در کمترین زمان دکور آشپزخانه را نو کنید

5
5
زمان مطالعه: 2 دقیقه
از کاشی‌های قدیمی آشپزخانه خسته شده‌اید، احساس می‌کنید تکراری شده و از مد افتاده‌اند و باید تعویض‌شان کنید اما بودجه کافی ندارید؟ تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
در کمترین زمان دکور آشپزخانه را نو کنید

برچسب کاشی آشپزخانه راهکاری ساده و ارزان برای نو کردن دکور آشپزخانه است. این برچسب متریالی سبک دارد و بر اساس کاربرد، طرح و مواد سازنده در انواع مختلفی عرضه می‌شود. با دلتا همراه باشید.

برچسب کاشی آشپزخانه

ارزان‌ترین مدل برچسب کاشی آشپزخانه برچسب وینیل است که سطح رویی آن از جنس وینیل ساخته شده و سطح پشتی از جنس فوم است. مدل‌های دیگری از برچسب کاشی با سطح رویی از جنس فلز سبک وزن (غالبا آلومینیوم)، شیشه، سنگ مرمر، ژلاتین و پروسلین نیز موجود است اما این مدل‌ها کمیاب هستند و به سختی می‌توان آن‌ها را در بازار پیدا کرد.

برچسب کاشی آشپزخانه

برچسب آشپزخانه با جنس وینیل

این مدل برچسب‌ها از موادی سبک ساخته می‌شوند و خیلی آسان و سریع می‌توانید نصبشان کنید. در ضمن به قدری زیبا و طبیعی هستند که ظاهری شبیه به کاشی به فضای آشپزخانه می‌بخشند. برچسب کاشی شیشه‌ای فضای آشپزخانه را دلباز و بزرگ‌تر نشان می‌دهد. اگر به دنبال طراحی شبیه به سنگ برای دیوار آشپزخانه هستید برچسب کاشی سنگی را به شما توصیه می‌کنیم.

روش نصب برچسب کاشی آشپزخانه

  • ابتدا از محکم و سالم بودن کاشی‌های قدیمی اطمینان حاصل کنید. برچسب کاشی بر روی کاشی‌های شکسته و ترک خورده نمی‌چسبد. اگر قسمت‌هایی از کاشی‌های قدیمی شکستگی یا فرورفتگی دارد با استفاده از بتونه سطح آن را کاملا یکدست کنید.
  • سپس کاشی‌های قدیمی را بشویید و به آرامی سمباده بکشید تا ذرات باقیمانده جدا شوند. حتی می‌توانید برای اطمینان با یک دستمال آغشته به استون به آرامی روی کاشی‌های قدیمی را مجددا تمیز کنید تا سطح کاشی‌های قدیمی کاملا صاف و یکدست شود.
  • اگر رنگ برچسب کاشی با کاشی‌های قدیمی هماهنگی ندارد و نگران این هستید دوغاب کاشی‌های قدیمی دیده شود و توی ذوق بزند می‌توانید قبل از نصب برچسب کاشی آن‌ها را رنگ بزنید. تا دکور جدید آشپزخانه شما با برچسب کاشی ظاهری کاملا نو و تازه داشته باشد.
  • وقتی کاشی‌ها خشک شدند می‌توانید نصب برچسب را شروع کنید. فقط باید کاغذ پشت برچسب را بلند کنید و برچسب را روی کاشی بچسبانید. مطمئن شوید که مرتب و درست نصب کرده‌اید و به درستی در قاب دوغاب قرار گرفته است.
مطلب پیشنهادی:  با این ترفندها بدون چاقو تیزکن، چاقوها را در خانه تیز کنید!

برچسب کاشی آشپزخانه
به همین سادگی و با صرف زمانی اندک می‌توانید برچسب کاشی را نصب کنید. خیالتان راحت باشد شش ماه بعد از نصب، همان زیبایی و کیفیت روز اول را خواهد داشت. فقط مراقب باشید در هنگام تمیز کردن لبه‌های برچسب کاشی بیش از اندازه دستمال را به عقب و جلو حرکت ندهید زیرا امکان دارد برچسب از کاشی‌های قدیمی جدا شود.

برچسب آشپزخانه با جنس وینیل

 

5 دیدگاه

  1. ناشناس

    14 شهریور 1401 در 8:47 ب.ظ

  2. ناشناس

    15 شهریور 1401 در 2:19 ب.ظ

  3. قیداری

    17 شهریور 1401 در 10:24 ق.ظ

    متشکرم از مطالب جالب شما برای برچسب کاشی، به چه آدرسی مراجعه کنیم.

    پاسخ

    • الهام الهامی

      19 شهریور 1401 در 9:10 ق.ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز
      می‌توانید به فروشگاه های پلاسکو مراجعه کنید.

      پاسخ

  4. ناشناس

    9 مهر 1401 در 7:49 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

با کابینت‌های مدرن آشپزخانه ای زیبا داشته باشید

کابینت‌های مدرن نوعی کابینت آشپزخانه هستند که با خطوط تمیز، سطوح صاف و عدم وجود جزئیات مشخ…