سیاهی دور چشم خود را با گلاب محو کنید

1
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گلاب علاوه‌بر عطر و طعم منحصر به فرد و وسوسه‌برانگیز خود خواص ضد عفونی کننده و ضد باکتریایی هم دارد که از ایجاد تحریک پوست جلوگیری می‌کند. خواص گلاب برای پوست صورت و بدن واقعا شگفت‌آور و عالی است.

گلاب یکی از بهترین گزینه‌ها برای حفظ شادابی و زیبایی پوست به شمار می‌آید. گلاب یک تونر عالی و بی‌نقص است که با آب‌رسانی پوست و پاک کردن پوست از آلودگی‌های روزانه، از آن به خوبی محافظت می‌کند. در این مطلب از دلتامگ به موضوع از بین بردن سیاهی دور چشم با گلاب می‌پردازیم.

از بین بردن سیاهی دور چشم با گلاب

گلاب علاوه بر خواص بی‌شمار به عنوان یک ماده موثر طبیعی برای روشن و با طراوت کردن پوست به حساب می‌آید. به علت وجود خواص تسکین‌دهنده و روشن‌کننده در گلاب برای درمان گودی زیر چشم بسیار مناسب است. برخی دیگر خواص گلاب، آنتی اکسیدانی است که سلول‌های پوستی شما را مقاوم کرده و بافت‌های مرده احیا و در نتیجه به جوان‌سازی پوست صورت شما کمک می‌کند. به همین علت برای کسانی که از هاله تیره در اطراف چشم رنج می‌برند استفاده ازگلاب توصیه شده است.

مقداری پنبه را بردارید و با گلاب آغشته کنید و درحالی که آرام و آسوده دراز کشیده‌اید پنبه آغشته به گلاب را روی چشمان‌تان بگذارید. به مدت پانزده تا بیست دقیقه اجازه دهید روی چشمان‌تان بماند. با این کار می‌توانید به مرور زمان از شر تیرگی اطراف چشم و حالت خستگی آن‌ها خلاص شوید.

مطلب پیشنهادی:  ساخت اولین دوچرخه برقی دنیا که نیازی به باتری ندارد

همچنین شما می‌توانید از ترکیب بادام پودر شده و گلاب، خمیری درست کنید و بر روی صورت و گردن خود استفاده کنید و زیبایی و طراوت را برای پوست‌تان به ارمغان آورید.

توجه داشته باشید که درمان‌های خانگی اثر لحظه‌ای چشم‌گیری نداشته و در صورت استفاده مستمر و منظم از این درمان‌های خانگی شما به نتیجه مطلوب خواهید رسید.

 سیاهی دور چشم

یک نظر

  1. ناشناس

    18 اسفند 1402 در 11:11 ب.ظ

    عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

تخت ‌جمشید دوم ایران کجاست؟

به جز تخت جمشید شیراز، در شهر شوش هم می‌توانید نمونه بارز معماری هخامنشی را ببینید. در محد…