رپورتاژ آگهی

پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز امسال

۶
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
نیویورک تایمز نشریه‌ای آمریکایی است که با اعتبار بالایی که دارد به ‌عنوان منبع ملی و تاریخی از آن یاد می‌شود.
کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

این نشریه منعکس‌کننده فروش واحدهای متنوعی است که هر هفته فروش واقعی کتاب‌های خود را به‌صورت محرمانه در اختیار این روزنامه قرار می‌دهند. نیویورک تایمز این رتبه‌بندی‌ها را دائما به‌روزرسانی کرده و در اختیار کاربران کتاب‌خوان خود قرار می‌دهد. از میان کتاب‌های پرفروش سال ۲۰۲۲ نیویورک تایمز، چندین کتاب به‌واسطه ترجمه فارسی به بازار کتاب ایران راه یافته‌اند که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم. با کتاب های پرفروش نیویورک تایمز در مجله دلتا آشنا شوید.

جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند

رمان پرآوازه «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» تاکنون بیش از ۱۰۰ هفته است که در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار گرفته است. این رمان به‌ عنوان اولین اثر (دلیا اونز)، با داشتن داستان منحصربه‌فرد، روایت جذاب و نثری ساده و روان، به قدری توجه خوانندگان را به خود جلب کرد که از سال ۲۰۱۸ تا امروز بیش از ۱۲ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. با خواندن این رمان طعم شیرین داشتن خانواده، درد رها شدن و شوق عشق را در کنار هم تجربه خواهید کرد. این کتاب همچنین در سال ۲۰۱۹ نامزد دریافت جایزه ادگار و نامزد بهترین داستان تاریخی گودریدز در سال ۲۰۱۸ گردید.

ما تمامش می‌کنیم

رمان پرفروش بعدی «ما تمامش می‌کنیم» نام دارد. رمانی عاشقانه با شالوده‌ای هستی‌نگر که کالین هوور نویسنده کتاب آن را با الهام از زندگی خودش و مادرش به رشته تحریر درآورده است. این رمان نامزد دریافت جایزه بهترین رمان ژانر عاشقانه در سال ۲۰۱۶ شد و در ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ رتبه اول لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز را به خود اختصاص داد.

هر فرد مجموعه‌ای از تصمیماتی است که در زندگی می‌گیرد. لیلی هم از این قاعده مستثنا نیست و مجبور است از میان راه‌های پیش رویش بهترین گزینه را برگزیند. در این داستان درست زمانی که لیلی قصد خودکشی دارد، دریچه جدیدی از زندگی به رویش باز می‌شود.‌ با خرید آنلاین کتاب «ما تمامش می‌کنیم» پابه‌پای لیلی در تصمیم‌های سخت زندگی با او همراه خواهید شد.

آپارتمان پاریس

رمان پرمخاطب بعدی «آپارتمان پاریس» نام دارد. لوسی فولی نویسنده این اثر جنایی-معمایی هیجان‌انگیز است که قبلا کتاب‌های موفق دیگری از وی به نام «فهرست مهمانان» و «مهمانی شکار» منتشر شدند که با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شده بودند. اثر جدید او علاوه‌بر حضور در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز و آیریش تایمز، نامزد جایزه بریتانیا در بخش آثار جنایی نیز شده است.

شخصیت اصلی رمان «آپارتمان پاریس» که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد جس نام دارد. جس نیاز به یک شروع تازه دارد؛ شکست‌خورده و تنهاست، کارش را رها کرده و در شرایطی نه‌چندان ایده‌آل به سر می‌برد. او به پیشنهاد برادر ناتنی‌اش بن برای یافتن آپارتمانی در پاریس عازم می‌شود ماجرا از جایی عجیب می‌شود که کسی خبر ندارد بن کجاست.

خرده عادت‌ها

این کتاب ۱۱۱ هفته متوالی در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار داشت و دو ماه متوالی رتبه اول لیست را کسب کرد. این کتاب همچنین در بالای لیست پرفروش‌ترین‌های وال استریت ژورنال، یو‌اس‌ای تودی و آمازون قرار دارد.

جیمز کلییر نویسنده کتاب «خرده عادت‌ها»، با ذکر مثالی از تجربه شخصی‌اش برای ورزش کردن، بیان می‌کند که چگونه برنامه‌ریزی ذهنی نادرست، باعث رها کردن کارها و درنهایت سرزنش کردن خودمان می‌شود. او معتقد است کار کمی انجام دادن، بهتر از کاری انجام ندادن است و در این کتاب آموزش می‌دهد که چطور یک کار به‌ظاهر نشدنی را تبدیل به خرده‌عادت کرده و با در نظر گرفتن اهداف واقع‌بینانه، ریسک شکست را به حداقل برسانیم.

هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها

کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها

مارک منسن در کتاب «هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها» شما را همراهی می‌کند تا بتوانید دغدغه‌هایتان را مدیریت کنید؛ یعنی بدون این‌که آرزوهای خود را سرکوب کرده و یا دغدغه‌هایتان را رها سازید، تمایز خود با دیگران را بپذیرید و همچنین بپذیرید که همه‌چیز همیشه بر وفق مراد نیست و ما اغلب در بهترین حالت خود قرار نداریم. منسن معتقد است پختگی زمانی رخ می‌دهد که انسان یاد می‌گیرد در مورد دغدغه‌هایش گزینشی عمل کند و فقط دغدغه چیزهای ارزشمند را داشته باشد.

کتاب های پرفروش نیویورک تایمز برای کودکان

درباره مزایای خرید کتاب کودک هرچه که بگوییم، اصل مطلب را ادا نمی‌کند. کودکان ذهنی بسیار فعال و خلاق دارند. خداوند انسان را به شکلی خلق کرده که در دوران کودکی، ذهنی بسیار قدرتمند داشته باشد. دوران کودکی دورانی است که به دلیل حس کنجکاوی، تشنه یادگیری هستیم. اگر از این موقعیت برای معرفی کتاب به آن‌ها استفاده کنیم، فرزندی کتاب‌خوان و باهوش خواهیم داشت. خوشبختانه نیویورک تایمز بخشی را نیز به کتاب‌های کودک اختصاص داده و همیشه لیستی از کتاب‌ها و مجموعه‌های پرفروش را در اختیار مخاطبین قرار می‌دهد.

خرید بازی فکری «Worlde» توسط نیویورک تایمز

تا اینجا با تعدادی از کتاب‌های داستانی و ناداستان پرفروش امسال در نیویورک تایمز آشنا شدیم اما یک خبر جالب هم برای علاقه‌مندان به بازی داریم. آن هم چیزی نیست جز خرید بازی فکری «Worlde» توسط نیویورک تایمز است. جاش واردل یک مهندس نرم‌افزار اهل نیویورک است که سال گذشته این بازی فکری را ساخت و در اواخر سال ۲۰۲۰ آن را به طور رسمی در اختیار کاربران قرار داد. در این بازی روزانه رقابت‌های مختلفی قرار داده می‌شود و بازیکن‌ها فرصت دارند تا با تشخیص کلمات، امتیازهای خود را افزایش دهند.

با مراجعه به سایت بوک‌لند می‌توانید علاوه بر خرید کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز، به خرید بازی فکری نیز بپردازید و در سرزمین کتاب‌های خواندنی به گشت‌و‌گذار کرده و خرید آنلاین کتاب‌هایی را تجربه کنید که در جلد خود نمی‌گنجند.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ در ۸:۱۵ ب٫ظ

  2. کتاب باز

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در ۳:۲۱ ق٫ظ

    بسیار زیبا جذاب

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در ۸:۵۵ ق٫ظ

      درود بر شما و ممنون از حضورتون🌹

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۱ مهر ۱۴۰۱ در ۷:۲۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۶ شهریور ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۲ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…