رپورتاژ آگهی

محبوب ترین مقاصد داخلی برای سفر به انتخاب گردشگران

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
 از آنجایی که سفر به مقاصد داخلی هزینه‌ای کمتر از سفرهای خارجی دارد و امکانات رزرو بلیط ارزان هواپیما و هتل وجود دارد؛ قصد داریم سه مورد از محبوب‌ترین مقاصد داخلی برای سفر به انتخاب گردشگران را به شما معرفی کنیم.
خرید بلیط هواپیما از فلای تودی

معمولا برای سفر کردن، اولین نکته‌ای که به ذهن هر کسی می‌رسد این است که به دنبال مقصدی خوش آب و هوا بگردد. گزینه‌های زیادی در این زمینه برای پیشنهاد دادن وجود دارد اما در این میان، سه شهر اصفهان، مشهد و کیش، مقاصدی هستند که برای سفر در هر موقعی از سال و فارغ از آب و هوا، بسیار پرطرفدار هستند. با مجله دلتا همراه باشید تا بدانید خرید بلیط هواپیما از فلای تودی چطور امکان‌پذیر است.

جاهای دیدنی اصفهان که باید دید!

درباره شهرت اصفهان هرچه بگوییم، کم است. نام این شهر زیبا و دوست‌داشتنی معمولا در بین اولین پیشنهادات برای سفرهای داخلی قرار دارد. اصفهان یکی از پنج شهر برتر گردشگری ایران است. با سفر به آن می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیری مثل میدان نقش‌ جهان، مسجد شیخ لطف‌الله، کاخ چهلستون، بازار اصفهان، کلیسای وانک، مسجد جامع اصفهان، منارجنبان، موزه موسیقی، آکواریوم اصفهان، محله ارمنی‌ها، خیابان چهارباغ، مجموعه تفریحی کوه صفه، مجموعه تفریحی پارک جنگلی ناژوان و … دیدن کنید. البته بعضی از مهم‌ترین و زیباترین پل‌ های ایران همچون سی‌ ‌و سه پل و پل خواجو نیز در اصفهان قرار دارند.

در یک کلام، با خرید بلیط هواپیما اصفهان و سفر به این شهر می‌توانید با گشت‌وگذار در بافت تاریخی و جاذبه‌های مشهور این شهر، سفری دوست‌داشتنی به یکی از مهم‌‌ترین دوره‌های تاریخ ایران، یعنی دوره صفوی داشته باشید.

از ویژگی‌های قابل توجه سفر به این شهر می‌توان به مجموعه‌های اقامتی متنوع آن اشاره کرد که باعث شده با هر بودجه و سلیقه‌ای بتوانید رزرو هتل‌های اصفهان را انجام دهید.

بلیط تهران مشهد

سفر به مشهد برای زیارت و سیاحت

از میان شهرهای محبوب برای سفرهای داخلی، مشهد را به عنوان دومین کلان‌شهر ایران، یکی از محبوب‌‌ترین مقاصد داخلی برای سفر به شمار می‌رود. مشهد، زیارتگاه امام رضا (ع) است و سالانه مشتاقان و دوستداران بی‌شمار این حضرت به آن سفر می‌کنند. شهر مشهد در سال ۲۰۱۷ میلادی از طرف آیسسکو (سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی اسلامی) به عنوان پایتخت فرهنگی اسلامی برگزیده شد و همین امر، حاکی از امکانات فوق‌العاده گردشگری این شهر برای پذیرایی از مهمانانش است. آداب و رسوم سنتی مشهد و فرهنگ اصیل ساکنین آن باعث شده تا مشهد یکی از پرطرفدارترین شهرهای ایران برای سفرهای داخلی باشد.

سفر به مشهد بسیار آسان است؛ از خرید بلیط هواپیما گرفته تا رزرو هتل در این شهر، همگی گزینه‌های مختلفی را پیش روی شما می‌گذارد. فرقی نمی‌کند؛ به دنبال بلیط تهران مشهد یا رزرو هتل نزدیک حرم مطهر باشید، با مرجع ارزان و مطمئنی همچون فلای تودی، می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، ملزومات سفر خود را فراهم کنید. فقط لازم است تا برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید و بقیه کارها را به صورت آنلاین انجام دهید.

تفریحات کیش محبوب در میان گردشگران

کیش یکی از زیباترین جزایر ایران است؛ خواستنی و پرجاذبه! کیش فضایی آرامش‌بخش دارد و برای استراحت و دور شدن از دغدغه‌های زندگی شهری، گزینه بسیار مناسبی برای سفر به شمار می‌رود.

با اینکه بهترین زمان سفر به کیش در فصل پاییز و مخصوصا زمستان است اما با این حال، سفر به کیش در بهار و تابستان گرم و آفتابی هم طرفداران خودش را دارد.

درباره سفر به کیش، چند نکته جالب وجود دارد. بلیط هواپیما تهران کیش یا از هر مقصد دیگری به سوی جزیره را به ویژه در های‌سیزن خیلی زود رزرو کنید. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بیشتر هتل های کیش در فصل تابستان، قیمت رزرو ارزان‌تری نسبت به دیگر فصول سال دارند.

البته با رزرو هتل از فلای تودی می‌توانید کمترین قیمت را بپردازید و بودجه سفرتان را بهتر مدیریت کنید.

3 6 محبوب ترین مقاصد داخلی برای سفر به انتخاب گردشگران

راهنمای خرید بلیط هواپیما داخلی از فلای تودی

برای خرید بلیط هواپیما از فلای تودی، اطلاعاتی مثل مبدا و مقصد، نوع بلیط (یک طرفه یا رفت و برگشت)، تاریخ سفر، کلاس پروازی و تعداد مسافران را وارد کرده و گزینه جست‌وجو را برای خرید بلیط هواپیما انتخاب کنید.

پس از چند ثانیه، تمامی گزینه‌های موجود برای خرید بلیط هواپیما در تاریخ مورد نظر، پیش‌رویتان قرار خواهند گرفت. انتخابتان هر کدام که باشد؛ می‌توانید بلیط هواپیما را با آگاهی کامل خریداری کنید.

در این صفحه، لیست قیمت بلیط هواپیما وجود دارد. با پرواز ایرلاین‌‎های مختلف به همراه اطلاعاتی همچون ساعات پروازی، میزان بار مجار، زمان دقیق پرواز و زمان دقیق رسیدن به مقصد را مشاهده خواهید کرد. می‌توانید به راحتی مقایسه کنید و بهترین انتخاب را برای خرید بلیط هواپیما داخلی داشته باشید. هر زمان هم که نیاز به راهنمایی داشتید. می‌توانید با کارشناسان بخش پشتیبانی فلای تودی در تمامی ساعات شبانه‌روز و در تمامی روزهای هفته، تماس بگیرید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ شهریور ۱۴۰۱ در ۲:۲۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۸ شهریور ۱۴۰۱ در ۱۲:۴۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

راهکارهای بهبود روابط عاطفی با همسر

 اگر متوجه شدید که فقدان صمیمیت یک مشکل دائمی برای شما و یا همسرتان است، برای حمایت بیشتر …