این وسیله ارزان در دکور خانه را دست کم نگیرید

۶
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در سبک زندگی امروزی در آپارتمان‌هایی که کوچک و کوچک‌تر می‌شوند شاید دیگر نتوان فضای جداگانه‌ای از خانه را به غذا خوردن اختصاص داد.
صندلی اپن در دکور منزل

در آپارتمان‌ها و خانه‌های جمع و جور امروزی که هشتاد متر، شصت متر و حتی گاهی چهل متر فضا برای زندگی کردن در اختیار ما قرار می‌دهند، میزهای غذاخوری معمولا دو نفره یا چهار نفره هستند و داشتن اتاق غذاخوری به نظر یک گزینه لوکس می‌رسد. راه حل چیست؟ در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به معرفی صندلی اپن در دکور منزل می‌پردازیم.

صندلی اپن در دکور منزل

آیا غذایمان را باید همیشه روی پایمان بگذاریم و وقت تماشای تلویزیون بخوریم یا راه‌های دیگری هم برای جدا کردن فضای غذا خوردن از کار و تفریح وجود دارند؟

میز غذاخوری دارید؟ از صندلی اپن ارزان استفاده کنید

به جای صندلی‌های بزرگ و جاگیر معمول برای میز غذاخوری اطراف آن را پر از صندلی اپن کنید. صندلی‌های اپن معمولا کوچک‌تر از صندلی غذاخوری هستند و جای کمتری را اشغال کرده و فشرده‌تر قرار می‌گیرند. اگر می‌خواهید برای میز غذاخوری خود صندلی اپن تهیه کنید حتما ابعاد میز و ارتفاعش تا زمین را بسنجید و سطح مقطع هر صندلی را هم در نظر بگیرید.

صندلی اپن در دکور منزل

چرا می‌شود بدون میز غذاخوری هم زندگی کرد

اگر پذیرایی کوچکی دارید و برای قرار دادن میز باید از خیر تعدادی از وسایل‌تان بگذرید یا آن را طوری قرار دهید که فضا را شلوغ و بسته‌تر نشان می‌دهد بهتر است اصلا از میز استفاده نکنید.  قرار دادن یک یا دو صندلی اپن پشت کانتر آشپزخانه، می‌تواند نیاز شما را به یک میز غذاخوری تا حدود زیادی برطرف کند. همچنین مدل‌های مختلف شلف غذاخوری در بازار موجود است که مثل یک قفسه جایگزین میز عمل می‌کند و می‌تواند کنار صندلی‌های اپن کار میز را انجام بدهد. خلاق باشید و به هر گوشه خانه به عنوان یک فضای کاربردی نگاه کنید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب میزهای قدیمی را شیک و نو کنید +ویدیو سر بزنید.

صندلی اپن در دکور منزل چه کاربردهایی دارد؟

در خانه صندلی اپن می‌تواند جایگزین صندلی‌های بزرگ غذاخوری شود، دور جزیره آشپزخانه قرار بگیرد و آن را به یک میز برای غذا و دسر تبدیل کند. یک صندلی اپن می‌تواند به‌عنوان صندلی تک در سالن پذیرایی، اتاق خواب یا حتی به‌عنوان استند گلدان در فضاهایی مثل آشپزخانه و تراس به‌کار برود. صندلی اپن یکی از کاربردی‌ترین انواع مبلمان در خانه‌های مدرن محسوب می‌شود که پا را از کاربرد اصلی‌اش فراتر گذاشته است.

در آشپزخانه از صندلی اپن ارزان استفاده کنید

اگر در فضای خانه جای کافی برای گذاشتن صندلی اپن ندارید می‌توانید از آن‌ها داخل فضای آشپزخانه استفاده کنید حتی اگر آشپزخانه‌تان اپن نباشد. اگر جای کافی برای گذاشتن یک میز کوچک وسط آشپزخانه دارید سه یا چهار صندلی اپن می‌تواند خانواده را دور هم جمع کند. یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده بهینه از فضای آشپزخانه می‌تواند تبدیل جزیره به میز باشد.

صندلی اپن در دکور منزل

کانتر را به میز غذاخوری تبدیل کنید

حتما شما هم دیده‌اید که در خیلی از خانه‌ها وعده‌های غذا روی کانتر آشپزخانه و نشسته بر صندلی‌های اپن صرف می‌شود. این چیدمان راه‌حلی ساده و سریع برای ایجاد یک فضای غذاخوری است. کانتر آشپزخانه می‌تواند میز غذاخوری، میز کار یا حتی میز وسایل تزئینی و اکسسوری شما باشد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب کنسول قدیمی منزل را به جاکفشی تبدیل کنید +ویدیو را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ اسفند ۱۴۰۱ در ۰:۱۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۸ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۷:۰۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۰ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ در ۸:۳۲ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۴:۱۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…