زندگی انسان هوشمند در میان خانه هوشمند

حتما تاکنون اصطلاح خانه هوشمند یا هوشمندسازی خانه را شنیده اید و شاید بدانید به چه خانه ای هوشمند می گویند.؟ در این مطلب با چند محصول که می توانند خانه شما را هوشمند کنند، آشنا می شوید. البته یادآوری می شود که این محصولات تازه ممکن است هم اکنون در بازار موجود نباشند.

کنترل ویدیویی در خانه هوشمند

دوربینی که در تصویر می بینید یک دوربین امنیتی و برای دیدن، شنیدن، حس کردن و دنبال کردن اشیای درحال حرکت در خانه شما طراحی شده است. تصور کنید زمانی که در سفر به سر می برید، فردی بیگانه به خانه  شما وارد می شود. این دوربین ها حرکت فرد بیگانه را حس و او را در تمام خانه دنبال و هشدارهای تصویری برای شما ارسال و امکان کنترل دوربین از طریق تلفن همراه برایتان فراهم می کنند. این دوربین ها هم چنین امکانات صوتی دوطرفه دارند.

زنگ هوشمند

بعد از قفل های در wi-fi حالا نوبت به زنگ های در wi-fi رسیده است. این وسیله به شما این امکان را می دهد از طریق ویدیو با کسی که پشت در است صحبت و با استفاده از تلفن همراه یا تبلت، در را باز کنید. حتی اگر خارج از کشور باشید.

تحلیل‌گر انرژی در خانه هوشمند

تحلیل گر مصرف انرژی پدیده ای نسبتا تازه و در حال گسترش در خانه هاست. این وسیله به جای گرفتن قبض انرژی مصرفی شما در یک ماه، اطلاعات را تجزیه و تحلیل کرده و به گونه ای نمایش می دهد که الگوی رفتاری شما را به تصویر می کشد و شما می توانید برای بهتر کردن آن تلاش کنید.

اطلاعات کیفیت هوا، دما، رطوبت، فشار هوا، انرژی، مصرف آب و چیزهای دیگر جمع آوری شده تا شما از چگونگی استفاده از منابع تان آگاه شوید و در نتیجه روش زندگی‌تان را برای صرفه جویی در هزینه ها و انرژی متعادل کنید.

نورپردازی هوشمند در خانه هوشمند

با این لامپ می توانید نور اتاق تان را به وسیله  iPhone یا iPad کنترل کنید.

قفل ها و کلید های هوشمند

این جاسوییچی، کلید های شما را به iPhone تان متصل کرده و اگر کلید را جا گذاشته باشید، شما را آگاه می کند. اگر آن ها را گم کرده باشید، اپلیکیشن تلفن همراه به شما می گوید آخرین بار در کجا دیده شده اند و جا سوییچی صدایی تولید می کند تا مکان آن ها را پیدا کنید.

قفل های هوشمند به کاربران این امکان را می دهند که با استفاده از تلفن همراه، درها را باز کنند. کافی است کلید قفل گوشی تان را لمس کنید. اپلیکیشن موبایل نیز امکان فرستادن یا غیرفعال کردن رمز به دوستان، خانواده یا مهمانانتان را فراهم می کند. به این صورت شما خانه ای هوشمند و جادویی خواهید داشت که هر کجا که باشید درکنترل شماست.

ترموستات در خانه هوشمند

دستگاهی که درتصویر می بینید، به کاربران امکان می دهد که سیستم های گرمایشی منزل شان را از با تلفن های همراه کنترل کنند.

کنسول چندمنظوره در خانه هوشمند

کنسول چندمنظوره برای کنترل روشنایی، انرژی و امنیت منزل است. این دستگاه روی کلید روشنایی نصب شده
وخیلی راحت با رابط یا اپلیکیشن iPhone نورپردازی را کنترل و گزارش هایی از مصرف انرژی دریافت می‌کنید.

محفظه انرژی خورشیدی در خانه هوشمند

این دستگاه، انرژی خورشیدی مصرف نشده را ذخیره می کند و به شما اجازه می دهد از آن بهتراستفاده کنید.

 

بیشتر ببینید در همه عناوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…