با وسایل دور ریختنی دکوری‌های شیک بسازید

3
13
زمان مطالعه: 2 دقیقه
روش‌های جذابی برای بازیافت وسایل دور ریختنی، قدیمی و جدید و البته تبدیل آن‌ها به اثاثیه منزل پیدا می‌کنند که باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌گردد.
با وسایل دور ریختنی دکوری‌های شیک بسازید

بی‌شک تا به حال ایده تزیین خانه با وسایل دور ریختنی به ذهن شما هم خطور کرده است. ایده‌های بازیافتی خلاقانه می‌توانند اشیای معمولی، شکسته و دورریختنی را به موارد کاربردی، قابل استفاده و زیبا تبدیل کنند. با دلتا همراه باشید.

تزیین خانه با وسایل دور ریختنی

ایده‌هایی که می‌توانید توسط آن‌ها و با وسایل دورریختنی دکور خانه خود را منحصربه‌فرد و چشمگیر کرده و فضایی سازگار با محیط زیست ایجاد کنید.

چوب‌های کهنه از ایده های تزیین خانه با وسایل دور ریختنی

دوباره به همان وسایل دور ریختنی خود باز می‌گردیم. اما این بار به سراغ چوب‌های کهنه‌ای برویم که شاید در نگاه اول نتوان هیچ استفاده‌ای از آن‌ها داشت.

استفاده از چوب‌های قدیمی و دور ریختنی به طراحی دکور دیواری جذاب، لوازم روشنایی، لوازم منزل برای فضای داخلی و فضای باز کمک کرده و فضایی زیبا از سبک زنذگی روستایی ایجاد می‌کند. چوب‌های قدیمی در بسیاری از تغییرات عالی به‌نظر می‌رسند . جعبه‌های چوبی، نردبان چوبی قدیمی، پالت‌ها، کرکره‌ها و قطعات چوبی بازیافت شده از انبارهای قدیمی، ایده‌های تزیین خانه شما را منحصربه‌فرد، شخصی و خلاقانه می‌کنند.

تزیین خانه با وسایل دور ریختنی

ساخت جاشمعی و چراغ خواب

یکی از وسایل تزیینی بسیار زیبا برای خانه, جا شمعی و چراغ خواب است. ایده‌های مختلفی برای ساخت این وسایل وجود دارد. استفاده از لیوان‌های شیشه‌ای، بطری‌های شیشه‌ای، تکه پارچه‌های نازک دور ریختنی از جمله ایده‌هایی برای ساخت جا شمعی و چراغ خواب است.

مطلب پیشنهادی:  آموزش دوخت روتختی دو نفره در خانه با کمترین هزینه!

دکوراسیون با پارچه های دورریختنی از ایده‌های تزیین خانه با وسایل دور ریختنی

لباس ها یک دسته بسیار وسیع از مواد بازیافتی را تشکیل می‌دهند که در صورت کهنه شدن دیگر قابل استفاده نخواهند بود. بنابراین می‌توانید با ساخت عناصر دکوراتیو آن‌ها را به نوعی زنده کرده و تا مدت طولانی از حضورشان بهره ببرید. معمولا از این پارچه های دورریختنی برای طراحی و دوخت کوسن‌ها، پادری‌ها، لوسترهای خلاقانه و حتی پرده و مبلمان استفاده می‌شود. همه چیز به سلیقه خودتان بستگی دارد.

دکوراسیون با پارچه های دورریختنی

دکوراسیون با وسایل دورریختنی آشپزخانه

مسلما آشپزخانه بیشترین نقش را در تولید وسایل بازیافتی دارد. از ظروف پلاستیکی و بطری‌ها گرفته تا وسایل برقی و فلزی که کارآیی خود را از دست داده‌اند. برای استفاده مجدد از آن‌ها به ابتدا به این فکر کنید که در خانه به چه وسیله‌ای نیاز دارید. سپس طرح اولیه آن را بزنید و دست به‌کار شوید. برای این کار خلاقیت حرف اول را می‌زند.

دکوراسیون با وسایل دورریختنی آشپزخانه

 

3 دیدگاه

  1. ناشناس

    18 مرداد 1401 در 10:43 ق.ظ

  2. ناشناس

    19 مرداد 1401 در 7:32 ب.ظ

  3. ناشناس

    8 مهر 1401 در 0:34 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

نکات کلیدی برای دکوراسیون کرم و قهوه‌ای

همان‌طور که می‌دانید، کرم و قهوه‌ای در دیزاین خانه‌های ایرانی، جایگاه ویژه‌ای دارند و خیلی…