاقیت می‌توانند دوباره استفاده شوند و در خانه بمانند. این کشوی کوچک هم پس از گذراندن عمرش به‌عنوان کشو حالا به عنوان قفسه‌ای بامزه مورد استفاده است و رنگ آبی و زرد زمینه باهم هماهنگی دارند.

کشو به جای قفسه

 

2 دیدگاه

  1. ناشناس

    16 شهریور 1401 در 7:14 ب.ظ

  2. ناشناس

    19 شهریور 1401 در 9:22 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین مدل مبلمان چستر برای داشتن دکوراسیونی زیبا و شیک

مبلمان چستر نوعی مبلمان کلاسیک و شیک است که می‌تواند به هر دکوراسیونی زیبایی و ظرأفت ببخشد…