چرا بعضی زنان متاهل با پسران مجرد دوست می‌شوند؟

۱۲۰
104
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برخی از زنان متاهل با داشتن همسر و فرزند به دنبال برقراری روابط صمیمانه و عاشقانه با برخی مردان متاهل و پسران مجرد هستند.
ارتباط زنان متاهل با پسران مجرد

متاسفانه امروزه به دلایل مختلف و برخی ناهنجاری‌های فرهنگی شنیده می‌شود که در مواردی جزئی شاهد روابط بین زنان متاهل با پسران یا مردان متاهل هستیم که این روابط بسیار آسیب‌زا و مخرب است. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به بررسی دلایل ارتباط زنان متاهل با پسران مجرد می‌پردازیم.

ارتباط زنان متاهل با پسران مجرد

دلیل ایجاد رابطه میان زنان متاهل با پسران مجرد چیست و چرا اینگونه رابطه‌ها برقرار می‌شود؟ خیانت‌های زنانه عوامل مختلفی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

عدم یک رابطه گرم و صمیمانه با همسر

یکی از عوامل اصلی خیانت زنانه روابط زن و شوهر است. زمانی که بین زوجین، روابط زناشویی خوبی حاکم نباشد، این احتمال وجود دارد که زن به همسر خود خیانت کند. اختلالات جنسی که به مرور زمان برای برخی مردان به‌وجود می‌آید و مشکلات شخصیتی باعث می‌شود که مرد نتواند به همسر خود محبت کند و فقدان محبت، عاطفه و روابط گرم و صمیمی باعث این خیانت‌ها می‌شود.

ارتباط زنان متاهل با پسران مجرد

گذشته بی‌بند و بار زن از دلایل ارتباط زنان متاهل با پسران مجرد

یکی دیگر از عوامل خیانت زن، گذشته اوست که در یک خانواده بی بندوبار و خیلی آزاد پرورش یافته و تربیت شده است و تربیت غلط گذشته باعث می‌شود همچنان حتی بعد از ازدواج هم این روابط را حفظ کند. برخی از زنان که روابط زیادی داشته‌اند، به دلیل اینکه روابط صمیمانه یا دوستی‌های دوران مجردی خود را نمی‌توانند به اتمام برسانند و برایشان بسیار سخت است تا خود را در زمان تاهل کنترل کنند در همان چارچوب به روابط خود ادامه می‌دهند. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب نکات مهم قبل از ازدواج که قطعا نمی‌دانید +ویدیو سر بزنید.

احساس تنهایی کردن

مسائل شخصیتی بسیاری وجود دارد که امکان دارد یک زن تحمل تنهایی و بیکاری را نداشته و به سختی می‌تواند دقایق یا ساعتی را تنها و بیکار بگذراند. این زنان زمانی که می‌خواهند تنهایی خود را پر کنند وقتی می‌بینند همسرشان به دلیل مشغله کاری نمی‌تواند برای آن‌ها وقت بگذارد گرایش پیدا می‌کنند که وقت خود را با دیگران و یا جنس مخالف خود پر کنند.

ارتباط زنان متاهل با پسران مجرد

عوامل فردی و اختلالات شخصیتی زنان

عوامل فردی و اختلالات شخصیت یا ویژگی‌های طرفین می‌تواند بستری برای خیانت باشد. وقتی در جامعه این روابط ناشایست، رواج پیدا کند امکان دارد وسوسه در زن ایجاد شود که این رابطه‌ها را تجربه کند. مسایلی مانند ماهواره، تهاجم فرهنگی، الگوهای فرهنگی ناهنجار و غلط در خانه، همه این عوامل می‌توانند در خیانت‌های زنانه دخیل باشند. در نتیجه حرمت و حریم‌های خانواده شکسته می‌شود و افراد پایبند چارچوب‌های اخلاقی نیستند.

دوران مجردی محدود از دلایل ارتباط زنان متاهل با پسران مجرد

برخی از زنان به دلیل اینکه گذشته خوبی نداشته‌اند و یا زمان مجردی خیلی محدود بودند وقتی شرایطی را می‌بینند که زنان و مردان، رابطه آزادانه‌ای با هم دارند، این افراد چون می‌خواهند گذشته خود را جبران کنند، به خیانت رو می‌آورند. شرکت درپارتی، ارتباط با دوست ناباب و مسائل مشابه دیگر می‌توانند انگیزه خیانت را زیاد کنند.

مشکلات اقتصادی

مسئله دیگر مشکلات اقتصادی در جامعه است، البته مسئله اقتصادی به تنهایی عامل خیانت زنانه نیست. فرد ممکن است نیازهای مالی بیشتری را در خود احساس کند. اگر زن پایبند چارچوب‌های اخلاقی باشد امکان ندارد با هر تحریک، وضعیت معیشتی کنار بیاید اما فردی که به خاطر پول با جنس مخالف خود ارتباط برقرار می‌کند، بیشتر به دلیل میل به تجمل‌گرایی، مصرف بیشتر، مدگرایی و خرید کردن، به جنس مخالفی فراتر از چارچوب خانواده رو می‌آورد تا مورد حمایت او قرار گیرد. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب این مرد دیوانه‌وار شما را دوست دارد +ویدیو سر بزنید.

ارتباط زنان متاهل با پسران مجرد

تنوع طلبی

علت دیگر خیانت زنانه، تنوع طلبی است. در برخی اوقات مشخص شده است فرد نتوانسته است با همسرخود زندگی کند و شاید بارها و بارها ازدواج کرده است. بهترین راهکار این است که باید علت این رابطه‌ها در سطح فردی مشخص شود و باید فرد به روانشناس مراجعه کند. باید مشخص شود که فرد اختلالات شخصیتی دارد یا خیر. برخی از افراد شخصیت ناهنجار و ضد اجتماعی داشته و در سطح خانوادگی باید مداخلات اجتماعی و فرهنگی صورت گیرد.

ارتباط زنان متاهل با پسران مجرد

پیشنهاد مطالعه: مطلب این نشانه‌ها عشق زنان را فاش می‌کند +ویدیو را بخوانید.

۱۲۰ دیدگاه

  1. H y

    ۲۹ دی ۱۴۰۱ در ۹:۴۷ ب٫ظ

    وقتی می‌خواستید خیانت کنید طلاق بگیرید بعدش مسئولیتی ندارید انسان باشید نه مثل حیوان

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۱ بهمن ۱۴۰۱ در ۹:۳۲ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز🌹🌹

      پاسخ

    • اختیاری

      ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در ۸:۰۹ ب٫ظ

      زنم خیانت کرد و حالا پشیمان است ولی دیگر دیر شده چون خانواده نابود شد

      پاسخ

    • ناشناس

      ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۲ ب٫ظ

      متاسفانه عادی سازی اینگونه موارد نه تنها پایه های خانواده ها رو سست و از بین میبره بلکه جامعه رو هم به تباهی و اضمحلال میکشونه بدون تعصب میگم اگر یک زن بخواهد خانواده اصلاح خواهد شد و به تبع آن جامعه و بر عکس همین زن اگر جایگاه و مقام خودش رو درک نکنه جامعه به انحطاط کشیده میشه و اولین قربانی آن خود زنان هستند ، عزیزانم بیاییم برای فردایی بهتر یاریگر هم باشیم زنان سرزمینم بسیار ارزشمند و والا هستند خداوند به تمام زنان کشورم پاکدامنی و عفت ارزانی کند ان شا‌الله ارادتمند تان بنده کوچک خدا

      پاسخ

  2. عاطفه

    ۵ دی ۱۴۰۱ در ۲:۰۴ ب٫ظ

    بنظرم اگر مرد مرد باشه زن هیچ وقت هرز نمیره

    پاسخ

  3. رضا

    ۵ دی ۱۴۰۱ در ۲:۴۹ ق٫ظ

    سلام تواین مطلب (خیانت) هردومقصرن هم مردهم زن ولی دلایلش ازهزارموردم بیشترهست!!! ومن بااینکه مجردم باتمام وجوددرکشون میکنم وشایدم بهشون حق بدم ک خیانت کنن اونم باتوجه ب شرایط جامعه ومشکلات وتجربهام میگم!!
    مرسی ادمین جان ازمطلب خوبت چون هردفه اینطورمطالب میزاری من بیشترمیترسم وحشت میکنم ازٱینده ازهمه چی!!
    درضمن ادمین جان بیشترکامنتام تاییدنمیکنی آیا مشکلی دارن?????

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۵ دی ۱۴۰۱ در ۹:۰۳ ق٫ظ

      ممنون از حضور شما دوست عزیز و نوشتن نظرتون. کامنت‌ها رو تایید می‌کنیم مگر آنکه از کلمات رکیک توش استفاده شده باشه. متاسفانه نوتیف برای مخاطب نمیاد وقتی ما کامنت جواب می‌دیم.

      پاسخ

    • اختیاری

      ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در ۸:۱۲ ب٫ظ

      آقایان.خانم ها؛ خیانت هیچ توجیهی ندارد

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۳ دی ۱۴۰۱ در ۹:۲۰ ق٫ظ

  5. ساره از رشت

    ۲ دی ۱۴۰۱ در ۹:۲۲ ب٫ظ

    خانمها به محبت و زبان خوش همسر بیشتر از پول او نیاز دارند.پول لازم است ولی اصلا کافی نیست.اخلاق خوش مرد می‌تواند زن را شیفته او سازد و چنین زنی جذب هیچ مردی نخواهد شد.

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۳ دی ۱۴۰۱ در ۲:۰۶ ب٫ظ

      ممنون از همراهی و لطف شما و نوشتن نظرتون دوست عزیز🌹

      پاسخ

    • ناشناس

      ۹ دی ۱۴۰۱ در ۹:۰۶ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲ دی ۱۴۰۱ در ۷:۵۸ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲ دی ۱۴۰۱ در ۷:۲۵ ب٫ظ

  8. مرتضى

    ۲ دی ۱۴۰۱ در ۶:۵۸ ب٫ظ

    سلام به خوب نکته اى اشاره کردین واقعا الان طوى جامعه ماهمچین رابطه هایى بیدادمیکنه

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۳ دی ۱۴۰۱ در ۲:۲۶ ب٫ظ

      ممنون از همراهی و لطف شما دوست عزیز🌹

      پاسخ

  9. ناشناس

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ در ۵:۱۳ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ در ۴:۵۲ ق٫ظ

    اره معلومه این زنا هستن سیرای ندارن به مردا خیانت می کنن مرد واقعا بدبختن کار عذاب درد خرج وغیره مال مرد بعد زن بره خیانت کن

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۷ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز
      دوست عزیز این موضوع هم در مورد زنان و هم در مورد مردان صدق می‌کند. علت آن نیز سیری ناپذیر بودن و تنوع طلبی بیش از حد افراد است که در نوع خود یک اختلال روانی محسوب می‌شود.

      پاسخ

    • زیبا

      ۸ شهریور ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۸ ق٫ظ

      هیچ زنی از محبت فرار نمیکند اگر مرد مردانگی داشت باشد زن هیچ وقت خیانت نمکند

      پاسخ

  11. ابوالحسن خالقی

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در ۲:۳۸ ب٫ظ

    هیچ کس مجاز به خیانت نیست . چه کاری باشد ، چه در ازدواج ، چه پولی و مالی و اختلاس و چه خیانت در امانت داری باشد . ای مردم عزیز ؛ ای جوانان و نوجوانان و ای مسئولین کشوری و لشگری 👈 بکوشید 💪 که معنای وفا و وفاداری و وفای به عهد و تعهّد را هم خودتان درک کنید و هم به بچه های خود و آدمهای اطرافتان بفهمانید و یاد بدهید . و اینکه خودتان را به خواب نزنید که خانواده ها و دوستیها و جامعه و ادارات دولتی و خصوصی در این کشور همه از هم پاشید و متلاشی شد . بجنبید که الان هم خیلی دیر شده است .

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۷ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

    • مهدی

      ۲ دی ۱۴۰۱ در ۷:۳۰ ب٫ظ

      سلام هر چی که جلو ای کارها بگیرم انسان حریص تر میشه بزا خوش بگذره

      پاسخ

  12. ابوالحسن خالقی گرمسار

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در ۲:۲۰ ب٫ظ

    به نظر من مرد و زن تا زمانی که معنی وفا و وفاداری و وفای به عهد را بطور مفصل درک نکرده اند اصلا نباید ازدواج کنند . کسی که وفاداری را آموخته ، معنی عشق را بهتر می فهمد و کسی که معنای عشق را درک کرد ، به عشقش متعهد و وفادار خواهد ماند . جوانان ما عشق و عاشقی را بخاطر نفهمیدن وفاداری به عشق ، گم کرده اند که یا نمیتوانند ازدواج کنند و یا بدلیل بی وفایی شکست عشقی میخورند و زندگیشان از هم میپاشد. ابوالحسن خالقی از شهرستان گرمسار .

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۸ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  13. ناشناس

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۴۸ ب٫ظ

  14. شوکا

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۱ ق٫ظ

    خداوند درافرینش هرکسی صفتهایی رو برای رشد و صفتهایی رو برای تلاش بیشتر و غلبه کردن براونها قرارداده یکجور خودازمایی اما غالبا ادم نمیتونه ازونها رد باشه ..اگرهرفردی با تیپ خودش ازدواج کنه اینهمه مشکل در سطح جامعه نخاهیم داشت اشکال اصلی از قوانین ازدواجه..صرفا نباید تست خون و خانواده ملاک ازدواج باشه..جلسات روانشناسی اهمیت بیشتری دارند باید دونفربلحاظ گرایشات روحی مناسب هم باشند

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۱ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  15. سی

    ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ در ۷:۰۸ ب٫ظ

    در ضمن کسی اشاره کرده است که مردها کار میکنند زنها هم در خانه به سر میبرند ولی در اصل وظایف بیشتر زنان خانه داری است اما در قدیم لباس شستن بود جار دستی بود تاختن فرش واسه خانه بود یا در خانه بافندن جوراب تشک رو بالش همه چیز با دست زنها درست می‌کردند اما امروز همه چیز حاضر است و برقی است این زمان را برای استراحت و راحتی میگذارند وقتی راحتی بره بالا غریزه جنسی انسان هم بالا میره و انسان را به بیراه میکشاند یعنی این غریزه جنسی کنترل را به دست میگیرد و راحت انسان را به طرف خیانت بکشاند مثل صابونی که زیر پا بگذارند و حل بخورد بیفتد زمین .در زنان بیشترشان به همین خاطر راحتی بیش از حد است که سبب میشود اما یک مورد دیگر .انسان دانا باعلم مثل درخت تر می‌باشد اما انسان نادان مثل درخت خشک می‌باشد روش فکر کن

    پاسخ

  16. ابراهیم نیک خواه

    ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ در ۲:۲۵ ب٫ظ

    هیچ دلیلی بین زوجین نباید باعث بشه که هر دو بطرف نفرسوم بروند.طلاق گذاشتن برای همچین مواردی .
    اگر زنی خیانت کرد باید دادگاه مهریه واگر فرزندی مابین باشه.بدون یه سر سوزن که بهش تعلق بگیره اون زن محرومش کنه از این موارد .چرا چون نفرسوم انتخاب کرده و به فرزند و شوهر خودش خیانت کرده و مطمئنن اون نفر سوم خیلی شرایطش بهتر بوده که انتخابش کرده و قانونن دادگاه باید بی چون چرا به عقد اون پسر درش بیاره
    متاسفانه دادگاه ما چه زن خیانت کنه و چه نکنه بی چون چرا تمامی مهریه و حق و حقوق به زن میده و مرد بدبخت روز گار میکنه ومطمئنن زن تو همچین شرایطی که حق به کامش هست چرا نره دنبال خیانت

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۳ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  17. ناشناس

    ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ در ۱:۳۸ ب٫ظ

    بسیاری ازطلاقهابخاطراینست زن بامرددیگری دوست وبعدواردرابطه میشودوبعدطلاق میگیردتابه نفردوم برسد
    اماچرازنان شوهرداربامردانی غیرازشوهررابطه برقرارمیکننددلیلش واضح است چون خدادرسوره نوربه حجاب زنان اشاره کرده امازنان خوب رعایت این نکته رانمیکنندوخودبخودبه رابطه باغیرشوهرخودآلوده میشوندخدابه عنوان مخترع بشرخوب میداندبشربه چه قوانینی احتیاج داردخدابشرراطوری خلق کرده اگرحجاب رارعایت نکندچشمهای بیننده آرزومیکندبااولذت جنسی برقرارکندواگربیحجابی استمراریابدچشم آلوده به زن شوهردارواردرابطه رفاقتی میشودودرآخراین رفاقتهابه رابطه ختم میشود، وقتی درسوره نورخدافرموده حجاب رارعایت کنیدچون خداخوب میداندبشراگرحجاب نداشته باشدآخرش به رابطه حرام باغیرشوهرش آلوده میشودالبته چندآیه اول سوره بقره کمی کلی تردلیل رابطه زنان شوهرداررابامردان دیگرتوضیح میدهد، طبق سوره بقره کتاب قرآن برای متقیان میتواندهدایتگرباشدبنابراین اگرکسی تقوانداست آیات قرآن وسوره نورقادرنیست برای اوراهنمایی ایجادکندگفته حجاب امااهمیتی داده نمیشود، طبق سوره بقره چندآیه اول قرآن هادی افرادباتقوااست وافرادباتقواکسانی هستندکه به غیب ایمان دارندونمازبه پامیدارندوازآنچه خدابه آنان عطاکرده انفاق میکنند، پس زنان شوهردارباغیرشوهرزنامیکنندچون:
    صاحب تقوانیستندوایمان به غیب ندارندونمازبه پانمیدارندواهل انفاق نیستندپس اگرکسی دوست داردزنی بگیردکه به اوخیانت نکندبایداولازنی راانتخاب کندچندصفت اول سوره بقره دراوباشدصاحب ایمان به غیب وخلوتهاکه خدااورامیبینددوم اهل نمازوسوم اهل صدقه دادن باشدبخل سبب تسلط شیطان برانسان میشودوانسان رامنحرف میکند،
    البته چندآیه اول سوره مومنون صفات مومنان راشرح داده که برفرج خودقفل کتابی میزنندوجزبرشوهرخودآنرابازنمیکننداگرکسی دوست داردزنی پیداکندکه به اوخیانت نکندبایدبگردددختری راپیداکنددارای صفات آیات اول سوره مومنون باشدکه بعیدمیدانم چنین دختری رابشودبراحتی پیداکردمگراهل نمازجماعت باشد…..

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۳ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  18. حمید رضا

    ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ در ۹:۲۰ ق٫ظ

    به صورت یک موضوع کلی مطرح کردید بد نبود اما متاسفانه
    آمار خیانت مردان به همسران خود خیلی بیشتر از خیانت زنان نسبت به همسرانشان هستش.
    و نباید فقط خانمها رو مقصر بتونیم.

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۵ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز
      بله کاملا درست است. خیانت موضوعی است که هم زن و هم مرد در آن وقوع آن دخیل هستند.

      پاسخ

  19. محمدرضا*

    ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ در ۷:۱۱ ق٫ظ

    زن و دختری که اصالت داشته باشه ، هیچ چیز حتی حتی حتی خیانت شوهرش رو هم ببینه ، چشماشو میبنده………
    وسلام
    التماس دعا

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۵ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  20. قنبر زاده برکی

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۳ ب٫ظ

    درصد بالایی از این قضیه مربوط به تربیت خانوادگی خانم است و در وهله دوم اینکه با چه کسی و چگونه ازدواج کرده، قطعاً تمام ازدواج ها صرفا با عشق نیست بخاطر پول ثروت بخاطر موقعیت اجتماعی بخاطر تیپ و قیافه بخاطر فرار از خانواده بخاطر فشار خانواده ووو موارد دیگر و وقتی که به انتظارات و خواسته مورد نظر خود نمی رسه دیگه اوضاع عوض میشه سرخوردگی و پشیمانی و پناه بردن به دل مشغولی های گوناگون که یکی از آنها رابطه با افراد مختلف است، البته این بحث بسیار حساسی است چون احساسات و عواطف آدم ها متفاوته لذا دلایل هم مختلفه،،

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۶ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  21. ناشناس

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۹:۳۹ ب٫ظ

  22. روانشناس

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۲:۲۸ ب٫ظ

    به نظر من همه ی علتش بی محبتی و بی توجهی مرد به خانمش هست وقتی مرد به خانمش احترام نزاره و براش ارزش قایل نشه وقتی بهش محبت نکنه زن هم سرد میشه و برای تامین نیازهای عاطفی ش به سمت دیگری میره هیچ خانمی اگرتوی زندگیش از نظر عاطفی تامین بشه هیچ وقت به کسی دیگه نگاه نمیکنه مخصوصا خانهای ایرانی که خیلی با محبت هستند و قدر شناس

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۷ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  23. ناشناس

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۱۲ ب٫ظ

  24. ناشناس

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۱۲ ب٫ظ

  25. فروزان

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۲:۰۹ ق٫ظ

    من قبول ندارم که خانمهای متاهل دنبال پسرای مجردن!!!!چون این پسرای مجردن که دنبال خانمهای متاهلن تیترتون درست نیست!!

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۸ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز
      هر دو مورد قابل بررسی است.

      پاسخ

  26. ناشناس

    ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۷:۲۵ ب٫ظ

  27. ناشناس

    ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۵:۴۵ ب٫ظ

    ۹۹،درصد،این،نوع،مشکلات،به،جامعه،برمیگردد،حال،به
    ترق،گوناگونی،این،مسائل،پیش،میاید،عمدترینش،
    گرفتاریهای،اقتصادی،که،منجر،به،فقر،وتنگدستی،.
    میشود،سازمان،یک،خانوادهٔ،را،متلاشی،میکند،

    پاسخ

  28. منوچهر

    ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۴۰ ب٫ظ

    وصعیت بد اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی کار را به جایی رسانده که اغلب مردان در گیر گرفتاریهای ذهنی و روحی و کاری در خارج از خانه بشوند تازه گرما ترافیک چک برگشتی کرایه خانه های سنگین خرج خانه خرج تحصیل فرزندان وووو همه و همه اون مرد را میتواند از لحاظ فشار روحی و روانی خرد و حتی منهدم کند…. ولی زنان غالبا پای ماهواره و کولردر خانه دوست دارن شوهرشان نازشون را بکشن و درست مثل آرتیست و هنرپیشه های فیلمهای آن چنانی در قبال آنها رفتار کنن… خب مسلمه که نمیشه…. زنی که نتواند شرایط روحی و روانی شوهرش

    پاسخ

    • لولا

      ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۲:۵۹ ب٫ظ

      اکثر روابط نامشروع بخاطر محدودیت‌ها و جداسازی کامل زن و مرد تو همه عرصه های اجتماعیست. زنان بعد ازدواج وقتی می‌بینند تو اسارت گیر کرده اند و احساسات زنانه شان کلا سرکوب می‌شده. وبا ازدواج این احساسات سرکوب تر میشود به خاطر تعصبات مردانه در مورد پوشش که به اشتباه اسمش را غیرت گذاشته اند دوس دارن به گونه ای فرار کنند یا تجربه .اگه یکم آزادی روحی توی جامعه وجود داشت افراد بیشتر به هم مهرورزی می‌کردند و وفادارترین می‌ماندند همش از اجبار در پوشش است این بلاها.چون طبیعت زن اینه که از احساساتش توی زندگی استفاده کندهر انسانی که عاقل باشه و بیمار هم نباشه دیگه حد و حدود خودشو پیدا میکنه

      پاسخ

      • محمد

        ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۷:۴۲ ب٫ظ

        هیچ محدودیتی نیست هم تقصیر مردان هم زنان است ولی بیشتر زنان چون تا مرد فقط یک پیشنهاد میدهد این زن است که قبول میکند من مرد می شناسم زنش را آزاد گذاشته بود تا اینکه به خیانتش پی بردند بخدا همسایمون بود بعدشم طلاق ، خیر قربان زنان باید مراقبشان باشی بهشان محبت کنی و بهشان بگویی که زنا گناهان کبیره است و در قرآن هم ذکر شده ، نه اینکه مثله غرب آزادی و بی بردباری به بار بیاد ، حقوق زنان میدونی چیه در غرب ، وقتی واسشون جاده خونه گذاشته باید خودت بدونی که حقی واسش نذاشته اینا فکر کردی و هزاران موضوع دیگه که شما غرب رو فقط تو فیلم ها می بینید که میخندند فکر میکنی اونجا همه چیز رو به راست

        پاسخ

      • مرتضی

        ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۴ ق٫ظ

        نمیشه فقط آقایون یا خانمها رو محکوم به خیانت کرد، شرایط بد اقتصادی، بالا رفتن سن ازدواج، تنوع طلبی و عدم آموزش و خیلی فاکتورهای دیگه باعث این ناهنجاریها سده

        پاسخ

      • سیدمصطفی

        ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۳:۰۷ ب٫ظ

        لطفا یه کم به حرفایی که زدی بیشتر فکرکن /ایا محدودیت هست که البته من محدودیتی نمی بینم واوضاع اینه حالا اگه ولشون کنن به حال خودشون دیگه چی میشه

        پاسخ

      • مهدی

        ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۶:۰۳ ب٫ظ

        این کاملا یه نتیجه گیری اشتباه هست پوشش اصلا یه مانع نیست ریشه پوشش این نیست اثر پوشش حفاظت هست شما میتونید برین آمارهای تجاوز در غرب رو نگاه کنید اونجا که حجاب نیست پس چرا انقدر تجاوز آمارش بالاست ؟؟ این یه دروغ هست

        پاسخ

      • سی

        ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ در ۶:۵۱ ب٫ظ

        وقتی یک گوسفند قرمز تو پردگاه پایین می‌آید همه گوسفندان خودشان را به دنبال آن میندازندهمه هم می‌میرند اما ما انسانها کسی که زندگی شو به طرف جهنم میبرد ما قرار است همه ما زندگی مان را به طرف جهنم بکشیم نابود کنیم مرد خطا میکند ما قرار است زن هم خطا بکند چه مرد چه زن خطا بکند سر خانواده‌اش را پایین می‌آورد هر کس در هر جای برای سر افرازی خانواده اش تلاش میکند در جامع هیچ وقت نباید از انسانهای خیانت کار حمایت شود چه مردش چه زنش حتی از کشتن هر دو شأن هم نباید حمایت شود ولی امروزه میبینم از خیانت کارهها حمایت میشود و جامع را آلوده میکنند مثال,یک میوه خراب را نیندازی یک جعبه را خراب میکند اگر یک انسان آلوده حمایت بشه میتواند یک منطقه را آلوده کند به همین خاطر.هر کس باید خط قرمز را بداند ببیند که تسلیم خط خیانت نشود تا جامع را به سوی فساد نکشانند و به دنبال راه رسوم و جامع اسلام گام بیندازند

        پاسخ

        • الهام الهامی

          ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۲ ق٫ظ

          سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

          پاسخ

      • ناشناس

        ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در ۱:۰۲ ق٫ظ

        ربط چندانی به اجبار در پوشش ندارد ،چون خارجیا که در پوشش آزادند به جز شدهر خود با بقیه هم آزادانه رابطه دارند و خیلی بیشتر و در هر جا رابطه دارند

        پاسخ

    • غفور

      ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۷:۲۶ ق٫ظ

      بله دقیقا همینطوره، وقتی مرد خانواده قادر به انجام وظایف گوناگون از جمله رسیدگی به همسر خود نیست نتیجه اش میشه همین،

      پاسخ

  29. مهدی

    ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۹:۳۸ ق٫ظ

    چون مریضن تمام

    پاسخ

    • ناشناس

      ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۰۱ ب٫ظ

      چرا فقط زنان زیر سوال بردید. پس مردان کدام طرف قضیه هستند وآیا میدانید مساله خیانت زوجین بهم نداشتن آگاهی های لازم برای زندگی زناشویی میباشد

      پاسخ

      • ناشناس

        ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۲:۵۴ ب٫ظ

        به نظر من بعضی از زنان وقتی خودشون منبع درآمدی دارن گاهی خودشون رو بی نیاز وملزم به رعایت اخلاقیات خانواده نمیدونن ، منظورم اینه کا جنبه داشتن رعایت حقوق زناشویی رو ندارن و دست به برقراری رابطه با دیگرون میزنن😞😞😞

        پاسخ

      • ناشناس

        ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۵:۱۹ ب٫ظ

        به نظرم : خیانت از طرف زن یامرد
        یک گناه نابخشودنیست!؟
        زیرا من یک مردم واز فرزندانم هنگام لباس عوض کردن شرم دارم.
        اگ هم کسی از رابطه نا مشروح شماخبر نداسته باشه! خداوندمهربان نظاره گر اعمال ماست؟!
        پس از آن مهربان بترسین؟!

        پاسخ

      • ناشناس

        ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۰ ق٫ظ

        اگرزن نخوادمردچنین جراتی بخود نمی‌دهد.زمینه ساز اصلی زنها هستند البته نه همه زنها.

        پاسخ

  30. ناشناس

    ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۸:۳۵ ق٫ظ

    بیشتر باعث طلاق و بی بردباری مردا هستند

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۸:۵۲ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

    • R

      ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۵۵ ق٫ظ

      برای اینکه تصمیم دارند اول زندگی خود بعد زندگی دیگران وبعد کره زمین را نابود کنند و اینها به خاطر کم عقلی آنهاست

      پاسخ

      • بهار

        ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۲:۴۱ ب٫ظ

        کم عقل و بی خرد شمایید که تا ما زنها نباشیم دنیاتون جهنمه و در کثافت فرو میرید واین قضیه ی خیانت اگه در زنها هست در مردها صد برابره و این بخاطر عزت نفس پایین شما مردها و سست عنصری تون هست

        پاسخ

        • ناشناس

          ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۹:۵۳ ق٫ظ

          دقیقا.👍👍👍

          پاسخ

      • خدای منتقم

        ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۷:۲۶ ب٫ظ

        مرد اگر خوب باشد زن هرگز به بیراهه نمی رود علت مشکل را در رفتار بد مردان جامعه جستجو کنید نه زنان جامعه هر کس عیب روی زنان بگذارد با خدا ی آنان طرف می شودفهمیدید.

        پاسخ

        • الهام الهامی

          ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۱ ق٫ظ

          سپاس از همراهی شما کاربر عزیز
          این موضوع دقیقا متوجه هر دو طرف رابطه است. ونمی‌توان گفت که به تنهایی زن یا مرد باید خوب باشند.

          پاسخ

    • رامتین

      ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ در ۳:۴۹ ب٫ظ

      جون خودت، یسر برو دادگاه های خانواده بعد بیا نظر بده

      پاسخ

  31. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۹ ب٫ظ

  32. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۶:۰۸ ب٫ظ

  33. محمدرضا

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۶:۰۲ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۸:۵۳ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  34. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۵:۱۵ ب٫ظ

  35. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۴:۳۸ ب٫ظ

    • ناشناس

      ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۰۹ ب٫ظ

      به نظرم اونی که خیانت کنه چه مرد باشه چه زن مریضه
      من زنم اما به نظرم نباید همیشه حق رو به زن ها داد چون بعضی مواقع اونها هم مقصرن

      پاسخ

      • الهام الهامی

        ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۸ ق٫ظ

        سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

        پاسخ

  36. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۳:۵۹ ب٫ظ

  37. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۳:۴۷ ب٫ظ

  38. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۲:۲۴ ب٫ظ

    وقتی مردان حق خود میدونن خیانت کنن
    خب زن هم خیانت میکنه که انتقام بگیره
    اونوقت یا کلا جدا میشن و طلاق
    یا مرد حساب کار دستش میاد و میشینه سرجاش
    سوختن و ساختن ماله زنای قدیم و دست و پا چلفتی بود که کار بلد نبودن بکنن مبموندن با خفت تو زندگی با مرد خائن
    الان زن کارمند میره دنبال زندگی مفید و پاک با مرد دیگه

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۸:۵۴ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

    • ناشناس

      ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ در ۳:۴۴ ب٫ظ

      در برابر هزارتا مرد خیانتکار ممکنه ده تا زن خائن هم باشه . اخه شما مردا که دست هر چی خائن از پشت بستین . خودشون اینکارو کنن حلال هس اما برای زن اعدام …

      پاسخ

  39. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۱:۵۳ ب٫ظ

    با بعضی از نظرها‌موافقم‌و با بعضی دیگر مخالف

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۸:۵۴ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

    • ارمان

      ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ در ۳:۴۶ ق٫ظ

      بیشترین خیانت در مملکت ما به خاطر فقر به وجود میاد چون مردوقتی از خونه میره واسه کار ،،در روز دو شیفت کار میکنه وخرج خونه رو نمیتونه در بیاره خسته وکوفته وقتی خونه میاد ،،نایی برای محبت کردن به زنش که شاید خیلیم دوسش داره حس محبت وناز کشیدن رو نداره وشاید شام نخورده خوابش میبره ،،،همین باعث میشه که زن نیاز جنسیش از طرف همسرش براورده نمیشه ،،ودر۸۰درصد مواقع باعث خیانت میشه اونم در زنهای جوان ،،وقتی میبینن ،،همسایه اش بالاترین امکانات رو با دزدی واختلاس و کلاهبرداری واسه زن وبچه اش فراهم کرده ،وزن جوان حسرت چیزهای نداشته رو میخوره ،،باعث خیانت میشه ،،لعنت خدا بر باعث وبانیش که این مملکت رو که روگنج هستیم ،،به این روز انداخته ،که امار طلاق به خاطر خیانت روز بروز بالاتر میره ،،

      پاسخ

  40. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۱:۴۸ ب٫ظ

  41. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۱:۴۱ ب٫ظ

    این تحلیل ها بسیار مفید و آگاهی بخش است پیشنهاد میکنم اینگونه موضوعات را بطور مصاحبه با یک متخصص خلاصه و ارائه شود

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۸:۵۴ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  42. ستاره

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۱:۴۱ ب٫ظ

    والا آقایون بیشتر بیراهه میرن و تو عکس هم نشون دادین چشم چرونی هاشونو..کلا سیری ندارن بعضی مردها😑😑😑

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۸:۵۴ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

      • تهمینه

        ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۳:۵۹ ب٫ظ

        بایدمیگفتین چراپسران مجردبازنان متاهل دوست میشوند!‌!!!
        و جوابش اینه که چون نمیتونن زن بگیرن بخاطر شرایط وحشتناک اقتصادی و……………….

        پاسخ

        • الهام الهامی

          ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۷ ق٫ظ

          سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

          پاسخ

  43. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۱:۲۸ ب٫ظ

  44. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۱:۱۱ ب٫ظ

  45. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۵۷ ب٫ظ

  46. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۳۶ ب٫ظ

  47. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۳۶ ب٫ظ

  48. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۳۳ ب٫ظ

  49. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۱۰ ب٫ظ

  50. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۰۲ ب٫ظ

    سلام من جدا متاسفم اختلالات جنسی مگه عمدیه حتمامشگل مردقابل حل شدنی نیست مثل دیابتیا نبودمحبت از گرانی تورم فشار عصبی مرد نمیتونه باشه.گذشته هرفردگذشنه مهم آینده س من هیچکدوم مطلبهاروقبول ندارم منطقی نیست

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۸:۵۴ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  51. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۵۱ ق٫ظ

  52. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۵۱ ق٫ظ

  53. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۵۱ ق٫ظ

  54. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۰ ق٫ظ

  55. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۰ ق٫ظ

    • ناشناس

      ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ در ۲:۱۲ ق٫ظ

      به نظر من شرایط اقتصادی خیلی تاثیر داره.وقتی طرف به دلایل اقتصادی و نبود شغل نمی تونه ازدواج کنه،معمولادنبال همچین روابطی میره که تعهد مالی و…نداره.بعد ازدواج هم چون قبلاً سابقه رابطه خارج از عرف و ازدواج داشته،به هر دلیلی ولو هرچند غیرمنطقی تن به اینگونه روابط میده

      پاسخ

  56. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۲ ق٫ظ

  57. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۶ ق٫ظ

  58. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۴ ق٫ظ

  59. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۴ ق٫ظ

    بعنوان یک مقاله کلی گویی بد نبود لیکن عوامل جزیی بسیاری هم هست مثل موردتعرض جنسی قرارگرفتن دختروقتی بچه بوده توسط فامیل خیلی نزدیک و اینکه پدرومادرمراقب دختر بچه نبوده وشخص فامیل

    پاسخ

  60. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۲ ق٫ظ

  61. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۱ ق٫ظ

  62. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۹ ق٫ظ

  63. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۸ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۸:۵۵ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

      • بهنام

        ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۵:۱۷ ب٫ظ

        با سلام..البته این مسایل جای بحث و گفتگوی دقیق تری داره…‌‌ودرمورد خانم و آقا هر کدام با توجه به ویژگیهای جنسیتی و شغلی و فرهنگی جای بحث خودشو دارد…ضمنا بحث خیانت هم برای آقایون هست و هم خانمها…وبهتر بود در مورد هردو اینجا تیتر می‌زدند.

        پاسخ

        • الهام الهامی

          ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۶ ق٫ظ

          سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

          پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

تقویت حافظه با ۶ راهکار ساده

تقویت حافظه دغدغه این روزهای اکثر مردم شده است که برخلاف تصور عامه مردم نه‌تنها ارثی نیست؛…