تزیین منزل با وسایل ساده و ارزان قیمت

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بعد از خواندن این مطلب به سادگی می‌توانید خانه خود را تزیین کنید.
روش های ساده در تزیین منزل

اگر شما هم به تزیین منزل با وسایل ساده علاقه دارید، باید بگوییم که گاهی اوقات وسایل ساده می‌توانند منزل شما را به زیباترین شکل ممکن دیزاین کنند. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی روش های ساده در تزیین منزل می‌پردازیم.

روش های ساده در تزیین منزل

چطور و با چه ایده‌ای حس و حال خانه را عوض کنیم و دکوراسیون را تغییر بدهیم؟ خانه‌ای با وسایل ساده و کاربردی می‌تواند بهترین پاسخ این پرسش باشد.

استفاده از تابلو از روش های ساده در تزیین منزل

همان‌طور که می‌دانید، یکی از راه‌های ساده تزیین دیوار، استفاده از تابلوهای مختلف است. شما می‌توانید از مجموعه تابلوهای مختلف، قاب عکس‌های خانوادگی، تابلوهای کوچک چندتایی یا حتی از قاب عکس خالی برای دیزاین دیوار استفاده کنید.

اگر می‌خواهید دیزاین خاص و کمی خلاقانه داشته باشید، می‌توانید از قاب‌های خالی برای تزیین دیوار استفاده کنید. دقت داشته باشید که رنگ قاب عکس‌ها با رنگ دیوارتان متفاوت باشد تا به خوبی دیده شوند.

روش های ساده در تزیین منزل

آینه‌های دکوراتیو

آینه دکوراتیو گزینه دیگری است که می‌توانید از آن استفاده کنید تا با وسایل ساده دیوار منزلتان را تزیین کنید. این آینه‌ها دارای طرح و مدل‌های مختلفی مانند: لوزی، شش ضلعی، پروانه، پر و غیره هستند. استفاده از آینه برای دیزاین دیوار به شما کمک می‌کند تا با استفاده از آن نور را بازتاب دهید و منزل خود را دلباز و نورانی‌تر جلوه دهید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب اگر خانه‌ای باکلاس می‌خواهید، این کارها را انجام ندهید! سر بزنید.

روش های ساده در تزیین منزل

با بشقاب‌های دکوری دیوار منزل خود را دیزاین کنید

اگر به تزیین دیوار با وسایل ساده علاقه دارید، بشقاب‌های دیوارکوب یکی از گزینه‌هایی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. بشقاب‌های دیوارکوب از قدیم طرفداران خاص خود را داشته‌اند اما امروزه نوعی از این بشقاب‌ها موجود هستند که دارای طرح‌های منسجم هستند و شما باید آن‌ها را در کنار هم به صورتی چیدمان کنید تا طرح اصلی نمایان شود.

بشقاب‌های دکوری

شلف‌های دیواری از روش های ساده در تزیین منزل

شلف دیواری یکی از وسایل پرکاربرد و زیبا برای تزیین دیوار با وسایل ساده است. شلف‌ها نیز دارای مدل‌های زیادی هستند. به‌عنوان مثال، شما می‌توانید از شلف کنجی برای گوشه دیوار خود استفاده کنید و شلف‌های چند طبقه زیبا را در وسط دیوار قرار دهید. همچنین اگر دکوری و تابلوی خاصی دارید می‌توانید روی شلف‌ها بگذارید و این شلف‌ها به شما فضایی برای قرار دادن دکوری‌ها می‌دهند.

شلف‌های دیواری

از آویز تزیینی استفاده کنید

آویزهای تزیینی که ساخته شده از نخ‌های مختلف یا کاموا هستند، امروزه خیلی مورد توجه قرار گرفته‌اند. این آویزها به‌صورت بافته شده هستند و رنگ‌های مختلفی دارند و یک گزینه مناسب برای دیزاین دیوار با وسایل ساده هستند. فقط توجه داشته باشید که رنگ و طرح آویز با دکور خانه شما هماهنگ باشد تا طراحی بی‌نظیر و زیبایی به‌وجود آورید.

استفاده از گلدان‌های دیواری

همیشه نباید تنها از گلدان‌های معمولی استفاده کرد، استفاده از گلدان‌های دیواری به خانه شما حال و هوای تازه‌ای می‌دهد و همچنین یکی دیگر از راه‌هایی است که می‌توانید با استفاده از وسایل ساده دیوار منزلتان را تزیین کنید.

استفاده از گلدان‌های دیواری

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۶ روشی که سرویس بهداشتی را بزرگ‌تر می‌کند را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. محبوبه

    ۹ آذر ۱۴۰۱ در ۱:۴۳ ب٫ظ

    با آرزوی بهترین ها برای شما دوست عزیز

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۲ آذر ۱۴۰۱ در ۲:۰۱ ب٫ظ

      ممنونیم بابت حضور ارزشمند شما 🌹

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ در ۲:۴۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۳۰ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۸:۴۴ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…