این گیاهان آپارتمانی خانه شما را رنگی و زیبا می‌کنند

۲
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به نگهداری گیاهان آپارتمانی خاص علاقه‌مند هستند، توصیه می‌کنیم این مطلب را از دست ندهید.
گیاهان آپارتمانی با برگ‌ های رنگی

در حال حاضر نگهداری از گیاهان آپارتمانی با برگ‌ های رنگی به دلیل زیبایی و خاص بودن در آپارتمان‌ها، بسیار محبوب شده است. چرا که این گیاهان از لحاظ ظاهری، شور و نشاط خاصی به محیط خانه می‌بخشند. با مجله دلتا همراه باشید.

گیاهان آپارتمانی با برگ‌ های رنگی

فواید این گیاهان تنها به زیبایی ظاهری ختم نمی‌شود؛ بلکه آن‌ها می‌توانند هوای خانه را پاک‌سازی و حتی برخی سموم موجود در هوا را جذب کنند.

گل سنگ صورتی

گل سنگ صورتی یکی از زیباترین گیاهان آپارتمانی است که به علت خال و لک‌های رنگی روی برگ‌هایش محبوبیت زیادی دارد. این گیاه در رنگ‌های مختلفی از جمله قرمز، سفید و صورتی در بازار وجود دارد؛ اما در حال حاضر نوع صورتی آن بیشتر در آپارتمان‌ها دیده می‌شود.

گیاهان آپارتمانی با برگ‌ های رنگی

کاتاله آ از گیاهان آپارتمانی با برگ‌های رنگی

گل کاتاله آ به علت زیبایی یکی از محبوب‌ترین مدل‌های گل آپارتمانی با برگ های رنگی در میان علاقه‌مندان گل و گیاه است. سطح زیرین برگ‌های این گیاه به رنگ‌های مختلفی از جمله قرمز و صورتی است. این گیاه چندساله در شرایط محیطی مطلوب می‌تواند تا ارتفاع یک متری هم رشد کند.

گیاهان آپارتمانی با برگ‌ های رنگی

فیلودندورم صورتی

فیلودندورم صورتی یک انتخاب بسیار زیبا با شرایط پرورش آسان در آپارتمان است. این گیاه با برگ سبز و صورتی گاهی «شاهزاده خانم صورتی» هم نامیده می‌شود. علاوه بر زیبایی بی‌نظیر این گل، خاصیت تصفیه‌کنندگی هوا هم بر محبوبیتش افزوده است. برای اینکه خانه خود  را زیبا کنید به مطلب با این وسیله ارزان خانه خود را تزیین کنید سر بزنید.

فیلودندورم صورتی

آگلونما صورتی از گیاهان آپارتمانی با برگ‌های رنگی

سازگاری بالا، شرایط نگهداری آسان در کنار زیبایی، آگلونما را به یک گل آپارتمانی با برگهای رنگی ایده آل برای پرورش در منزل و دفاتر تبدیل کرده است. این گیاه برگ‌هایی به رنگ صورتی با خال‌های به رنگ سبز تیره دارد. در صورتی که شرایط مناسب برای رشد این گیاه فراهم شود، می‌تواند تا ۶۰ سانتی‌متر رشد کند.

آگلونما صورتی

پیشنهاد مطالعه: مطلب هرگز این ۵ وسیله را در چیدمان منزل به‌کار نبرید را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ در ۸:۴۵ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۰ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…