۵ اشتباه زنان در لباس پوشیدن که فاجعه است

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با اشتباهات خانم ها در لباس پوشیدن آشنا شوید تا جذاب‌تر و خوش‌تیپ‌تر از همیشه بدرخشید.

انتخاب و پوشیدن لباس زنانه نیازمند دقت و سلیقه بالایی است. شما نمی‌توانید به سادگی لباسی را انتخاب کرده و هم از پوشیدن آن راضی باشید و هم نظر دیگران در مورد آن مثبت باشد و هم ماندگاری بالا داشته باشد. در این مطلب از دلتامگ به موضوع ۵ اشتباه زنان در لباس پوشیدن می‌پردازیم.

۵ اشتباه زنان در لباس پوشیدن

پوشیدن لباس مجلسی و صندل در مهمانی

ترکیب صندل با لباس مجلسی بسیار ناهماهنگ است. به جای این ترکیب بهتر است یک کفش پاشنه بلند یا کفش پاشنه تخت زنانه را جایگزین کنید.

سایز نامناسب لباس

همیشه تاکید کرده‌ایم که از همه چیز مهم‌تر اندازه بودن لباس است. در انتخاب‌های‌تان دقت کنید که لباس‌های اندازه و فیت تهیه کنید. چراکه لباس‌ها هرقدر هم که زیبا باشند اگر اندازه تن شما نباشند جلوه خاصی نخواهند داشت.

 کمتر آرایش کنید

استفاده بیش از اندازه از لوازم آرایشی و میک‌آپ غلیظ روی صورت اصلا مناسب نیست. سعی کنید کم‌تر از لوازم آرایش استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  ۷ نشانه بارز خیانت مرد به زن

اشتباه زنان در لباس پوشیدن

 به خاطر دیگران لباس پوشیدن

همیشه سلیقه‌ها و انتخاب‌های‌تان را شخصی کنید و تنها برای خرید از همسر یا خانواده‌تان نظر بخواهید. اگر دیگران از نحوه لباس پوشیدن شما راضی نیستند، شما ظاهر خود را عوض نکنید.

پوشیدن درست لباس

کفش پاشنه بلند را فراموش کنید

باید گفت که کفش پاشنه بلند خوب است اما اگر به اندازه بلند باشد. کفش پاشنه بلند علاوه بر این به زانو و کمر شما آسیب می‌زند. همچنین اجازه نمی‌دهد مدت زمان طولانی از آن‌ها استفاده کنید. به‌علاوه اینکه این روزها کفش پاشنه تخت زنانه نیز مد روز هستند. پس این مدل کفش را جایگزین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

جلوگیری از پیری پوست تنها با یک ماده

خواص شی باتر برای پوست را همه افراد باید بشناسند. ویژگی‌هایی مانند داشتن میزان زیادی اسیده…