باغ بهادران، شمال اصفهانی‌ها

۸
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
به این‌جا باغبادران هم می‌گویند. وقتی می‌خواهید وارد شهر شوید تابلویی می‌بینید که رویش نوشته به شهر باغبادران، ساحل زیبای زاینده‌رود خوش آمدید.
باغ بهادران اصفهان

زمان تعطیلات برنامه سفر به باغ بهادران اصفهان مثل برنامه شمال تهرانی‌ها است. باغ بهادران یک شهر خوش‌آب‌وهوا و سرسبز برای اصفهانی‌ها است. پیک‌نیک و خوشگذارنی، آب‌وهوای تمیز و لذت از سواحل زاینده‌رود خوشی‌هایی است که این شهر دارد. با مجله دلتا همراه باشید.

اطراف باغ بهادران روستاهای خوش آب‌وهوا زیاد پیدا می‌شود. در واقع این‌جا جایی برای روستاگردی، دیدن خانه‌های قدیمی، قلعه‌های باستانی و هوای پاک خوردن است.

فولادشهر

باغ بهادران اصفهان

باغ بهادران یک شهر خوش‌آب‌وهوا در مسیر اصفهان به شهرکرد است. اگر بخواهید از اصفهان به این شهر بروید باید با ماشین خود از بزرگراه اقارب‌پرست به زندان شهر اصفهان بروید، این زندان را رد کنید، از شهر فلاورجان هم بگذرید تا به فولادشهر برسید. از این‌جا به بعد حواستان به تابلو‌ها باشید تا این شهر را پیدا کنید.

باغ بهادران

چه فصلی به باغ بهادران برویم؟

تابستان که باشد می‌توانید تنی به آب بزنید. رودخانه هم در بهار و هم در تابستان در پرآب‌ترین حالت خودش است و می‌توانید از آن استفاده نمایید. پاییز این‌جا هم به‌خاطر درختان زیادی که دارد زیباست، اگر آب‌تنی زیاد برایتان مهم نیست پاییز به این‌جا سفر کنید.

شمال اصفهانی ها

انواع تفریحات باغ بهادران

قدم زدن یا هیجان

در باغ بهادران هم می‌شود سراغ تفریحات ساده‌ای مثل قدم زدن کنار رودخانه زاینده‌رود، فکر کردن و خلوت کردن با خود یا عکاسی رفت یا اگر آدم هیجانی هستید و دنبال بالا رفتن آدرنالین، می‌توانید سراغ تجربه‌ای به نام رفتینگ بروید یا رودسواری کنید. اگر هم دوست داشتید سراغ اسب‌سواری بروید.

رفتینگ

اثر تاریخی قلعه چهاربرج باغبادران

شما این‌جا یک قلعه با ۴ برج دیده‌بانی می‌بینید. این برج‌ها برای حفاظت از شهر بوده. این ۴ برج گلی و مربوط به دوران صفویه هستند. دیدن شهر از بالای هرکدام از این برج‌ها جالب است.

باغبادران

اقامت در باغبادران

این‌جا خانه‌های روستایی و بوم‌گردی زیاد و قشنگی دارد. اقامت در خانه‌های روستایی تجربه متفاوتی است که شما را با سبک زندگی جایی که به آن سفر کردید آشنا می‌کند. تازه با اجاره بوم‌گردی کمک بزرگی هم به طبیعت می‌کنید.

اصفهان گردی

سوغات باغ بهادران‌ اصفهان

پولکی‌های باغ بهادران معروف است. تولیدی‌های زیادی در باغ بهادران پولکی درست می‌کنند. از این شهر با خود پولکی‌های تازه و نرم در طعم‌های مختلف سوغات ببرید. اگر به راهنمایی‌های سفر علاقه دارید، مطلب چگونه ارزان سفر کنید؟ را بخوانید.

باغ بهادران اصفهان

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر درباره ایرانگردی راهنمای سفر به گیلان در تعطیلات را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. مژگان

    ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ در ۳:۱۷ ب٫ظ

    باسلام مژگان هستم از ساری با وجود اینکه چند سال توی این شهر زندگی میکنیم جاهای دیدنی این شهر بلد نبودیم واقعا ممنون خیلی عالی بود عوضش یاد گرفتیم باتشکرازمطالب زیباتون ازمجله دلتا تشکر میکنم

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ در ۴:۲۶ ب٫ظ

      چقدر خوشحالم و باعث افتخار ماست که مخاطبانی مانند شما داریم. ممنون از لطف و مهربانی شما 😍🌹💖

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ در ۳:۱۳ ب٫ظ

  3. مهرداد

    ۶ شهریور ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۸ ب٫ظ

    خیلی عالی بود. ما هم به فولادشهر رفتیم که شهر قشنگ و زیبایی بود و بعد هم به باغ بهادران. ممنون از سایت خوبتون

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۷ شهریور ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۹ ق٫ظ

      ممنونم بابت نوشتن نظر و همراهی‌تون🌹

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ در ۹:۵۵ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۵۷ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ در ۱:۳۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…