ترفندهای تزیین خانه با وسایل ارزان

1
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بهترین حس دنیا زمانی است که پس از گذراندن یک روز طولانی پا به درون خانه‌ای می‌گذارید که می‌دانید محل امن و آرامش شماست.
ترفندهای تزیین خانه با وسایل ارزان

این روزها وسایل منزل بسیار گران شده‌اند و برای ایجاد این حس خوب نمی‌توان متحمل هزینه‌های زیاد شد. ما در این مطلب از دلتا برای جذابیت بخشیدن دوباره به منزلتان، ایده‌های فوق‌العاده‌ای جمع‌آوری کرده‌ایم. پس اگر به هر دلیلی از دکوراسیون فعلی منزلتان راضی نیستید، برای یافتن ترفندهای تزیین خانه با وسایل ارزان همراه ما باشید.

ترفندهای تزیین خانه با وسایل ارزان

بهتر است پیش از ایجاد هرگونه تغییر در دکوراسیون منزل خود به سازماندهی و تمیز کردن منزل‌ خود بپردازید. در یک خانه آشفته با انبوهی از وسایل بی‌مصرف، ایجاد بهترین ایده‌ها و تغییرات، کاری بیهوده به‌نظر می‌رسد.

استفاده از رنگ‌های جدید از ترفندهای تزیین خانه با وسایل ارزان

دیوارهای خانه بیشتر از هر جای دیگری در معرض دید ما قرار دارند پس اگر دیوارها برایتان کسل‌کننده شده‌اند، لازم است دستی به رنگ و رویشان بکشید. شاید این ایده در ابتدا برایتان اضطراب‌آور باشد اما واقعا کار سختی نیست. کافی‌ست زمان مناسبی برای انتخاب رنگ مورد علاقه خود اختصاص دهید. سپس چند تن از دوستانتان را برای کمک و گذراندن یک روز سرگرم‌کننده دعوت کنید. می‌توانید هر اتاق را با رنگی متفاوت رنگ‌آمیزی کنید. اگر رنگ زدن کل خانه برایتان مقدور نیست در هر فضا تنها به تغییر رنگ یک دیوار متمایز بسنده کنید.

ترفندهای تزیین خانه با وسایل ارزان

در خانه را متفاوت رنگ بزنید

برای در خانه از رنگ‌های متفاوت و منحصربه‌فرد استفاده کنید. ایجاد تغییرات به کمی جسارت نیاز دارد پس، از به‌کار بردن رنگ‌های قرمز، آبی یا حتی زرد نترسید. بگذارید خانه شما از درهای کسل‌کننده قهوه‌ای رهایی یابد. همین کار ساده در بدو ورود حس متفاوتی در شما ایجاد می‌کند. برای تزیین خانه با وسایل ارزان همچنین می‌توانید چند گلدان زیبا در ورودی منزل بگذارید که در هنگام ورود با رنگ جدید در خانه، ترکیب زیبایی خلق کنید.ترفندهای تزیین خانه با وسایل ارزان

مطلب پیشنهادی:  کابینت سفید طلایی، انتخابی همه‌پسند و زیبا

تعویض لامپ داخل آباژور و چراغ خواب

تغییر دکوراسیون منزل از دید هر کسی متفاوت است، اما بهتر است برای این کار از ایده‌های آزموده شده و حرفه‌ای استفاده کرد. با تغییر رنگ لامپ آباژورها و دیگر منابع نوری منزل نورپردازی کل منزل را متفاوت کنید.

تعویض لامپ داخل آباژور وچراغ خواب

آویختن عکس‌ها به دیوار از راه های تزیین خانه با وسایل ارزان

برای تزیین خانه با وسایل ارزان خلاقیت و حوصله حرف اول را می‌زند. برای یادآوری خاطرات خوب گذشته عکس‌هایی از خانواده، دوستان و سفرهای‌تان جمع‌آوری و دیوار مناسبی برای نصب قاب عکس‌ها نیز انتخاب کنید. دیوار اصلی نشیمن برای این کار مناسب است اما انتخاب دیوار مناسب به سلیقه شما بستگی دارد. این کار خلاقانه چند جنبه مثبت دارد. می‌توانید خاطرات و لحظه‌های به‌یادماندنی را هر روز مرور کنید که حس بسیار خوبی دارد، در عین حال تماشای این عکس‌ها برای مهمانان سرگرم‌کننده است.

آویختن عکس‌ها به دیوار

 

یک نظر

  1. ناشناس

    19 شهریور 1401 در 2:55 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

ده کلید طلایی افزایش انرژی مثبت در خانه

خانه شما جسم و روحتان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. ایجاد انرژی مثبت در منزل سنتی دیرینه است ک…