رازهایی که افراد موفق هرگز به شما نمی‌گویند

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خوشحالی یک انتخاب است و افراد واقعا خوشحال هر روز آن را انتخاب می‌کنند.
رازهای افراد خوشحال و موفق

چیزی که شاید ندانید این است که این آدم‌ها درست مانند آدم‌های معمولی با سختی رو‌به‌رو می‌شوند، اما با سلاح خنده و مثبت‌اندیشی برای آن زندگی‌‌ که لایقش هستند، دائما مبارزه می‌کنند. در این مطلب از مجله دلتا به بیان رازهای افراد خوشحال و موفق می‌پردازیم.

رازهای افراد خوشحال و موفق

‌اگر تا به حال از خودتان پرسیده‌اید که چرا بعضی افراد همیشه اینقدر خوشحال‌ هستند با ما همراه شوید تا با هم برخی از رازهای این افراد واقعا خوشحال را مرور کنیم.

همیشه خوشحال نیستند

بیایید روراست باشیم، هیچ‌کس همیشه خوشحال نیست، دلیل خوبی هم برای آن وجود دارد. این دره‌ها هستند که زیبایی قله‌ها را به ما نشان می‌دهند. افراد واقعا خوشحال این را می‌دانند و به خودشان اجازه می‌دهند که به‌طور طبیعی احساس اندوه یا سرحال نبودن را تجربه کنند. تلاش برای خوشحالی تحمیلی، خب، تحمیلی است. پس آن‌ها اندوه، اشک و موانع پیش‌ رو را می‌پذیرند و به خودشان اجازه‌ تجربه‌ کردن این لحظات را می‌دهند. هر چه باشد آن‌ها آدم‌ هستند.

نه گفتن را آموخته‌اند از رازهای افراد خوشحال و موفق

عجیب به‌نظر می‌رسد، اما نه گفتن برای بعضی از آدم‌ها کار راحتی نیست، بخصوص اگر از آن دسته از افرادی باشید که عاشق خوشحال کردن دیگران‌‌ هستند. با این حال، اگر در نتیجه‌ چنین کاری همیشه حال بدی را تجربه می‌کنید، باید بدانید افراد واقعا خوشحال، انرژی خود را وقف این کار نمی‌کنند. این کار، بی‌بروبرگرد به استرس و اضطراب ختم می‌شود و به نوعی هدف خوشحال بودن را به تمام معنا نابود می‌کند. در عوض، آدم‌های خوشحال از حق خود برای نه گفتن استفاده می‌کنند. برای اینکه حال بهتری را تجربه کنید به مطلب انجام این کارها شما را غمگین می‌کند سر بزنید.

رازهای افراد خوشحال و موفق

زندگی بی‌دردسری نداشته‌اند

اپرا وینفری از قدرتمندترین زنان دنیا زندگی بسیار سختی را پشت سر گذاشته است. هیچ‌ یک از آدم‌های واقعا خوشحال به شما نخواهند گفت که زندگی‌شان راحت بوده است. شاید بارها زمین خورده باشند، اما هر بار برخاسته‌اند و نپذیرفته‌اند که زمین‌گیر بمانند. قدرت و انرژی فراوانی که برای برخاستن مجدد و جنگیدن به کار برده‌اند چیزی است که معنای خوشحالی واقعی را به آن‌ها نشان داده است.

تجربه از عرش به فرش آمدن، از رازهای افراد خوشحال و موفق

آن‌ها بسیار بیشتر از آنچه بتوانند به شماره بیاورند از عرش به فرش افتاده‌ و دوباره برخاسته‌اند. برای اغلب موجودات فانی، سقوط از عرش به فرش احتمالا یعنی پایان راه، اما برای افراد واقعا خوشحال، این وضع تنها یک موقعیت برای شروع دوباره و یک پی‌ریزی‌ مستحکم‌تر و بهتر است. این افراد در مسیر صعود درس‌های زیادی آموخته‌اند و در مسیر هبوط درس‌هایی بسیار بیشتر. هیچ تجربه‌ای بیهوده نیست و آن‌ها با علم به این موضوع پیش می‌روند.

رازهای افراد خوشحال و موفق

پیشنهاد مطالعه: مطلب از کجا بفهمیم که یک مرد دوستمان دارد؟ را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ در ۰:۱۳ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ در ۸:۵۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ در ۲:۴۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

تقویت حافظه با ۶ راهکار ساده

تقویت حافظه دغدغه این روزهای اکثر مردم شده است که برخلاف تصور عامه مردم نه‌تنها ارثی نیست؛…