به زیباترین حالت موهای خود را فر کنید

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
موها چیزی هستند که به راحتی باعث ایجاد تغییر زیادی در چهره فرد می­‌شوند. یکی از بهترین راه‌‌ها برای تنوع در ظاهر خود، استفاده از روش‌های طبیعی برای فر کردن موهای‌تان است.

احتمالا یکی از مهم‌ترین چیزها برای خانم‌ها زیبایی و خصوصا زیبایی موهای‌شان است. نکته مهم دیگری که در مورد خانم‌ها وجود دارد این است که اکثر خانم‌ها به این که چهره جدیدی داشته باشند علاقه‌مند هستند و به دنبال ایجاد تنوع در ظاهر خود هستند. در این مطلب از دلتامگ به موضوع فر کردن مو با آسان ترین روش ها می‌پردازیم.

فر کردن مو با آسان ترین روش ها

استفاده از انواع بافت مو

بافت مو تقریبا راحت‌ترین روش برای فر کردن موهای‌تان است. بافتی که تمیز بافته شود حالتی خوبی دارد و شلخته هم نخواهد شد. در واقع اکثر مدل‌های فر مو را می­‌توانید با بافتن داشته باشید.

  • فر اس باز: برای داشتن یک فر اس زیبا و خاص باید موهای‌تان را کمی آزاد ببافید. زمانی‌که از حمام آمده‌اید و موهای‌تان هنوز کمی نم دارد آن‌ها را به خوبی شانه کنید و از کرم موی خود به موهای‌تان بزنید. می­‌توانید چند قطره روغن مناسب برای جنس موهای‌تان را هم بزنید اما دقت کنید که موها زیاد چرب نباشد. اگر موهای‌تان بیش از اندازه چرب شود حالت فر را به خود نمی­‌گیرد و بعد از خشک شدن و باز کردن بافت، فرها از هم باز می‌شود. موهای‌تان را شل و آزاد و بدون این که هر بافت را سفت کنید ببافید. پس از گذشت ۴ ساعت و باز کردن موهای­‌تان شما موهایی فر طبیعی خواهید داشت.
  • فر ریز: موهای‌تان را پس از حمام خشک کنید و روغن بزنید و به قسمت‌های بسیار کوچکی تقسیم کنید. هر قسمت کوچک مو را شانه کنید تا شلخته نشود و آن‌ها را با دقت و خیلی محکم ببافید. پس از چهار ساعت مشاهده می‌­کنید موهای‌تان بسیار زیبا و خاص شده و حجم موهای‌تان هم با این روش بیشتر به نظر می­رسد.
مطلب پیشنهادی:  گردنه عشاق، جایی که حتما عاشق طبیعت آن خواهید شد

 فر کردن مو

استفاده از پارچه

روش طبیعی دیگری که برای فر کردن موهای‌تان بسیار کاربردی خواهد بود استفاده از یک تکه پارچه است. پارچه‌ای را به اندازه فر موهای‌تان روی سرتان به شکل یک تل قرار دهید. موهای‌تان را در دو طرف به دو قسمت تقسیم کنید و موهای‌تان را به شکل بافت دور این تکه پارچه بپیچید. بهتر است قبل از این کار موهای خود را شسته باشید و از چند قطره روغن برای نرمی آن استفاده کنید و زمانی که موهای‌تان هنوز نم دارد از این پارچه استفاده کنید. فری که با این روش خواهید داشت بستگی به میزان ست بستن بافت دارد اما در نهایت یک فر تمیز و زیبا و بسیار طبیعی خواهید داشت.

استفاده از نی

روش آسان دیگری که می‌­توانید به وسیله آن موهایی فر سیم تلفنی داشته باشید استفاده از نی است. تعدادی نی تهیه کنید و موهای‌تان را در مقدارهای کم دور آن بپیچید و در نهایت دو طرف نی را خم کنید و آن را با یک کش موی چهل گیس کوچک ببندید. این روش را هم زمانی که موهای‌تان هنوز نم دارد انجام دهید. پس از ۴ یا ۵ ساعت موهای‌تان را به آرامی باز کنید و تاثیر بی‌­نظیر نی روی موهای‌تان را ببینید. می‌توانید از تافت برای این که موهای‌تان حالت خود را حفظ کنند استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

ماکارونی با پنیر پیتزا بدون فر

ماکارونی با پنیر پیتزا یکی از روش‌های بسیار ساده و خوشمزه برای یک غذای خوشمزه و جدید است ک…