بهترین مدل کمد دیواری برای اتاق خواب

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کمد دیواری یکی از مهم‌ترین وسایلی است که هر خانه‌ای به آن نیاز دارد. البته بهتر است بگوییم هر اتاقی به آن نیاز دارد.
انواع کمد دیواری برای اتاق خواب

کمد دیواری مکانی است برای آویزان کردن لباس‌ها، مرتب چیدن رختخواب‌ها و همچنین محلی برای نگهداری کیف‌ها، کفش‌ها و وسایل دیگر. علاوه بر آن کمد دیواری از مهم‌ترین اکسسوری‌ها در دکوراسیون منزل به شمار می‌آید. امروزه تنوع کمد دیواری اتاق خواب‌ها بسیار زیاد‌شده است و به مراتب انتخاب را برای شما سخت‌تر خواهد بود. در این مطلب از دلتامگ با ما همراه باشید تا به معرفی انواع مدل ‌های کمد دیواری در دکور اتاق خواب بپردازیم.

مدل ‌های کمد دیواری در دکور اتاق خواب

در ادامه این مطلب ما در مورد ویژگی‌های مهم یک کمد دیواری خوب، برای اتاق خواب صحبت می‌کنیم و همچنین مدرن‌ترین مدل‌های کمد دیواری را به شما معرفی خواهیم کرد.

کمد دیواری و فضایی برای تلویزیون

این کمدهای دیواری بسیار بزرگ هستند و به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که کل یک دیوار یا قسمت بیشتر آن را اشغال می‌کنند. در وسط این کمدها فضایی برای قرار دادن تلویزیون طراحی‌شده است. این مدل برای افرادی که دوست دارند بر روی دیوار اتاق خوابشان تلویزیون نصب کنند بسیار جذاب و کاربردی خواهد بود.

کمد دیواری دور تا دور تخت

کمد دیواری دور تا دور تخت

این مدل از کمدهای دیواری مدرن، بسیار مناسب اتاق‌های کوچک هستند. این کمدهای دیواری خاص و جذاب را می‌توانید طبق سلیقه خودتان سفارش دهید. به‌عنوان مثال می‌توانید بالای تخت قفسه‌هایی را برای قرار دادن کتاب‌ها و وسایل دیگر طراحی کنید. همچنین می‌توانید در کنار کمدهای دیواری از تخت‌های تاشو استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی و سادگی از فضای اتاق خواب به بهترین شکل استفاده کنید.

میز آرایش و کمد دیواری از انواع مدل ‌های کمد دیواری در دکور اتاق خواب

علاوه بر میز تحریر می‌توان یک میز آرایش زیبا در کنار کمدهای دیواری طراحی کرد. یک آینه زیبا و نورپردازی در بالای آن، زیبایی دکوراسیون اتاق خواب شما را تکمیل می‌کند.

مطلب پیشنهادی:  بهترین رنگ برای هر قسمت خانه چه رنگی است؟

کمد دیواری و کاناپه

اگر اتاق خواب شما پنجره دارد می‌توانید از مدل دیگری از کمدهای دیواری مدرن استفاده کنید که اطراف پنجره را کمد و قفسه‌ها می‌پوشانند و در زیر پنجره محلی برای استراحت و نشستن ساخته می‌شود. علاوه بر کمدهای دیواری چند منظوره، مدل‌های مدرن دیگری هم وجود دارند که طراحی جذاب و فوق‌العاده‌ای دارند.

میز تحریر و کمد دیواری

میز تحریر و کمد دیواری

یکی دیگر از انواع مدل ‌های کمد دیواری در دکور اتاق خواب، طراحی یک میز تحریر در کنار کمدهاست. این ایده برای اتاق جوانان و نوجوانان کاربرد زیادی دارد و فضای اتاق را شیک و جذاب می‌کند.

کمد دیواری با در آینه‌ای

این مدل از کمدهای دیواری که طرفداران زیادی دارند علاوه بر ظاهر زیبا باعث انعکاس نور در اتاق می‌شوند و در نتیجه اتاق را روشن می‌کنند و آن را بزرگ‌تر نشان می‌دهند. متناسب با دکوراسیون اتاق می‌توان طرح و رنگ آینه را انتخاب کرد. برای مثال آینه مشکی بر روی در کمد دیواری جذابیت خاصی به فضای اتاق‌هایی با چیدمان مدرن می‌دهد.

پیشنهاد مطالعه: 7 نکته کاربردی برای داشتن خانه‌ مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین چیدمان مبل برای پذیرایی مربعی شکل

پذیرایی مربعی شکل، فضایی متناسب و کاربردی برای دورهمی‌ها و استراحت است. با چیدمان و دکوراس…