هر چه زودتر این وسایل را از خانه خود خارج کنید

۹
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
احتمالا بسیاری از اشخاص باور نداشته باشند لکن وجود برخی از ابزار در منزل می‌تواند با انرژی منفی همراه باشد.
وسایل دارای انرژی منفی در منزل

بهتر است از گذاشتن برخی از اجسام و ابزار در منزل خودداری نمایید چون که با خودشان انرژی منفی به هم راه دارند به نظر شما کدام ابزار در منزل دارای انرژی منفی هستند ؟ در این مطلب از مجله دلتا به معرفی وسایل دارای انرژی منفی در منزل می‌پردازیم.

هدایایی از سوی افرادی که دوستشان نداریم

زیادی از اوقات می باشد که ما کسانی را دوست نداریم و از روی رودربایستی با آنان رفت و آمد می‌کنیم یا از پیش موردی از آنان هدیه گرفتیم. نیکوتر هست که ابزار گرفته شده از کسانی که دوستشان ندارید را در معرض دید قرار ندهید چون که ناخواسته به شما انرژی ناموافق انتقال می‌دهند. کسانی که به شما حرف تلخی زدند یا یادآور تصادفی تلخ برای شما هستند، نباید وسایلشان در منزل شما باشد. یا این وسایل را به فرد بعدی هدیه دهید یا به فروش برسانید.

وسایل دارای انرژی منفی در منزل

ظروف شکسته

حتما برای شما هم پیش می‌آید که در منزل خود لیوان، بشقاب، کاسه یا هر ظرف شکسته بعدی داشته باشیم و به هر دلیلی آن‌ها را دور نیندازیم. لکن ظروف شکسته یا ضمنا ترک خورده موجب جذب انرژی منفی می‌شوند.

پس ظروف را در آشپزخانه چک کرده و از سالم بودن آن‌ها مطمئن شوید که هیچ ترک یا لک و شکستگی روی آن‌ها وجود نداشته باشد. این ظروف را یا می‌بایست دور بیندازید یا این که تعمیر کنید.

نگه داشتن قسمتی از بدن حیوان مرده از وسایل دارای انرژی منفی در منزل

در صورتی که عاشق پوست ببر، پوست مار، عاج فیل و وسایل این چنینی هستید، نیکوتر هست که تجدید نظر نمایید. نگه داشتن قسمت هایی از بدن یک حیوان مرده، فرقی نیز ندارد کدام بخش بدنش باشد، حتما موجب بدشانسی و شومی در منزل اشخاص می گردد. در اصل یک نوع انرژی مرده را در خانه به جریان می اندازد. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب با هر آنچه در خانه دارید میز کنسول بسازید سر بزنید.

وسایل دارای انرژی منفی در منزل

گل خشک، پژمرده یا گیاهان مصنوعی

در صورتی که عاشق گل هستید و آنان را داخل گلدان در منزل نگه می دارید، می بایست به مواردی نیز در این باره دقت نمایید. مراقب شوید که این گل ها خشک و یا پژمرده نشده باشند. زیادی از اشخاص به گل های خشک و مرده داخل گلدان دقت نمی کنند لکن نباید آنان را داخل منزل نگه دارید.

آینه شکسته یا لک شده

در صورتی که آینه شما شکسته یا لکی گرفته که پاک نمی‌گردد، سریعا آن را کنار بگذارید. مکان قرار گرفتن آینه‌ها هم بسیار مهم است و هیچ‌وقت نباید آن‌ها را مقابل درب ورودی یا تختخواب قرار دهید.

مجسمه‌های زیاد از وسایل دارای انرژی منفی در منزل

بسیاری از اشخاص به مجسمه علاقه دارند. در صورتی‌که مجسمه‌ها سالم باشند، بهتر است تعداد کمی از آن‌ها در منزل داشته باشید. شکل این مجسمه‌ها نیز نباید شبیه هم باشند چون که امکان دارد انرژی منفی را در خانه وارد کنند.

مجسمه‌های زیاد

پیشنهاد مطالعه: مطلب این کاغذ دیواری‌ها خانه را کوچک‌ و زشت می‌کنند را بخوانید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ مهر ۱۴۰۱ در ۷:۲۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ در ۶:۳۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ در ۵:۵۰ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ در ۵:۵۰ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در ۹:۱۰ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۳۵ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۷ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۱:۳۴ ق٫ظ

  9. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۸:۰۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…