با این تونیک‌ها یک تیپ جذاب بزنید

۲
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تونیک یک لباس بلند است که معمولا تا بالای زانو را می‌پوشاند و بین خانم‌ها، خصوصا دختران جوان از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.
چند مدل تونیک دخترانه

از مدل‌های پرطرفدار تونیک دخترانه می‌توان به تونیک نخی گل‌دار، تونیک نخی اسپرت، تونیک جین، تونیک نخی هندی یا سنتی و تونیک نخی چهارخانه اشاره کرد. تونیک نخی زیبای دخترانه در عین شیک بودن، مناسب زمانی است که می‌خواهید لباس پوشیده‌ و اسپرت بپوشید یا استایل متفاوتی داشته باشید. در این مطلب از مجله دلتا چند مدل تونیک دخترانه به شما نشان می‌دهیم تا تهیه کنید و از پوشیدن آن‌ها لذت ببرید.

چند مدل تونیک دخترانه

تونیک تاپی دخترانه

اگر از شکل تاپ‌های قدیمی خود خسته شدید، تونیک تاپی یک مدل جدید و پر طرفدار بین لباس‌های نخی خنک است. شما می‌توانید تونیک تاپی را به همراه شلوار جین یا ساپورت‌ مشکی یا رنگی بپوشید و در استایل خود از دستبندهای رنگی و تابستانی و آکسسوری‌های دیگر استفاده کنید. همچنین یک کلاه حصیری یا رنگی آفتابگیر، جلوه استایل شما را متمایز می‌کند.

تونیک آستین کوتاه دخترانه

معمولا تونیک آستین کوتاه در فصل‌های گرم مورد استقبال قرار می‌گیرد، در این صورت تونیک آستین کوتاه یک لباس منحصربه‌فرد و خنک است. معمولا تونیک اسپرت نخی وزن سبکی دارد و شما احساس راحت‌تری در خود خواهید داشت.

شما می‌توانید تونیک آستین کوتاه دخترانه را به همراه شلوار کوتاه جین یا پارچه‌ای یا شلوار جین بپوشید. همچنین اگر دوست دارید استایل خود را تکمیل و شیک شود، صندل تابستانه یک گزینه مناسب و برازنده استایل شما است.

چند مدل تونیک دخترانه

تونیک آستین بلند دخترانه

تونیک آستین بلند یک لباس مناسب فصل پاییز و زمستان است که شما می‌توانید آن را زیر مانتو، پالتو و کاپشن بلند خود به تن کنید. معمولا رنگ پلیوری که در فصل‌های سرد به تن می‌کنند، خنثی و تیره است. با این حال رنگ تونیک به سلیقه و رنگ لباس رویه شما بستگی دارد.

تفاوت این تونیک‌های آستین بلند در شکل آستین است. یکی از آستین‌های پرطرفدار، آستین کلوش یا آزاد است. این نوع آستین از قسمت بازو جذب است و نزدیک به مچ آزاد می‌شود. همچنین اگر می‌خواهید از آستین راسته و سه‌ربع استفاده کنید، یک طرح و رنگ مناسب، استایل شما را جذاب می‌کند.

تونیک آستین بلند با شلوار جین و کتان روشن و حتی شلوارک جین به راحتی سِت می‌شود. اگر تونیک نخی شما شبیه پیراهن است، می‌توانید با ساپورت یا جوراب شلواری مشکی یا رنگی آن را بپوشید.

تونیک گل‌دار دخترانه

پیش از آن‌که طرح گل‌دار وارد فشن بشود، اکثر مادربزرگ‌ها یک یا چند دست لباس یا پیراهن گل گلی در کمد خود داشتند. اما این روزها در بهار و تابستان، لباس گل‌دار در کمد هر دختر و پسر جوانی پیدا می‌شود. تونیک گل‌دار دخترانه یک احساس خوشایند تابستانه و سرزندگی به شما القا می‌کند.

تحقیقات نشان می‌دهد اگر خسته و کسل هستید در لباس‌هایتان از رنگ‌های شاد و روشن استفاده کنید و از لباس‌هایی با رنگ تیره دوری کنید. بنابراین ما توصیه می‌کنیم به جای استفاده از تونیک تک‌رنگ، از تونیک گل‌دار نخی در استایل خود استفاده کنید، چرا که سِت کردن لباس گل‌دار با هر شلوار، ساپورت و دامنی ساده است.

تونیک نخی گل‌دار به صورت اسپرت و مجلسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین شما می‌توانید این مدل تونیک نخی گل‌دار را با شلوار جین یا کتان سِت و بر اساس استایل خود از کفش تخت، کتانی، صندل یا پاشنه بلند استفاده کنید.

تونیک جین دخترانه

پارچه جین در هر شکل و رنگی طرفدار دارد که در فصل پاییز و زمستان به تعداد طرفدارانش افزوده می‌شود. تونیک جین دخترانه معمولا قد بلندی دارد و در ایران به صورت مانتو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر دنبال یک مانتو شیک هستید به مطلب این رنگ مانتو را هر خانم شیک‌پوشی دارد مراجعه کنید.

بنابراین فرقی نمی‌کند در چه فصلی از تونیک جین استفاده می‌کنید، چرا که در تابستان به عنوان مانتو و در زمستان به عنوان لباس زیر کاپشن یا پالتو کاربرد دارد. تونیک جین را می‌توانید با شلوار پارچه‌ای سرمه‌ای، کِرم، شتری و مشکی یا حتی شلوار جین با رنگ متضاد سِت کنید. همچنین استفاده از اکسسوری مانند گردنبدهای رنگی، شال‌های رنگی و حتی کمربندهای چرم یا زنجیری استایل شما را متفاوت می‌کند.

تونیک دخترانه

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مجله دلتا مطلب به موهای ضعیف و نازک خود جان دهید را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. اتوساشمسی

    ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ در ۸:۳۴ ق٫ظ

    مرسی ازمطالب زیباتون

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ در ۱:۲۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…