ایده هایی برای دکوراسیون آپارتمان های کوچک

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در نظر اکثر افراد دکوراسیون منزل های کوچک امری سخت و گاهی غیرممکن است اما واقعیت این است که با رعایت اصول چیدمان یک خانه کوچک هم بزرگتر به‌نطر خواهد آمد و هم سرشار از آرامش و نظم خواد بود.
دکوراسیون منزل کوچک

زندگی در آپارتمان های کوچک زیر ۵۰ مترمربع به این معنا نیست که نمی‌توان خانه‌ای سرشار از زیبایی و آرامش داشت. البته دکوراسیون خانه های کوچک کمی متفاوت است اما غیرممکن نیست.

به گزارش اختصاصی مجله دلتا؛ هرچند چیدمان ایده‌ئال این سوئیت‌های کوچک کمی نیاز به خلاقیت دارد اما غیرممکن نیست. فقط کافی است اصول ساده‌ای را رعایت کنید. در این مطلب ایده هایی برای دکوراسیون آپارتمان های کوچک را پیشنهاد می کنیم که اگرچه متراژشان زیر ۵۰ متر مربع است اما تمام  امکانات لازم یک خانه  در آن تعبیه شده و فضایی دلنشین  و منحصربه‌فرد به‌وجود آورده است.

دکوراسیون خانه کوچک

اولین نمونه‌ای که با هم بررسی می‌کنیم خانه‌ای متعلق به یک زوج جوان است. این خانه یکی از بهترین دکوراسیون خانه های کوچک را دارد. استفاده از رنگ‌های روشن و خطوط ساده همیشه یک اتاق را کمی بزرگتر از آنچه که هست، نشان می‌دهد. طراح این خانه با استفاده از وسایل تک رنگ،خانه‌ای را چیدمان کرده که همه چیز جای خود قرار گرفته است . همان‌طور که می‌بینید یک طرف خانه با کاغذدیواری تزئین  و طرف دیگر آن با پنل‌های سفید و یک دست تزیین شده است.تخت خواب خانه کوچک

این زوج جوان با استفاده از یک تخت‌خواب تاشو توانسته‌اند بدون هدر دادن فضا، بخشی از خانه را به اتاق خواب اختصاص دهند. استفاده از مبلمان‌های قابل حمل و تاشو ایده‎ای بسیار کارآمد در فضاهای کوچک است. برای داشتن بهترین دکوراسیون آپارتمان های ۵۰ متری باید به تمام نکات توجه کرد.

خانه های کوچک

این تصویر نمای همان خانه را از بالا نشان می‌دهد. می‌بینید که همه چیز ساده، تک رنگ و در هماهنگی با یکدیگر چیده شده است.

سرویس بهداشتی خانه کوچک

فضایی که به سرویس بهداشتی اختصاص یافته بسیار متفاوت با خانه طراحی شده است اما از همان سبک پیروی می‌کند.

خانه های زیر 50 متر

نمونه دیگری که می‌بینید استودیو طراحی سولو برای یک زوج جوان طراحی کرده است. تفاوت این نمونه با خانه قبل استفاده از تعداد رنگ‌های بیشتر است. اما با این‌حال دکوراسیون آن باز و بدون آلودگی بصری طراحی شده است. دکوراسیون خانه های ۵۰ متری به استفاده از تک‌رنگ محدود نمی‌شود.

دکوراسیون زیر 50 متر

بخش‌های مختلف این خانه با طیف رنگ‌های همسان و متفاوت جدا شده اند. همین مسئله باعث ایجاد تحرک و از بین بردن سکون خانه‌های کوچک شده است. بخشی از آپارتمان که برای خواب و به‌عنوان نشیمن در نظر گرفته شده ا رنگ‌های روشن‌تر جدا شده است.  آشپزخانه و فضای  غذاخوری کمی تیره‌تر هستند که در کنار وسایل و کابینت‌های چوبی بسیار شیک و زیبا جلوه می کند.

جداسازی اتاق خواب

در تصویر بالا اتاق خواب به وسیله پرده از سایر قسمت‎های خانه مجزا شده است.  می‌توانید به‌جای پرده از پارتیشن‌ استفاده کنید.

برای خواندن مطالب بیشتر در مورد معماری و دکوراسیون، دکوراسیون، از  مجله دلتا دیدن کنید.

منبع: Home Designing

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…