ساندویچ مرغ با قارچ و سیب زمینی

1
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ساندویچ مرغ ریش ریش را می‌توانید به صورت آبپز تهیه یا می‌توانید مرغ را گریل و خرد کنید و برای تهیه این ساندویچ خوشمزه استفاده نمایید.
ساندویچ مرغ با سیب زمینی

ساندویچ مرغ با سیب زمینی یکی از روش‌های بسیار خوشمزه برای تهیه یک ساندویچ خوشمزه است که شما می‌توانید با سیب زمینی و قارچ و سس مایونز  آن را سرو کنید. شما می‌توانید از سبزیجات مختلف برای تهیه این ساندویچ خوشمزه استفاده و آن را با سس دلخواه سرو کنید. در این مطلب از دلتامگ همراه باشید تا به شما یک سس خوش‌طعم برای ساندویچ را آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه ساندویچ مرغ ریش ریش با سیب زمینی

ساندویچ مرغ

مواد لازم برای تهیه سس

ساندویچ مرغ

طرز تهیه ساندویچ مرغ ریش ریش با سیب زمینی

اگر شما هم به قست فود بسیار علاقه‌مند هستید، به جای استفاده از مواد مضر می‌توانید خودتان در خانه یک ساندویچ سالم آماده کنید؛ برای تهیه این ساندویچ متفاوت تنها کافی است مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

مرحله اول

ابتدا باید سینه مرغ را بپزید. سینه مرغ را یا آبپز یا مزه‌دار و گریل و بعد ریش ریش کنید. سینه مرغ را به همراه یکی از پیاز‌ها و ادویه‌ها و کمی نمک و یک عدد برگ بو داخل قابلمه بیندارید و کمی تفت دهید و روی مواد آب جوش بریزید و بگذارید تا مرغ بپزد.

ساندویچ مرغ با سیب زمینی

مرحله دوم

قارچ‌ها را اسلایس کنید و کنار بگذارید. یکی از پیاز‌های باقی‌مانده را خرد کنید و داخل یک تابه با کمی زردچوبه تفت دهید تا سبک و شیشه‌ای شود. سپس قارچ‌ها را اضافه کنید و تفت دهید تا آب اضافه قارچ‌ها کشیده شود. بعد فلفل دلمه خلالی شده را اضافه نمایید.

مطلب پیشنهادی:  جزایر فارو؛ بهشت گوسفندان اروپایی! + ویدیو

مرحله سوم

در انتها باید مرغ را به همراه ادویه‌ها اضافه کنید و هم بزنید. در آخر می‌توانید پنیر ورقه‌ای روی مواد قرار دهید و هم بزنید تا پنیر ذوب شود. سیب زمینی را پوست بگیرید و خلالی خرد کنید و داخل یک تابه به همراه کمی نمک و روغن سرخ کنید تا طلایی شود.

مرحله چهارم

برای تهیه سس مخصوص این ساندویچ باید مواد گفته‌شده را به همراه کمی نمک و فلفل سیاه داخل کاسه بریزید و هم بزنید. نان باگت را باز کنید و از سس مخصوص داخل آن بزنید و بعد مواد ساندویچ را به همراه خیارشور و گوجه و کاهو بریزید و سرو کنید.

ساندویج مرغ

نکات کلیدی در تهیه ساندویچ مرغ ریش ریش با سیب زمینی

  • می‌توانید پنیر را حذف کنید.
  • برای اینکه ساندویچ مرغ ریش ریش رژیمی‌تری داشته باشید سس مایونز را حذف نمایید.
  • این ساندویچ را هم به صورت گرم و هم سرد می‌توانید سرو کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    12 فروردین 1403 در 4:36 ب.ظ

    عالیه عزیزم ممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

ماکارونی با پنیر پیتزا بدون فر

ماکارونی با پنیر پیتزا یکی از روش‌های بسیار ساده و خوشمزه برای یک غذای خوشمزه و جدید است ک…