جدیدترین مدل‌های بستن روسری

0
4
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که می‌توانید با انتخاب مدل بستن روسری دخترانه، فرم صورت خود را تحت تاثیر قرار دهید؟
بستن روسری

شال و روسری از جمله اکسسوری‌های کاربردی برای خانم‌ها هستند که نه تنها برای پوشاندن موهای سر بلکه به‌عنوان کمربند، دستمال گردن، بند کیف، دستبند و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این مطلب از دلتامگ به موضوع مدل های جدید بستن روسری می‌پردازیم.

مدل های جدید بستن روسری

مدل بستن روسری دخترانه با حجاب زیر چادر

برای انتخاب روسری دخترانه جهت استفاده زیر چادر سمت خرید رنگ‌های شاد بروید. همان‌طور که می‌دانید، پوشش چادر باعث می‌شود تنها بخش کوچکی از روسری یا شال قابل مشاهده باشد. بنابراین به انتخاب رنگ مناسب و طراحی جذاب آن توجه کنید تا ترکیب مناسبی با چادر ایجاد نمایید. می‌توانید از انواع ورق‌های پلاستیکی برای قرار دادن در داخل روسری خود کمک بگیرید تا فرم آن حفظ شود.

مدل بستن روسری دخترانه برای عروسی

مجالس عروسی از آن دسته مراسم‌ها هستند که لازم است آیتم‌های مختلف را با حساسیت بالا انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از مدل توربان برای عروسی و مجالس مختلف است. برای این مدل ابتدا روسری یا شال را روی سرتان قرار می‌دهید و دو بند آن را به پشت سر خود می‌برید. سپس بندها را در آنجا گره می‌زنید. می‌توانید بندها را در قسمت عقب به شکل پاپیون درآورید یا آن‌ها را به قسمت جلوی سر بیاورید و شکل مناسبی را برای آن در نظر بگیرید.

مطلب پیشنهادی:  تاثیرات منفی اینترنت بر روی خواب

بستن روسری

مدل بستن روسری دخترانه آسان

یکی دیگر از مدل‌های شیک و خاص جهت بستن روسری به این شکل است که روسری را روی سر خود قرار دهید، سپس یک طرف آن را بلندتر از طرف دیگر در نظر بگیرید. قسمت بلندتر را دور گردن ‌بپیچید و در قسمت جلو، گره زیبایی را برای آن در نظر ‌بگیرید. این مدل بیشتر برای بستن روسری‌های ساتن با قواره بزرگ کاربرد دارد و می‌توانید از آن در مجالس و مهمانی‌های خاص استفاده کنید.

مدل بستن روسری دخترانه کوتاه

روسری‌های قواره کوچک یا کوتاه مدتی است که به ترند روز بین بانوان شیک‌پوش تبدیل شده‌اند و انواع آن‌ها با الیاف مختلف می‌توانند برای استفاده روزمره، نیمه رسمی و رسمی مورد استفاده قرار بگیرند. برخلاف روسری‌های قواره بزرگ، روسری‌های کوچک نمی‌توانند تنوع بالایی در نحوه بستن ارائه دهند اما شما می‌توانید از آن‌ها به عنوان اکسسوری کیف یا دستمال گردن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

بایدها و نبایدهای گرم کردن غذا با مایکروویو

معمولاً برای گرم‌کردن غذا آن را در مایکروویو می‌گذاریم. اگرچه گرم کردن غذا با مایکروویو ام…