این کارها اتاق نشیمن شما را زشت می‌کند

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اتاق نشیمن یکی از مهم‌ترین اتاق‌های خانه به‌حساب می‌آید و اشتباهات چیدمان اتاق نشیمن کاملا توی ذوق می‌زند.
اشتباهات در چیدمان و دکور نشیمن

همان‌طورکه از نامش پیداست، اتاق نشیمن جایی است که افراد خانواده اوقات فراغت خود را در کنار هم سپری می‌کنند و به احتمال زیاد اولین مکانی است که در بدو ورود دیده می‌شود. در این مطلب از مجله دلتا به بیان اشتباهات در چیدمان و دکور نشیمن می‌پردازیم.

اشتباهات در چیدمان و دکور نشیمن

حتی اگر اتاق نشیمن شما به قدر کافی زیبا و بی‌نقص باشد چند اشتباه رایج می‌تواند دکوراسیون آن را خراب کند. البته در این میان خطاها و اشتباهاتی وجود دارد که باید اول آن‌ها را شناخت بعد از آن‌ها اجتناب کرد. با هم چند مورد از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین آن‌ها را مرور می‌کنیم.

اشتباهات در چیدمان و دکور نشیمن

فرش های خیلی بزرگ یا خیلی کوچک از اشتباهات چیدمان اتاق نشیمن است

انتخاب فرش مناسب برای اتاق نشیمن نقشی اساسی در دکوراسیون اتاق شما بازی می کند. مهم‌ترین نکته در مورد فرش، اندازه آن است که باید متناسب با اندازه اتاق باشد. فرش اتاق نشیمن نه باید خیلی بزرگ باشد نه خیلی کوچک. فرش خیلی بزرگ فضای اتاق را کوچک‌تر جلوه می‌دهد. فرش‌های کوچک هم صاحب خانه را وادار می‌کند که مبلمان را نزدیک به هم بچینید که با این کار تعادل اتاق به هم می‌ریزد و فضاهای خالی بدون استفاده ایجاد می‌شود. برای آنکه بفهمید یک فرش در دکوراسیون اتاق شما چطور به‌نظر می‌رسد، با کمک نوار چسب‌های مخصوص، رنگ‌آمیزی و اندازه‌گیری‌های دقیق الگویی ساختگی از فرش درست کنید تا نتیجه بهتری از انتخاب خود بگیرید.

اشتباهات در چیدمان و دکور نشیمن

اشتباهات در چیدمان و دکور نشیمن از اشتباهات در چیدمان و دکور نشیمن

تلویزیون باید در راستای دید شما، آن هم در حالت نشسته قرار بگیرد. توجه داشته باشید که هرگز نباید برای تماشای تلویزیون مجبور باشیدگردن خود را بالا بکشید. نصب تلویزیون بالای شومینه راحت‌‌ترین کار است اما این کار در دراز مدت به گردن شما آسیب می‌زند. برای اینکه چیدمان زیبایی در خانه خود داشته باشید به مطلب با این گلدان‌ها زیبایی گیاهان را دوچندان کنید سر بزنید.

اشتباهات در چیدمان و دکور نشیمن

راحتی و آسایش اولویتی مهم در دکوراسیون اتاق نشیمن

مردم اغلب فکر می‌کنند توجه به سبک مهم‌تر است و باید راحتی را فدای سبک و زیبایی کرد. در صورتی که آسایش و راحتی بزرگ‌ترین ویژگی‌های یک اتاق نشیمن مطلوب و ایده‌آل است. مهم نیست چه سبکی برای اتاق نشیمن انتخاب می‌شود، مهم این است به مکانی آرامش‌بخش تبدیل شود تا علاوه بر زیبایی، راحت و دلنشین هم باشد. اگر نگران افزایش هزینه ها هستید به سادگی با اضافه کردن یک پتوی رومبلی راحت یا چند کوسن مخمل شیک می‌توانید حال و هوایی متفاوتی ایجاد کنید.

راحتی و آسایش اولویت اول در دکوراسیون اتاق نشیمن

پیشنهاد مطالعه: مطلب بدون این وسیله چیدمان خانه ناقص است را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…