فقط با یک شومیز چند ست جذاب بسازید

۱
13
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شومیز زنانه از جمله آیتم‌‌های پرکاربرد در کمد لباس است که شما می‌توانید آن‌ها را با ترکیب رنگ‌های مختلف در استایل‌های متنوع استفاده کنید.
چند ست جذاب با یک شومیز

اگر شما هم دوست دارید تنها با خرید یک محصول و اضافه کردن آن به کمد خود چند هدف را نشانه‌گیری کنید، نگران نباشید چون بعد از بررسی این مطلب در مجله دلتا بدون شک شومیزهای مختلفی را برای خود انتخاب و خریداری خواهید کرد که در خلق استایل‌های بی‌نظیر به شما کمک می‌کنند. همراه ما باشید تا چند ست جذاب با یک شومیز را به شما نشان دهیم.

چند ست جذاب با یک شومیز

ترکیب شومیز و مانتو کتی

همانطور که اطلاع دارید چند سال است که مانتو کتی محبوبیت بسیار بالایی در بین خانم‌های شیک‌پوش به دست آورده‌اند و شما می‌توانید از انواع شومیزها در زیر آن‌ها استفاده کنید. در نتیجه ظاهر شیک و جذابی را برای خود خلق کنید. اگر دوست دارید گزینه مناسبی را برای در امان ماندن از گرمای هوای گرم روزهای تابستانی انتخاب کنید پیشنهاد ما خرید یا انتخاب انواع شومیزهای نخی برای استفاده در زیر مانتوهای کتی است.
شما می‌توانید از انواع شلوارهای جین و پارچه‌ای با مدل‌های مختلف در کنار این ترکیب استفاده کنید و ظاهر مناسب و جذابی را برای فصل تابستان خلق کنید.

 ست های جذاب با یک شومیز

شومیزهای بلند مناسب برای مهمانی

علاوه بر این که شما می‌توانید از شومیز‌های بلند به عنوان مانتو استفاده کنید، ترکیب مناسب از آن‌ها سبب می‌شود تا به گزینه جذابی جهت استفاده در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه تبدیل شوند. به این ترتیب شما می‌توانید یک شومیز ساده را علاوه بر محیط خارج از خانه در مهمانی‌ها هم استفاده کنید و اطرافیانتان از استایل شما لذت ببرند.
برای اینکه بتوانید شومیز بلند خود را به گزینه مناسب جهت مهمانی تبدیل کنید، کافی است از اکسسوری‌های متنوع مانند انواع زیورآلات طلایی به همراه کفش پاشنه بلند را به ترکیب خود اضافه کنید.

ترکیب شومیز و شلوارک برای دورهمی

شومیزها تنوع بسیار بالایی جهت ست کردن در اختیار شما قرار می‌دهند. یکی از ترکیب‌های خلاقانه جهت استفاده از شومیز استفاده از آن در کنار کت و شلوارک است که شما می‌توانید از انواع کفش‌ پاشنه بلند یا اسنیکر برای کامل کردن استایل خودتان بهره بگیرید. استفاده از این محصولات کنار یکدیگر به شما کمک می‌کند تا ظاهر جذابی در دورهمی‌های دوستانه و مهمانی‌های غیررسمی داشته باشید.

ست کردن شومیز

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب لباس‌خواب‌های بی‌نظیر که باید داشته باشید را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…