لوکس‌ترین خیابان رشت

2
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دیگر از شالیزارهای قدیمی در گلسار خبری نیست و همه محله گلسار رشت را به فروشگاه‌های گران‌قیمت، ویلاهای لوکس و کافه و رستوران‌های معروف می‌شناسند.
خیابان گلسار رشت

اگر بخواهیم در رشت زندگی کنیم ناگزیر باید بین محله‌ها و خیابان‌های این شهر یکی را انتخاب کنیم و در این مقاله کوتاه، بهترین و لوکس‌ترین خیایان رشت، یعنی خیابان گلسار رشت را معرفی می‌کنیم.

درباره محله گلسار رشت

گلسار فقط اسم یک خیابان در رشت نیست. بلکه یک محله بزرگ در منطقه ۱ رشت است. بلوار گلسار، سمیه، توحید، گیلان، دیلمان، خیابان نواب و خیابان معین جزو محله گلسار رشت هستند. چهارراه خیابان گلسار رشت معروف‌ترین بخش این محله است که میدان شهرداری، خیابان تختی و بوستان ملت در اطراف آن هستند.

خرید خانه در شمال

امکانات خیابان گلسار رشت

خیابان گلسار رشت از بهترین خیابان‌های شهر رشت محسوب می‌شود. در این خیابان می‌توانید هر چقدر می‌خواهید پیاده‌روی کنید و از دیدن جاذبه‌های شهری و درخت‌های سر به فلک کشیده خسته نشوید، در بوستان‌هایش ورزش کنید و هوای تازه استشمام کنید، در مراکز تجاری و فروشگاه‌هایش هر گونه پوشاک و برندی که می‌خواهید را پیدا کنید، در کافه‌ها و رستوران‌هایش باکیفیت‌ترین خدمات را دریافت کنید و در بهترین و لوکس‌ترین آپارتمان‌ها و خانه‌های رشت زندگی کنید. می‌توانید سری به میدان شهرداری بزنید و زنده بودن شهر را در این بخش از رشت از نزدیک ببینید.

بوستان‌های خیابان گلسار رشت

  • بوستان گل‌پارک گلسار
  • بوستان توحید گلسار
  • بوستان گلسار رشت
  • پارک گلباغ نماز

مراکز تجاری و خرید خیابان گلسار رشت

  • مرکز خرید گلسار رشت
  • فروشگاه‌های برندهای معروف مثل پیرکاردین، جین‌ وست، تن‌درست، چرم درسا، ماکسیم، تی تی، هاکوپیان، ایکات، گراد

خرید آپارتمان در رشت

رستوران‌گردی در خیابان گلسار رشت

  • رستوران‌ها: رازقی، شورکولی، گیلانه، مس، انارتی‌تی، میرزا، ژون، گیلِ‌زن و شیش‌برگ
  • فست فودها: پارادیزو، پیزریا، گارمون، امیر، آفتاب، بارسا و بوف
  • کافه‌ها: کافه‌دوک، کافه‌ دیروز و امروز، کافه بابک، کافه ری‌را، کافه اتاق روشن، کافه ایمو، امیرچاکلت، کافه‌ کمپ، کافه ‌آرتیس، کافه پاییز و کافه کتاب اردیبهشت (پاتوق نویسنده‌ها و هنرمندهای رشت)

مکان‌های دیدنی و تاریخی خیابان گلسار رشت

  • پل باستانی شعار (صابرین) خیابان گلسار رشت
  • مجسمه اسب-ماهی خیابان گلسار رشت
مطلب پیشنهادی:  روستایی که ساکنانش یکباره به خواب می‌روند!

موقعیت و دسترسی‌های محله گلسار رشت

محله گلسار رشت از جنوب به بلوار و میدان انصاری، از غرب به رودخانه زرجوب، از شمال به حد شمالی شهر در منطقه پستک و از شرق به محله دیلمان منتهی می‌شود. خیابان گلسار رشت از میدان شهید انصاری یا چهارراه گلسار آغاز می‌شود و به سمت شمال تا میدان گلایل امتداد دارد. لازم به ذکر است که این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و ساکنان این محله به راحتی می‌توانند درخیابان‌های با طراحی مدرن این محله تردد کنند. از طرفی وجود ایستگاه‌های متعدد اتوبوس و یک ایستگاه بی‌آرتی در محله گلسار رشت دسترسی به سایر نقاط شهر را برای ساکنین این محله از طریق ناوگان حمل ونقل عمومی آسان نموده است.

قیمت آپارتمان در خیابان گلسار رشت

محله گلسار رشت میزبان تعداد زیادی از آپارتمان‌ها و برج‌های لوکس شهر رشت است. این محله با توجه به تاریخچه و ساخت‌و‌سازهایی که در سال‌های اخیر در آن انجام شده است، به عنوان بهترین محله رشت مشهور شده است. به همین دلیل کمتر آپارتمان و یا خانه ویلایی را می‌توانید در محله گلسار رشت، با قیمت کم پیدا کنید.

در صورتی که قصد خرید آپارتمان در رشت را دارید می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید. در جدول زیر نمونه‌هایی از قیمت خرید آپارتمان در خیابان گلسار رشت را با هم بررسی می‌کنیم:

متراژ (متر)

سن بنا (سال) قیمت هر مترمربع (تومان)

قیمت کل (تومان)

165

1 55,758,000

9,200,000,000

60

4 50,000,000

3,000,000,000

157

19 70,064,000

11,000,000,000

2 دیدگاه

  1. خورشیدی

    29 آبان 1402 در 6:59 ب.ظ

    در عین شیک بودن شلوغ ترین و پر ترافیک ترین منطقه رشت هستش

    پاسخ

  2. سعید

    29 آبان 1402 در 7:02 ب.ظ

    همه جای رشت قشنگه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

تهیه آب آلبالو خانگی به روش بازاری

آب آلبالو یکی از نوشیدنی‌های بسیار ساده ولی خوشمزه است که‌ می‌توانید در فصل تابستان با رسی…