بدون این وسیله چیدمان خانه ناقص است

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
به دکور خانه خود نگاه کنید. گویی چیزی کم است.
میز عسلی در دکور منزل

میز عسلی از جمله وسایلی است که در کنار مبلمان دیزاین خانه را تکمیل می‌کند چرا که مبلمان فارغ از هر سبکی، به تنهایی چندان دلچسب نیست و یک چیزی کم دارد. در این مطلب از مجله دلتا به بیان کاربرد میز عسلی در دکور منزل می‌پردازیم.

اگر به دنبال یک ملک خوب برای سرمایه‌گذاری هستید به مطلب بهترین شهرهای ترکیه برای خرید خانه سر بزنید.

کاربرد میز عسلی در دکور منزل

ما در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با کاربردهای میز عسلی در دکور منزل آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

نقش میز عسلی در سرویس مبلمان

میز عسلی یکی از اصلی‌ترین وسایلی است که همراه با سرویس مبل در دیزاین داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرید. میزعسلی به دلیل اینکه اندازه کوچکی دارد جابجایی آن بسیار ساده‌تر از میزهای پذیرایی جلو مبلی است. شما به راحتی می‌توانید از میزهای عسلی با اندازه کوچک حتی به‌عنوان یک زیرپایی نیز بهره بگیرید. میزهای عسلی که با استفاده از پارچه‌های نرم طراحی و ساخته شده‌اند و ارتفاع کمی دارند، انتخاب خوبی برای این کار محسوب می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین کارایی‌های میز عسلی میز کمکی پذیرایی از مهمان است. شما با استفاده از یک میز عسلی کوچک می‌توانید لوازم پذیرایی را در نزدیک‌ترین مکان به مهمان قرار دهید و کار پذیرایی را ساده‌تر از دنبال کنید. با استفاده از گلدان‌های لوکس و زیبا علاوه بر پذیرایی از مهمان می‌توانید به زیباسازی بهتر فضای منزل خود نیز بپردازید.

میز عسلی در دکور منزل

تعداد میز عسلی

میزهای عسلی عموما به‌صورت دوتایی برای سرویس مبل‌های هفت نفره و سه تایی برای سرویس مبل‌های نه نفره تهیه و تولید می‌شود. شما می‌توانید بر اساس نیاز و سلیقه خود از تعداد بیشتر یا کمتر این سری از میزها بهره بگیرید. برای اینکه چیدمان خانه خود را زیبا کنید به مطلب با این وسایل دکور خانه خود را به‌روز کنید! سر بزنید.

نقش جلومبلی در سرویس مبلمان

همه سرویس‌های مبل از میز عسلی و جلومبلی بهره گرفته‌اند. استفاده از یک جلومبلی برای یک سرویس مبل هفت نفره کفایت می‌کند. جلومبلی همان طور که از نامش مشخص است برای پذیرایی از مهمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. اندازه این میز به این دلیل بزرگ انتخاب شده است که شما به راحتی بتوانید لوازم پذیرایی خود را بر روی آن قرار دهید.

اندازه ایده ال جلومبلی باید در حدی باشد که شما به سادگی بتوانید یک ظرف میوه، یک ظرف شیرینی و یک ظرف شکلات را بر روی آن قرار دهید. برای سایر ظروف از میزهای عسلی کوچک می توانید کمک بگیرید. البته به شما پیشنهاد می کنیم که میزهای عسلی را خالی نگه دارید که کار پذیرایی از مهمان برای شما ساده تر دنبال شود. ارتفاع جلومبلی اگر تا حدودی بلند انتخاب شود بهتر است زیرا کار شما را برای پذیرایی ساده‌تر می‌کند و به سلامتی شما آسیبی وارد نمی‌شود.

میز عسلی در دکور منزل

چیدمان میز عسلی و جلومبلی در سرویس مبل هفت نفره

در سرویس مبل هفت نفره عموما یکی از میزهای عسلی ما بین دو مبل تکی و دیگری در مجاورت کاناپه دونفره قرار داده می‌شود و در نهایت جلو مبلی که اندازه بزرگ‌تری دارد برای کاناپه سه نفره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • اگر سرویس مبل شما به‌صورت نه نفره است بدون شک سه میز عسلی کار شما را مرتفع نمی‌کند. بنابراین نیاز است با استفاده از میزهای عسلی بیشتر فضا را دکور و به پذیرایی از مهمان‌های خود بپردازید.
  • اندازه، ارتفاع و رنگ میز عسلی و جلومبلی باید متناسب با سرویس مبل شما انتخاب شود.
  • شما نمی‌توانید از یک میز طلایی رنگ با پایه‌های گل کاری شده برای یک سرویس مبل مدرن استفاده کنید. یا اینکه یک جلومبلی آهنی انتخاب مناسبی برای سرویس مبل کلاسیک به‌شمار نمی‌آید.

چیدمان میز عسلی و جلومبلی

پیشنهاد مطالعه: مطلب با این گلدان‌ها زیبایی گیاهان را دوچندان کنید را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…