ابروهای خود را در خانه لیفت کنید

2
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
از مواردی که می‌تواند منجر به زیبایی بیشتر صورت شما شود، لیفت ابرو است که ظاهری شیک و جذاب به شما خواهد داد.
لیفت ابرو

ابروهای لیفت شده، به ابروهایی گفته می‌شود که رو به بالا حالت گرفته باشند. این ابروها فرم صورت را جذاب‌تر، مقتدرتر و به روزتر نشان می‌دهند و از آنجایی که رو به بالا هستند، می‌توانند افتادگی پلک یا صورت را با ایجاد خطای دید تا حدی پنهان کنند. در این مطلب از دلتامگ موضوع لیفت کردن ابرو در خانه می‌پردازیم.

از چه صابونی با خیال راحت می‌توان استفاده کرد؟

برای لیفت ابرو با صابون بهتر است سراغ صابون‌های مخصوص ابرو بروید که توسط برندهای معتبر آرایشی ساخته شده‌اند و ضد حساسیت هستند. این صابون‌ها معمولا دارای pH متعادلی هستند که با پوست بدن سازگار است و منجر به ایجاد خارش و سوزش نخواهد شد.

جالب است بدانید ترکیبات موجود در انواع صابون مناسب ابرو مشابه ترکیباتی است که در مرطوب کننده‌ها به کار می‌روند. برای مثال نوعی چربی به نام استریک اسید در این صابون‌ها وجود دارد که به عنوان لایه محافظ خارجی پوست عمل می‌کند. این ماده کارکردی شبیه گلیسیرین دارد. استفاده از محصولات مطمئن، ریسک مشکلات بعدی را از بین می‌برد. از آنجایی که بر اساس فرمول خاص و نیاز حالت‌دهی به ابروها طراحی شده، بهترین عملکرد را از خودش نشان خواهد داد.

روش لیفت ابرو با استفاده از صابون در خانه

حالا که دلایل استفاده از صابون ابرو و تفاوت آن را با صابون‌های معمولی گفتیم، نوبت به ارائه نحوه استفاده از صابون برای لیفت ابرو رسیده است.

مرحله اول

برس مخصوص ابروها را که فرمی شبیه فرچه ریمل دارد، با اسپری کردن مقداری آب مرطوب کنید تا از حالت خشکی درآید. هر چقدر مقدار رطوبت این برس کمتر باشد، لایه صابونی که برمی‌دارد، ضخیم‌تر خواهد بود. بسته به اینکه چه مقدار صابون ابرو برای شکل دادن به ابروهای شما مناسب است، می‌توانید با آزمون و خطا میزان رطوبت لازم برای برس ابرو را به دست آورید.

مطلب پیشنهادی:  تنها مجسمه 2000 هزار ساله ایران را در این غار ببینید!

مرحله دوم

در مرحله دوم، برس مرطوب شده ابرو را روی صابون ابرو بمالید و مقدار لازم برای شکل دادن به ابروهایتان را بردارید. این ترکیب معمولا بافتی نیمه مرطوب دارد که ممکن است شما را یاد ژل ابرو بیندازد اما کارکرد آن قوی‌تر خواهد بود.

اگر نمی‌خواهید ابروهایتان واکس زده و خیلی سفت به نظر برسند، ابتدا مقادیر کمتری از صابون را برای لیفت ابرو بردارید. اگر لازم بود به آن اضافه کنید اما اگر ابروهایتان برای حالت گرفتن به مقدار زیادی صابون نیاز دارند، وقت آن رسیده که با مقادیر مناسب به آن‌ها سر و سامان دهید.

 لیفت کردن ابرو

مرحله سوم

در مرحله سوم برس ابرو را داخل ابروها ببرید و آن‌ها را رو به بالا شانه کنید. از آنجایی که صابون ابرو زود خشک نمی‌شود، تا زمان خشک شدن فرصت دارید تا شکل دلخواه‌تان را ایجاد کنید و برای بقیه طول روز از آن لذت ببرید.

مرحله چهارم

استفاده از مداد یا سایه ابرو را به بعد از زدن صابون موکول کنید. اگر این کار را قبل از زدن صابون انجام دهید، آرایش ابرو را در معرض پاک شدن قرار خواهید داد. بنابراین صبر کنید تا ابروها خشک شوند و بعد به آهستگی نقاطی از آن را که می‌خواهید، با مداد یا سایه حالت دهید.

 لیفت ابرو

نکته مهم

به خاطر داشته باشید بافت صابون در طول روز اگر زیاد عرق کنید یا در معرض مواد محلول قرار بگیرد، می‌تواند باعث تغییر شکل آرایش شما شود. به همین دلیل بهتر است بین ابروها و آرایش چشم یا زیر ابرو فاصله بسیار کوچکی قرار دهید.

2 دیدگاه

  1. داود طنوریان

    6 آذر 1402 در 6:03 ب.ظ

    شاید لیفت ابرو در خانه برای بانوان خوب باشد موفق باشید

    پاسخ

  2. ناشناس

    9 آذر 1402 در 9:30 ق.ظ

    خیلی عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

گزگز شدن کف پا را جدی بگیرید

بیشتر افراد به احساس گزگز کف پا بی تفاوت هستند، حسی که موجب مومور شدن در دست‌ها و پاها می‌…