عجیب‌ترین اسباب بازی‌های دنیا

۱
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
امروزه اسباب‌بازی‌های عجیبی در جهان وجود دارند که دیدنشان خالی از لطف نیست.
اسباب بازی های عجیب دنیا

همه ما زمانی با اسباب‌بازی سرگرم شده‌ایم، مثلا با اسباب‌بازی چوبی یا چند تیله. تا پایان این مطلب با مجله دلتا همراه باشید تا با اسباب بازی های عجیب دنیا آشنا شوید.

ربات مسواکی

اگر کودک شما عاشق بازی‌کردن با مسواکش است، این ربات‌ها گزینه مناسبی برایش هستند. این ربات‌های کوچک سروصداکنان روی زمین می‌لغزند و وقتی به دیوار می‌خورند، در جهتی دیگر به مسیرشان ادامه می‌دهند. هرچند این ربات‌ها شبیه مسواک هستند، به درد تمیزکردن دندان‌ها نمی‌خورند!

ربات مسواکی

عروسک باربی باردار

یکی از اسباب‌بازی‌های عجیب برای دختربچه‌ها عروسک باربی حامله است. این اسباب‌بازی طوری طراحی شده است که اگر کودک شکم این عروسک را جدا کند، می‌تواند بچه را درونش ببیند. این عروسک را برای بچه‌هایی طراحی کرده‌اند که به‌زودی صاحب خواهر یا برادر می‌شوند تا به‌کمک این عروسک واقعیت زندگی را راحت‌تر درک کنند.

عروسک باربی باردار

حیوان خانگی دیجیتالی

این اسباب‌بازی عجیب را ژاپنی‌ها در سال ۲۰۰۸ ساختند. فقط کافی است انگشت‌تان را وارد سوراخ تعبیه‌شده در آن کنید تا بتوانید حیوان خانگی مجازی‌تان را ناز و نوازش کنید!

حیوان خانگی دیجیتالی

عروسک اچ بویا (H-bouya)

این عروسک عجیب ژاپنی‌ با کابل USB به رایانه وصل می‌شود و وقتی دکمه «H» صفحه‌کلید را فشار می‌دهید، چشمانش قرمز می‌شوند! ظاهرا بهتر است که دنبال دلیلش نباشیم!

عروسک اچ بویا (H-bouya)

عروسک یومه چان

این عروسک بلافاصله بعد از تزریق آمپول، شروع به گریه می‌کند. با این عروسک عجیب پدر و مادرها علاوه بر اشک‌های کودکشان، باید شاهد گریه عروسک اسباب‌بازی هم باشند!

عروسک یومه چان

عروسک پیوند

این عروسک عجیب که با هدف ایجاد حس همدلی ساخته شده‌ است، در ابتدا عضوی قطع‌شده دارد که باید آن را بدوزید و از عروسک مراقبت کنید.

عروسک پیوند

پاراپولیش

عروسک‌های پاراپولیش را شرکت آلمانی تولید کرده و به هرکدام ویژگی خاصی داده است؛ هرکدام از این حیوانات مبتلا به نوعی بیماری‌ روحی‌روانی است، مثلا لاک‌پشت دچار افسردگی است و تمساح پارانویا دارد!

پاراپولیش

عروسک جراحی

این اسباب‌بازی عجیب محسوب می‌شود، چون بسیاری از افراد آن را خشونت‌آمیز می‌دانند! البته اگر می‌خواهید کودک شما با آناتومی بدن انسان‌ها آشنا شود و از دکتر‌ها نترسد، می‌توانید از این اسباب‌بازی استفاده کنید.

عروسک جراحی

میکروب غول‌پیکر

یکی از عجیب ترین اسباب بازی‌های دنیا عروسک میکروب غول‌پیکر است. این عروسک را با هدف آشناکردن کودکان با دنیای میکروب‌ها و بیماری‌ها تولید کرده‌اند.

میکروب، اسباب بازی های عجیب دنیا

داگی دوو

داگی دوو سگی خانگی است که باید مدفوعش را تمیز کنید! این اسباب‌بازی طوری طراحی شده است که کودک شما بعد از بازی با آن باید مدفوعش را تمیز کند.

داگی دوو، اسباب بازی های عجیب دنیا

دزدان گاوصندوق

هیچ‌‌کس از دزدی و سرقت خوشش نمی‌آید، ولی این اسباب‌بازی کودک شما را وادار به بازکردن گاوصندوق می‌کند! واقعا چرا این اسباب‌بازی را ساخته‌اند؟

دزدان گاو صندوق، اسباب بازی های عجیب دنیا

پیشنهاد مطالعه: مطلب ماجرای درخت آدامسی خیابان فرشته تهران چیست؟ را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۷ شهریور ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۶ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…