۵ راه ساده برای رفع صدای جیر جیر کف کفش

۱
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
صدای مزاحمی که زمان راه رفتن از کف کفش‌ها بلند می‌شود یکی از ناراحت کننده‌ترین صداها در مکان‌های سرپوشیده است؛ با این راه حل‌های ساده‌ صدای جیر جیر کف کفش خود را ساکت کنید.
صدای جیر جیر کف کفش

هیچ چیزی مانند کفش‌های پر سر و صدا وجود ندارد که بتواند اعصاب شما و افراد پیرامون شما را خرد کند. اوضاع وقتی بدتر می‌شود که جالب‌ترین کفش‌ ورزشی و اسپورت فصل را خریده‌اید، لباستان را هماهنگ با آن انتخاب کرده‌اید و حالا که در راهرویی بی‌صدا قدم می‌زنید، تنها چیزی که می‌شنوید صدای جیغ جیغ یا جیر جیر کفش شماست! کفش‌هایی که به تازگی خریداری کرده‌اید. در این مطلب از مجله دلتا با ترفندهای رفع صدای جیر جیر کف کفش آشنا می‌شوید.

اما چه کاری می‌توانید انجام دهید؟

۱- اولین قدم پوشیدن کفش است. اگر کفش‌های شما نو هستند، سعی کنید کمی بیشتر آنها را بپوشید. ممکن است با راه رفتن صدای کف آن بیفتد، پس سعی کنید آنها را در اطراف خانه بپوشید تا به آنها کمک کنید قبل از ورود به سالن یا راهروی مسقف از صدا بیفتند.

۲- اگر کفش‌های شما به‌تازگی خیس شده، ممکن است مقداری رطوبت بین کفی و کف کفش باقی مانده باشد؛ پس باید آن را از بین ببرید. می‌توانید کفی را خارج کنید و کفش‌هایتان را در فضای آزاد قرار دهید تا خشک شوند اما اگر عجله دارید، با سشوار کف کفش را خشک کنید و البته مراقب باشد حرارت آن پلاستیک کفش را ذوب نکند.

۳- می‌توانید از پودر بچه هم استفاده کنید. کافی است مقداری پودر را بین کفی و کف کفش بپاید و با یک دستمال آن را پخش کنید. کمی از پودر را به کف کفش هم بزنید تا از شر جیر-جیر آن خلاص شوید.

۴- استفاده از اسپری تافت مو هم یک روش موثر است و صدای کف کفش را ساکت می‌کند.

۵- اگر صدا از بین نرفت، یک تکه کاغذ سنباده را روی سطح زیرین کف لاستیکی بمالید. این باعث تغییر سطح لاستیک می‌شود که می‌تواند صدای مزاحم را از بین ببرد.

ترفند رفع صدای جیر جیر کف کفش

پیشنهاد مطالعه: مطلب موجودی که مغز و قلب ندارد! را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…