زیباترین شهرهای آسیا کدامند؟

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همان‌طور که در مجله لوکس "condé nast traveler" درمورد شهرهای زیبای جهان می‌خوانید، درمی‌یابید که زندگی شهری آسیا هرگز از سبک و سیاق خود دور نشده است.
زیباترین شهرهای قاره آسیا

به نظر‌ می‌رسد که قاره آسیا زیبایی‌‌های منحصر به فردی دارد. از حوزه‌‌های مقدس گرفته تا برج‌‌های بتنی که زیاد هم مقدس نیستند. نزدیک به دوازده شهر آسیایی وجود دارند که زیبایی و جاذبه‌‌های گرشگری آن‌ها با شهرهایی مثل نیویورک، لندن و پاریس برابری‌ می‌کند. با مجله دلتا همراه باشید تا زیباترین شهرهای قاره آسیا را بشناسید.

هوشی مین

بزرگ‌ترین شهر ویتنام نمایانگر تضادهای یک کلان‌شهر مدرن و یک اثر ماندگار است. برج‌‌های مدرن اداری در کنار معابد پر زرق و برق و مجسمه‌‌های سنگی همگی بقایایی از تاریخ استعماری این شهر هستند.

هوشی مین

بوسان

بوسان یکی از شهرهای کره جنوبی، در واقع پاسخی است به لس آنجلس و میامی و یکی از  زیباترین شهرهای قاره آسیا. با بخش وسیعی از سواحل شنی، جاذبه‌‌های ساحلی و صحنه‌‌های پر ازدحام و شلوغ از مردمی که در کنار ساحل تفریح‌ می‌کنند، بوسان در رده سی‌وسومین شهر زیبای جهان قرار گرفته است.

بوسان

شانگهای

رم، استکهلم، سانفرانسیسکو و … قطعا نمی‌توانند از حیث زیبایی با پر جنب‌وجوش‌ترین و اصلی‌ترین شهر کشور چین مقابله کنند. با بودن در میان بیست‌وسومین شهر زیبای جهان، شانگهای خط افقی وسیع، چشم‌اندازهای زیبا و مناظر سنتی و استعماری فراوانی برای ارائه دارد.

شانگهای

سنگاپور

زیبایی سنگاپور هم برگرفته از طبیعت و هم ساخته دست بشر است. به همین دلیل سنگاپور پانزدهمین شهر زیبای دنیا محسوب‌ می‌شود که در قاره آسیا استقرار یافته است. برای بازدید از جاذبه‌‌های شگفت‌انگیز این شهر تعلل نکنید.

سنگاپور

کیوتو

کیوتو یکی از نفس‌گیرترین شهرهای تاریخی ژاپن که به خوبی محفوظ مانده است. این ۱۶۰۰ معبد بودایی و ۴۰۰ حرم شینتو دارد و دوازدهمین شهر زیبای دنیاست. برای دیدن لذت‌بخش‌ترین شهرهای جهان، مطلب اگر اهل شکم‌گردی هستید به این شهرها سفر کنید! را بخوانید.

کیوتو

هنگ‌کنگ

بالاتر از ونیز، هنگ‌کنگ به عنوان دومین شهر زیبای جهان شناخته شده است. زیبایی هنگ‌کنگ از زوایای بسیاری مشهود است. بر فراز آسمان‌خراش‌‌ها یا در هنگام گشت‌زنی با یک کشتی در اسکله ویکتوریا. اما بهترین مناظر این شهر از ارتفاعات بهتر پیداست.

هنگ کنگ

اصفهان

اصفهان زمانی یکی از بزرگ‌ترین شهرهای جهان محسوب‌ می‌شد. این شهر در قرن شانزدهم دارای نفوذ جهانی بسیاری بود و به آن لقب اصفهان نصف جهان “Isfahan is half the world” می‌دادند. امروزه اصفهان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای کشور ایران به شمار‌ می‌رود که بلوارهای عظیم و پر درخت، بناهای نفیس با معماری اسلامی، باغ‌‌های پنهانی ایرانی و … دارد که برای گشت و گذار مناسب هستند. اصفهان چهل‌‌وسومین شهر زیبای جهان است.

زیباترین شهرهای قاره آسیا

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری دریاچه ای که یک شبه همه را کشت! را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ شهریور ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۶ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۸ شهریور ۱۴۰۱ در ۳:۰۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…