۱۰ مدل تزیین سالاد الویه برای تولد

0
5
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تزیین سالاد الویه برای جشن تولد و مهمانی، بسیار پرطرفدار شده است. اگر شما هم به دنبال ایده‌های جدید و خاص برای تزیین سالاد الویه هستید، می‌توانید ۱۰ مدل تزیین سالاد الویه جدید را در مجله دلتا مشاهده کنید.
تزیین سالاد الویه 

سالاد الویه غذایی است که سرد سرو‌ می‌شود. این سالاد در ایران به سالاد الویه و در اروپا و آمریکا به سالاد روسی معروف است. این غذای سرد از محبوبیت فراوانی برخوردار است و در اکثر مهمانی‌‌های شب این غذا سرو‌ می‌شود و یک نوع غذای پیک‌نیکی به شمار‌ می‌رود. در بخش آشپزی از دلتامگ مجموعه ای از انواع تزیین سالاد الویه برای جشن تولد و مهمانی را برای شما گردآوری کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

انواع تزیین سالاد الویه

اولین روش استفاده از ورقه‌های نازک خیار است که ترکیب متفاوت و جالبی به آن می‌دهد و کاملا هم ساده به نظر می‌رسید.

تزیین الویه با خیار

برش قالبی کوچک

برای این کار تنها کافی است مانند یک برش کیک از سالاد الویه بردارید و روی آن را با ورقه تخم‌مرغ آب‌پز و گوجه و برگ نعنا تزیین کنید.

برش قالبی

تزیین کیک هویج

یکی از روش‌های دیگر که پایه آن به صورت کیکی گرد است، تزیین با ورقه‌های هویج و خیار است که جلوه دیگری به سالاد شما می‌دهد و اطراف آن را هم با پودر نان سبوس‌دار تزیین نمایید.

کیک هویجی

تزیین سالاد الویه جزیره‌ای

یکی دیگر از روش‌های تزیین استفاده از کلم بروکلی است که اطراف سالاد شما جمع می‌شود و سالاد شما مانند یک جزیره دورافتاده به نظر می‌رسد. از انواع پنیر گودا و پیتزا می‌توانید برای روی آن استفاده نمایید.

تزیین سالاد جزیره ای

تزیین برش‌های قلبی

در این روش با استفاده از ورقه‌های هویج و نخود فرنگی لایه‌های کیک را می‌سازیم و از طریق قالب‌های قلبی آن‌ها را برش می‌زنیم.

مطلب پیشنهادی:  خواص دانه چیا برای زیبایی پوستتان مثل یک معجزه است

تزیین قلبی

تزیین کیک آتشفشانی

این روش هم به سادگی آماده می‌شود. تنها باید سس سفید را مانند گدازه‌های آتشفشانی از روی آن به اطراف سالاد بریزید و روی آن را با گل‌هایی که از هویج آماده کرده‌اید تزیین نمایید.

آتشفشانی

تزیین کیک دو رنگ

در این روش با استفاده از ذرت و نخود دو طرف کیک را تزیین نمایید و گل‌های نازکی را با استفاده از لبو و هویج روی آن قرار دهید.

کیک دو رنگ

تزیین با استفاده از بیسکویت ترد

در این روش بیسکویت‌های ترد را اطراف کیک خود می‌چسبانید و با کمی پنیر پیتزا و ورقه‌های هویج و گل گوجه فرنگی روی کیک را تزیین نمایید.

کیکی با بیسکوییت ترد

تزیین کیک با نان تست

در این روش هم مانند روش‌های قبل به حالت کیک مواد خود را قالب بزنید و اطراف آن را با برش‌های نان تست تزیین کنید. روی کیک الویه خود را به دلخواه با جعفری و ذرت و بیسکویت ترد بپوشانید.

انواع تزیین سالاد الویه

تزیین کیک الویه با پیازچه

در این روش دور آن را با نان تست و روی آن را هم با پیازچه و گوجه گیلاسی تزیین کنید تا یک کیک زیبا برای مهمانی خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

طرز تهیه فرنی سه رنگ

دستور پخت فرنی سه رنگ بسیار ساده است. کافی است بعد از اینکه فرنی آماده شد آن را به سه قسمت…