اگر خانه‌ای باکلاس می‌خواهید، این کارها را انجام ندهید!

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ایجاد یک خانه باکلاس و درعین حال دنج، کار آسانی نیست و هرکسی یک رویکرد مختص به خود را دارد.
اشتباهات چیدمان در دکور خانه

چه کارهایی را نباید در دکوراسیون منزل انجام داد؟ چه چیدمانی در دکوراسیون خانه تناقض ایجاد می‌کند؟ اشتباهات رایج در دکوراسیون منزل چیست؟ در این مطلب از دلتامگ به بیان اشتباهات چیدمان در دکور خانه می‌پردازیم.

اشتباهات چیدمان در دکور خانه

گاهی اوقات احساس می‌کنیم که برخی وسایل در دکور منزل اشتباه بوده و سر جای خود نیستند. این موارد شامل چه چیزهایی هستند؟ در ادامه همراه ما باشید.

استفاده از کارت پستال در قفسه‌ها

بسیاری از افراد دوست دارند قفسه‌ها را با کارت‌های مختلف تزئین کنند. این تصاویر روشن آن‌ها را به یاد خاطره‌ای خوب می‌اندازد اما این کارت پستال‌ها با فضای داخلی اتاق هماهنگی ندارند. علاوه بر این، اگر به خوبی ثابت نشوند، مدام به زمین می‌افتند و ممکن است برداشتن آن‌ها دردساز شود. بیایید صادق باشیم، قفسه‌ها بدون کارت پستال‌ها بسیار زیباتر به‌نظر می‌رسند.

اشتباهات چیدمان در دکور خانه

قاب عکس‌های رنگارنگ از اشتباهات چیدمان در دکور خانه

بهتر است از قاب عکس‌هایی به رنگ روشن و جیغ در دکور منزل خود استفاده نکنید چرا که این قاب عکس‌ها توجه شما را از خود عکس منحرف می‌کنند. در این حالت عکس داخل قاب نه تنها شاخص نمی‌شود بلکه مورد توجه هم نیست. انتخاب یک قاب عکس آرام‌تر و صاف‌تر در رنگ‌های خنثی می‌تواند تصمیم بسیار بهتری باشد.

اشتباهات چیدمان در دکور خانه

قفسه‌های کتاب شیشه‎‌ای

این نوع قفسه‌ها در زمان‌های گذشته بسیار محبوب بودند. قفسه‌های شیشه‌ای مانع از تجمع گرد و غبار می‌شوند اما ظاهر لکه‌ها و اثر دست به خوبی روی آن می‌ماند. با این اوصاف این قفسه‌ها هیچ وقت تمیز به‌نظر نمی‌رسند و ظاهر کثیفی به خانه شما می‌دهند. قفسه‌های مدرن چوبی انتخاب مناسب‌تری برای شما هستند و علاوه بر این، دکور خانه شما را شیک‌تر از قبل می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:  مهم‌ترین نکات کاربردی برای رهایی از بی‌نظمی میز آرایش

قفسه‌های کتاب شیشه‎‌ای

مجسمه‌هایی در انواع و رنگ‌های مختلف

این مجسمه‌ها در قفسه‌ و شلف‌های منزل قرار گرفته و فضا را به‌طور عجیبی اشغال می‌کنند. مجسمه‌ها برای دکور خانه‌های کوچک مناسب نیستند چرا که باعث می‌شوند خانه کوچک‌تر به‌نظر برسد. اگر تمایل به استفاده از مجسمه‌ها در دکور منزل خود دارید، پیشنهاد می‌کنیم از تعداد بسیار کمی استفاده کنید. همچنین از مجسمه‌هایی در چیدمان منزل استفاده کنید که در هماهنگی کامل با دکوراسیون داخلی خانه شما باشند.

مجسمه‌هایی در انواع و رنگ‌های مختلف

ظروف پلاستیکی آشپزخانه

محصولات پلاستیکی بدون شک دارای مزایای زیادی هستند. آن‌ها در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند، به راحتی تمیز می‌شوند و گران نیستند. علاوه بر این، با گذشت زمان پلاستیک شروع به تجزیه شدن کرده و مواد فرار را آزاد می‌کند که می‌تواند بر بدن ما تاثیر منفی بگذارد. به همین دلیل است که ظروف آشپزخانه که از سرامیک یا شیشه ساخته شده‌اند بسیار مفیدتر، سودآورتر و از نظر زیبایی‌شناسی دلپذیرتر هستند.

ساعت مچی دیواری از اشتباهات چیدمان در دکور خانه

این ساعت‌های دیواری هنوز هم مد روز هستند. در هر آپارتمانی ممکن است این مدل از ساعت‌های دیواری را ببینیم. این مدل ساعت‌ها با سبک و نوع چیدمان هیچ خانه‌ای هماهنگ نیستند. پس بهتر است این ساعت‌ها را از دکور خانه خود حذف کنید. در عوض، می‌توانید از یک ساعت گرد مینیمال و کوچک استفاده کنید که با سبک دکوراسیون هر اتاقی هماهنگ می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

نکات کلیدی برای دکوراسیون کرم و قهوه‌ای

همان‌طور که می‌دانید، کرم و قهوه‌ای در دیزاین خانه‌های ایرانی، جایگاه ویژه‌ای دارند و خیلی…