پیراهن‌های خنک که ‌به‌جای مانتو می‌توان پوشید

۳
13
زمان مطالعه: 2 دقیقه
همه ما از کودکی فصل تابستان را با مسافرت به شهرهای شمالی، رفتن به ساحل و پوشیدن لباس‌های بلند گلدار به یاد می‌آوریم. به همین دلیل امروزه خوشبختانه طراحان مد و لباس نیز به این مسئله توجه کرده و استایل تابستانی با لباس ساحلی در میان لباس‌های تابستانی هنوز هم جایگاهی ویژه دارد.
پیراهن های خنک جایگزین مانتو

در این مطلب قرار است از تابستان زیبا و رنگ‌های زیباترش و پیراهن‌های مخصوص این فصل بگوییم. اگر این روزها به استایل‌های مردم در خیابان‌ها دقت کرده باشید لباس‌های زیبا در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، چشم‌هایتان را نوازش می‌دهد. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع پیراهن های خنک جایگزین مانتو می‌پردازیم.

پیراهن های خنک جایگزین مانتو

پیراهن‌های بلند بهترین انتخاب برای رفتن به دریا و ساحل هستند. اما کاربرد این آیتم خنک به همین‌جا ختم نمی‌شود! شما می‌توانید این مدل از پیراهن‌ها را با یک تونیک یا شومیز کوتاه ست کنید و یک استایل خیابانی جذاب و متناسب با این فصل بسازید. یادتان باشد جنس این پیراهن‌ها بهتر است از نخ و الیاف طبیعی باشد تا باعث بالا رفتن دمای بدن نشود. نکته‌ مهم بعدی در استفاده از این پیراهن‌ها برای ساخت استایل‌های تابستانی این است که رنگ‌های سایر عناصر استایلتان را بر اساس رنگ پیراهن انتخاب کنید چون این آیتم در واقع عنصر اصلی و تاثیرگذار در ظاهر شما است. پوشیدن صندل‌ و اکسسوری‌هایی مثل گردنبند چوبی بلند یا دستبند، می‌تواند مکمل ست تابستانی و ساحلی شما باشد.

اگر به زیبایی پوست خود اهمیت می‌دهید به مطلب ۵ روش عالی برای از بین بردن پف صورت مراجعه کنید.

کیفیت پارچه لباس تابستانی

پارچه‌های کتان، مناسب برای مرد و زن است و برای لباس‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. پارچه‌های پنبه‌ای برای لباس‌های سبک، پیراهن و دامن گزینه مناسبی است. پارچه‌ کتان گزینه مناسبی برای کنار آمدن با گرمای تابستان است. این الیاف که از گیاه کتان تولید می‌شود، علاوه بر این که به شما احساس خنکی می‌دهد، عرق بدن را نیز جذب می‌کند. بهترین پارچه‌های کتان در ایرلند و ایتالیا تولید می‌شود.

پیراهن های خنک

انتخاب رنگ لباس‌های تابستانی

رنگ‌های پاستلی

یکی از ترندهای بهار و تابستان امسال استفاده از رنگ‌های پاستلی است. استفاده کردن از مانتو، شال یا شلوار به رنگ پاستلی، علاوه بر این‌که حس خوبی را به بیننده القا می‌کند، باعث می‌شود که گرمای کمتری جذب کنید و در نتیجه خنک بمانید.

رنگ‌های سرد

رنگ‌های سرد مثل خانواده‌ آبی‌ها، می‌تواند انتخاب خیلی خوبی برای استایل‌های تابستانی باشد. طیف رنگ‌های سرد مثل آبی‌های خیلی روشن وقتی که با یک رنگ گرم مثل نسکافه‌ای یا بژ ترکیب شوند، یک ظاهر کامل و عالی به‌ وجود می‌آورند.

استفاده از پترن‌های مختلف

فصل تابستان زمانی‌است که معمولا استایل‌ها به سمت ماکسیمال شدن پیش می‌روند یعنی پترن‌ها و طرح‌های شلوغ جایگزین سادگی و یکنواختی لباس‌های زمستانی می‌شوند. پارچه‌ها و لباس‌های تابستانی معمولا شلوغ و رنگانگ هستند و همین باعث افزایش تنوع و جذابیت آیتم‌های تابستانی می‌شود. برای ساخت استایل‌های تابستانی، از پترن‌های جذابی مثل توپ توپی، راه راه، میوه‌ای و پلنگی استفاده کنید. نتیجه‌اش شگفت‌انگیز خواهد بود!

پیراهن های تابستانی

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مجله دلتا مطلب از روی رنگ شیشه عطر، بوی آن را تشخیص دهید را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ در ۹:۳۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ در ۹:۳۵ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…