بهترین جاها برای عکاسی در تهران

۴
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
برای اینکه زمان پیدا کردن جایی برای عکاسی در تهران وقت‌تان هدر نرود بعضی از محبوب‌ترین‌ این مکان‌ها را برایتان لیست کردیم.
بهترین جاها برای عکاسی در تهران

برای عکاسی در تهران گزینه‌های زیادی دارید؛ جاهایی پر از سوژه‌های مختلف که پای هر عکاسی را به زمین می‌چسباند. بیشتر این مکان‌ها غرق در زیبایی‌های طبیعی، یادآور خاطرات گذشته و نوستالژی‌های مردم تهران هستند که می‌توانند برای عکاسان هم سوژه‌های خوبی داشته باشند. با مجله دلتا همراه باشید تا بهترین جاها برای عکاسی در تهران را بشناسید.

بهترین جاها برای عکاسی در تهران

خیابان ولیعصر

یکی از بهترین جاها برای عکاسی در تهران خیابان طویل ولیعصر است. خیابانی پر از زندگی و گره خورده با تاریخ مردم تهران. این خیابان را به عنوان بلندترین خیابان خاورمیانه می‌شناسند. پس به همان مقدار زیادی که در آن پیاده‌روی می‌کنید سوژه برای عکاسی هم پیدا خواهید کرد.

بهترین جاها برای عکاسی در تهران

پل طبیعت

بعضی از جاذبه‌های تهران مخصوص شب است. یک از این مکان‌ها پل طبیعت است که در شب‌های تهران، نمای خاص و جذابی به خود می‌گیرد؛ مکانی برای تردد آدم‌های مختلف، برای عکس گرفتن و خاطره ساختن و گاهی حتی حرف‌های عاشقانه زدن.

پل طبیعت

پارک آب‌ و آتش

یکی دیگر از بهترین جاها برای عکاسی در تهران پارک آب و آتش است. زیبایی خاص این پارک در هیچ کدام از پارک‌‌های تهران دیده نمی‌شود. اگر دوست دارید بدانید چرا نام این بوستان را آب و آتش گذاشته‌اند، می‌توانید به داستان عبور حضرت ابراهیم از آتش مراجعه کنید.

آب و آتش

پارک جمشیدیه

یکی از بهترین جاهای طبیعی برای عکاسی در تهران پارک زیبای جمشیدیه است. فرقی هم ندارد در کدام فصل و چه وقت از روز به این مکان پا می‌گذارید. جمشیدیه همیشه زیبایی‌های پنهانی دارد که به شما نشان دهد. این مکان را با نام پارک سنگی هم می‌شناسند.

بهترین جاها برای عکاسی در تهران

موزه زمان

موزه زمان درست همان مکانی است که شما را به سال‌های دور می‌برد. این خانه با قدمت ۸۰ سال در قلب زعفرانیه ایستاده است تا شما بتوانید از جاذبه‌های بی‌نظیر آن عکس‌برداری کنید. سلیقه معماران آن زمان را ستایش کرده و برای علاقه‌مندان به عکاسی سوژه‌های مناسبی را معرفی کنید.

موزه زمان

کاخ سعد‌آباد

یکی دیگر از بهترین جاها برای عکاسی در تهران مطمئنا می‌تواند کاخ سعد‌آباد باشد. در این مکان علاوه بر قدم زدن در تاریخ معاصر ایران زیبایی‌های مختلفی را برای ثبت کردن پیدا می‌کنید.

سعد آباد

کاخ نیاوران

برای بازدید از این مکان باید به میدان نیاوران بروید. پیشنهاد می‌کنیم که برای عکاسی از این مکان در ساعات ابتدایی روز مراجعه کنید تا با استفاده از نور کافی بتوانید گچبری‌های زیبا و معماری این بنا را به خوبی ثبت کنید. بعد از گشتن در فضای کاخ هم می‌توانید سری به پارک نیاوران بزنید.

بهترین جاها برای عکاسی در تهران

عمارت باغ فردوس

اگر خاطرتان باشد گفتیم که گشت‌و‌گذار در خیابان ولیعصر شما را با مجموعه‌ای از بهترین جاها برای عکاسی در تهران آشنا می‌کند. یکی از این مکان‌ها باغ فردوس است. قدمت این باغ به دوران قاجار می‌رسد و مکان خوبی است که هم بتوانید تفریحات فرهنگی مثل تماشای فیلم داشته باشید و هم از معماری چندین سال گذشته اطلاعاتی به دست بیاورید.

باغ فردوس

پارک ژوراسیک

یکی از معروف‌ترین مکان‌‌‌ها برای عکاسی علمی پارک ژوراسیک است. این مکان با مجسمه‌های عظیم‌الجثه‌ای ساخته شده است که ما را از تاریخ اجتماعی خود فراتر برده و به تاریخ زمین نزدیک می‌کند.

در واقع با گشت‌و‌گذار در این محل علاوه بر تفریح و سرگرمی می‌توانید زوایای مناسبی را از مجسمه‌های مثالی دنیای ماقبل تاریخ پیدا کنید که چشم هر مشتاق به علمی را خیره می‌کند.

پارک ژوراسیک

باغ گیاه‌شناسی

مشتاقان به یادگیری در مورد طبیعت و انواع مختلف گیاهان باغ گیاه‌شناسی تهران را خوب می‌شناسند. قدم زدن میان پوشش‌های گیاهی مختلف این مکان، رویای زندگی در باغ عدن را برای ما زنده می‌کند. برای دیدن جاذبه‌های تهران، تنها باشگاه ورزشی مختلط تهران کجاست؟ را بخوانید.

باغ گیاه شناسی

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری قلعه آدم‌خوار اردبیل که انسان را می‌بلعد! را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ آبان ۱۴۰۱ در ۹:۴۲ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۱۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ در ۹:۰۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ در ۶:۵۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…