بهترین بازارهای گل تهران

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر شما هم به گل‌وگیاه علاقه‌ دارید تا آخر این مطلب با ما باشید تا بدانید برای خرید آن‌ها باید به کجا بروید.
بهترین بازارهای گل تهران

‌چرا ما عاشق گل‌و‌گیاه هستیم؟ این یک سوال ساده است؛ اما پاسخ به آن می‌تواند پیچیده باشد. فراتر از زیبایی، دلایل زیادی وجود دارد که همه را عاشق گل کرده است. بنابراین اگر بگوییم زندگی بدون گل ناقص به‌نظر می‌رسد، اشتباه نخواهد بود. با مجله دلتا همراه باشید تا بهترین بازارهای گل تهران را به شما معرفی کنیم.

بهترین بازارهای گل تهران کدام است؟

بازارهای گل تهران جامع‌‌ترین و زیبا‌ترین مراکزی هستند که انواع گل‌های ایرانی و خارجی، آپارتمانی، کود، ابزارآلات و … را در خود جای داده‌اند. شما می‌توانید برای آپارتمان و حتی محل کار خود گل‌های مناسبی را از این مراکز با بهترین قیمت‌ها خریداری کنید.

بازار گل تهران

باغ گل محلاتی، مشهورترین بازار گل تهران

اگر دنبال نایاب‌ترین گل‌ها هستید مطمئن باشید که آن‌ها را در بازار گل محلاتی پیدا خواهید کرد. تنوع گل‌و‌گیاه آن‌قدر در این باغ گل زیاد و جذاب است که اصلا دلتان نمی‌آید دست خالی از آنجا برگردید.

آدرس: بزرگراه محلاتی، خیابان نبرد جنوبی،‌ بلوار زمزم، بلوار کوثر

بازار گل محلاتی

باغ گل امام رضا (خاوران)، ارزان‌ترین بازار گل تهران

اگر به دنبال خرید گل‌های عمده‌ای هستید باغ گل امام رضا واقع در جاده خاوران پس از شهرک مشیریه در جنوب شرقی تهران بهترین گزینه است. این بازار گل اکثرا به‌صورت فروش عمده‌ای عمل می‌کند و در فروش جزئی گل‌و‌گیاه کمتر فعال است.

آدرس: اتوبان بسیج،‌ اتوبان امام رضا

امام رضا

باغ گل آبشناسان در غرب تهران

اگر ساکن غرب تهران هستید یا دسترسی راحت‌تری به غرب دارید توصیه می‌کنیم حتما یک سر به باغ گل آبشناسان تهران بزنید. این مجموعه یکی از زیباترین و مجلل‌ترین بازارهای گل تهران است.  هنگامی که وارد این مجموعه می‌شوید طبقه‌بندی با‌سلیقه گل‌‌ها و گیاهان توجه شما را جلب خواهد کرد.

آدرس: انتهای اتوبان ستاری، میدان دانشگاه، بلوار سیمون بلیوار،‌ انتهای خیابان شعرا

باغ گل آبشناسان

باغ گل بهشت زهرا در جنوب تهران

باغ گل بهشت زهرا بورس گل‌های مراسم عزاداری و تسلیت است. احتمالا وقتی آخر هفته وارد اتوبان آزادگان به سمت بهشت زهرا می‌شوید دست‌فروشانی را دیده‌اید که مشغول فروختن شاخه‌های گل هستند. این گل‌ها دقیقا از بازار گل بهشت زهرا آورده می‌شود. خرید دسته گلی زیبا از باغ گل بهشت زهرا در آخر هفته برای سر مزار بهترین گزینه است.

آدرس: اتوبان آزادگان، اتوبان بهشت زهرا

بهترین بازارهای گل تهران

بازار گل شهید بابایی در شمال تهران

گاهی اوقات پیدا کردن کلمه مناسب برای بیان احساسات، پیچیده به نظر می‌رسد. در این مواقع گل‌ها به شما کمک می‌کنند تا جادوی احساساتتان اثر کند. اگر در شمال شهر تهران هستید و می‌خواهید ناگفته‌های قلبتان را به عزیزیتان بگویید می‌توانید به سمت باز‌ار گل شهید بابایی بروید.

مجموعه‌ای زیبا و منحصر‌به‌فرد که به دلیل رنگ متنوع گل‌ها و گیاهان زینتی بسیار معروف است. طوری که در لحظه ورود برق چشمگیر رنگ گل‌ها شما را خواهد گرفت. این مجموعه تازه ساخت از لحاظ گردشگری و توریستی بسیار مورد پسند واقع شده است. اگر به سفرهای ارزان علاقه دارید، مطلب چگونه ارزان سفر کنید؟ را بخوانید.

آدرس: اتوبان شهید بابایی،‌ بعد از شهرک لویزان

بازار گل شهید بابایی

بهترین جا برای خرید گل مصنوعی در تهران کجاست؟

دو تا از مهم‌ترین بازارهای مخصوص خرید گل مصنوعی در تهران یکی بازار شوش و دیگری بازار بزرگ تهران است. هر دو این بازارها راسته‌هایی دارند که مخصوص فروش گل مصنوعی حتی به‌صورت عمده هستند. ولی یک چیز را حتما دقت کنید که به‌هیچ‌وجه روز تعطیل به این دو بازار نروید که به شدت در شلوغی گیر می‌کنید.

بازار شوش

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری راهنمای سفر به گیلان را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۴ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…