این ۳ مدل شلوار زنانه را باید داشته باشید

۵
4
زمان مطالعه: 2 دقیقه
انتخاب یک شلوار متناسب با فضا و میزان فعالیت، مسئله مهمی است که گاهی از آن غافل می‌شویم.
چند مدل شلوار زنانه جذاب

قدیمی‌ترین شلوار ۳۰۰۰ساله است و در چین کشف شده است. شاید باور‌پذیر نباشد اما تا پیش از شکل‌گیری جنبش اصلاح لباس در غرب، شلوار به‌عنوان یک پوشش برای بانوان قابل‌ قبول نبود. پس از انجام اصلاحات، انواع گوناگونی از شلوار‌های زنانه به وجود آمد و مورد استقبال قرار گرفت. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع چند مدل شلوار زنانه جذاب می‌پردازیم.

راهنمای انتخاب شلوار زنانه مناسب

کاربرد شلوار

مدل، جنس پارچه، تناسب سبک و رنگ شلوار انتخاب شده، بسیار حائز اهمیت است. مثلا پوشیدن یک مانتو مجلسی با جاگر اصولا دلپذیر نیست.

جنس پارچه

شاید طراحی و مدل بخش اصلی شخصیت یک شلوار باشد اما یک مدل شلوار زمانی می‌تواند به‌خوبی به نمایش گذاشته شود که پارچه باکیفیت و مناسب مدل برای دوخت آن به کار رود.

انتخاب مدل مناسب

با داشتن شناخت کافی از اندام، می‌توان شلوار مناسب خود را پیدا کرد. برای انتخاب مدل شلوار، دو مسئله تعیین‌کننده است؛ اول شکل بدن، دوم استایل انتخابی متناسب با شلوار.

توجه به جزئیات

شکل پاچه‌ها، نوع کمر، استفاده از زیپ باکیفیت، دوخت و سردوزی تمیز و نوع جیب شلوار جزئیاتی هستند که اصلا نباید بی‌توجه از کنار آن‌ها گذشت.

شلوار زنانه جذاب

چند مدل شلوار زنانه جذاب

سبک‌های اولیه شلوار باگذشت زمان تکامل ‌یافته است و این روند در پیشرفت مد بسیار موثر بوده است. در ادامه انواع شلوارهای زنانه محبوب و کاربردی را معرفی خواهیم کرد که داشتن آن‌ در کمد لباس لازم است.

شلوار مجلسی

شلوارهای مجلسی رایج‌ترین انواع شلوار است که احتمالا بیشتر خانم‌ها در کمد خود دارند. این شلوارهای پارچه‌ای زنانه از محبوب‌ترین انتخاب‌های خانم‌ها برای سرکار رفتن، میهمانی، استایل‌های رسمی، نیمه‌رسمی و میهمانی است. کمر این شلوار‌ها معمولا بدون کش است و با زیپ، دکمه یا گیره بسته می‌شود.

شلوار جین پرطرفدار و اصیل

این شلوار یا همان شلوار لی، پایه اصلی کمد لباس خانم‌ها و گزینه‌ مناسب انتخاب یک ست لباس جدید است. شلوار جین پرکاربردترین شلوار در سرتاسر جهان است و در بین خانم‌ها و آقایان محبوبیت زیادی دارد. انواع شلوار جین در طیف‌ متنوعی از رنگ‌ها و مدل‌ها وجود دارد. مهم‌ترین مزیت پوشیدن شلوار جین این است که جای خود را در هر استایلی، چه پیراهن، چه بلوز و چه تیشرت‌های ساده پیدا می‌کند. می‌توان شلوار جین راحت را برای یک ظاهر رسمی یا غیررسمی پوشید.

لگینگ یا همان لگ

لگ‌ها شلوارهای بسیار چسبان مناسب ورزش و فعالیت روزانه هستند. این شلوار‌ها معمولا از پارچه‌هایی مثل جین، پارچه‌های کشی یا پنبه دوخته می‌شوند. بهتر است این شلوار‌ها در موقعیت‌های غیررسمی‌ پوشیده شوند.

شلوار زنانه

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مجله دلتا مطلب حتی اگر چاق هستید با این لباس‌ها لاغر به‌نظر می‌رسید را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ شهریور ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۱۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ در ۱:۵۷ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۸:۳۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۲:۱۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…