۳ دلیل برای نصب آینه در آسانسور

۲
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آیا تا بحال فکر کرده‌اید چرا داخل آسانسورها آینه نصب می‌کنند؟
نصب آینه در آسانسور

این روزها شاهد عکس‌های سلفی در آینه آسانسور در پروفایل شبکه‌های مجازی دوستان و آشنایان هستیم. حتی خودمان اگه وارد یک کابین آسانسور شیک با طراحی زیبا شویم، اولین کاری که می‌کنیم گرفتن یک سلفی از خودمان است. در این مطلب مجله دلتا به بررسی دیگر دلایل نصب آینه در آسانسور می‌پردازد.

فریب ذهن افراد حاضر در آسانسور

مردم در آغاز دوران استفاده از آسانسور برای جابجایی بین طبقات، از کندی حرکت آن شکایت داشتند. متخصصان دریافتند که این مشکل از نگاه کردن آن‌ها به دیوارهای آسانسور ناشی می‌شود که کاری بسیار خسته کننده است و باعث می‌شود گذر زمان کند به‌نظر برسد.

کارشناسان باور دارند که سرعت بالای زندگی مدرن موجب شده که تایمر درونی مردم از تعادل همیشگی خارج شود و تعریف صبر کم کم به فراموشی سپرده شود. معمولا مشاهده می‌کنید وقتی که منتظر انجام اتفاقی هستید، زمان به کندی سپری می‌شود. این مسئله به علت بازی است که تایمر ذهن با ما انجام می‌دهد و به نوعی سرعت سپری شدن زمان را در نظرمان کاهش می‌دهد.

از سوی دیگر وجود آینه در آسانسور موجب می‌شود که فضای این محل بزرگ‌تر از گذشته به‌نظر آید و مبتلایان به اختلال عصبی تنگناهراسی بتوانند حس بدی تجربه نکرده و راحت‌تر زمان رسیدن به طبقه‌ موردنظرشان را سپری کنند.

فریب ذهن افراد حاضر در آسانسور

۳ دلیل برای نصب آینه در آسانسور

بهتر است بدانید نصب آینه در آسانسور علاوه بر دلایل فنی، دلیل روانی هم داره. بله، دلایل روانی.

کابین بزرگتر دیده می‌شود

وجود آینه در آسانسور به اطراف بعد و جلوه بیشتری می‌دهد. مسافران با سوار شدن به آسانسور ناخودآگاه احساس می‌کنند در فضای بزرگتری قرار دارند.

مرتب کردن چهره و سرگرم شدن مسافران

احتمالا برای شما هم پیش آمده باشد با ورود به آسانسور به موها، یقه و لباس خود نگاه کرده باشید و احیانا آن‌ها را مرتب کرده باشید. این یکی از فواید وجود آینه در آسانسور است. علاوه بر این با وجود آینه کمتر متوجه حرکت کند آسانسور خواهید شد. اگر از بوی بد افراد در آسانسور ناراضی هستید مطلب از شر بوی بد دهان خود خلاص شوید را برایشان ارسال کنید.

اطمینان از وجود کابین در آسانسور

به‌طور معمول زمانی که کابین در طبقه نیست درب آسانسور نباید باز شود. اما به هر دلیل از جمله سهل‌انگاری مدیر ساختمان یا شرکت سرویس و نگهداری آسانسور ممکن است درب یکی از طبقات خراب باشد. در این حالت اگر کابین در طبقه نباشد و مسافر از روی عجله یا مشغله ذهنی بدون توجه به این موضوع درب کابین را باز کند ممکن است در چاه آسانسور سقوط کند. هرگاه کابین آسانسور دارای آینه باشد مسافر با مشاهده آینه و دیدن چهره خود از وجود کابین در طبقه مطمئن خواهد شد.

دلیل نصب آینه در آسانسور چیست

پیشنهاد مطالعه: مطلب با این راهکارهای ساده راحت بخوابید را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ در ۵:۲۰ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…