یک لباس بی‌نظیر برای مهمانی‌های شما

۲
11
زمان مطالعه: 2 دقیقه
این احتمال وجود دارد که شما یک لباس بسیار زیبا، باکیفیت و از یک برند مطرح انتخاب نمایید اما استایل نهایی باب میل شما نباشد و فکر کنید که این لباس به شما نمی‌آید.
اندام مناسب برای پوشیدن سرهمی

طبیعتا همه افراد، اندام‌های متفاوت و با شکل مخصوص به خود دارند؛ این موضوع اصلا عجیب نیست که لباسی به تن شما آن‌ قدر که در تصوراتتان نقش بسته، زیبا و جذاب نباشد. این موضوع در مورد انتخاب انواع لباس‌های سرهمی نیز صادق است. اما راه حل مناسب برای برطرف کردن این نگرانی چیست؟ در این مطلب از مجله دلتا به موضوع اندام مناسب برای پوشیدن سرهمی می‌پردازیم.

اندام مناسب برای پوشیدن سرهمی

جذابیت لباس‌ سرهمی برای اندام‌‌های ساعت شنی

به طور مثال اگر اندام شما به شکل ساعت‌ شنی است، سرهمی تنگ به تن شما بسیار جذاب و چشم‌نواز خواهد بود. سرشانه‌های نسبتا پهن، کمرباریک و پایین‌تنه برجسته در سرهمی جذب خودنمایی کرده و اندام شما را به بهترین شکل ممکن نمایش می‌دهد. اگر این سرهمی، پارچه رسمی داشته باشد، این گزینه یک انتخاب بی‌نظیر برای مهمانی‌های شماست. آستین‌دار بودن یا نبودن این نوع سرهمی، تفاوت خاصی در استایل نهایی شما ایجاد نخواهد کرد؛ شما می‌توانید بسته به محیطی که در نظر دارید و رسمی و غیررسمی بودن دورهمی، مهمانی و غیره از سرهمی آستین‌دار یا بدون آستین استفاده نمایید.

پوشیدن سرهمی

اندام ظریفی دارم، لباس سرهمی برای من مناسب است؟

اگر نیم‌تنه بلندتری دارید، پیدا کردن یک سرهمی متناسب برای شما مشکل خواهد بود. اما اگر ریزه اندام هستید، استفاده از یک کمربند بر روی سرهمی و یا انتخاب مدلی که خیلی گشاد نباشد در تن شما تناسب و زیبایی بیشتری خواهد داشت. یک سرهمی بسیار گشاد، ممکن است اندام شما را به زیبایی نمایش ندهد و در حقیقت اندام ظریف شما در آن مدل گم شود.
درصورتی‌که یک سرهمی گشاد و بلند را انتخاب کرده‌اید، بهتر است یک کفش پاشنه‌ بلند را با این مدل ست نمایید تا کشیده‌تر و جذاب‌تر به نظر برسید.

برای اندام‌های گلابی و سیب شکل، محدودیتی در انتخاب سرهمی‌ وجود دارد؟

در‌صورتی‌که تیپ بدنی شما گلابی‌شکل است، بهتر است یک سرهمی لَخت و گشاد را برای جذابیت استایل خود انتخاب نمایید. این تیپ ممکن است برای شما محدودیت در انتخاب ایجاد نماید. زیرا که نیم‌تنه بالایی شما لاغر اما قسمت لگن شما بزرگ‌تر از بالاتنه است. سعی کنید در این نوع تیپ بدنی از سرهمی‌ جین استفاده نکنید. سرهمی‌های جین و تنگ خاصیت کشی ندارند و در نهایت لباس برای شما در قسمت بالا تنه گشاد اما در قسمت لگن تنگ و فیت خواهد شد.
قسمت میانی بدن شما در استایل سیب، درشت‌تر از سایر اندام‌ها است. به‌این‌صورت احتمال این که لباس‌های سرهمی برای شما جذاب‌تر و خاص‌تر از انواع دیگر لباس‌ها به نظر برسد، کم است. با پوشیدن انواع لباس‌های سرهمی در این نوع از تیپ بدنی، قسمت میانی بدن شما، بیشتر از حد معمول خودنمایی خواهد کرد. در نهایت ممکن است فکر کنید که چاق به نظر می‌رسید.

لباس مناسب مهمانی

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب با مانتوهای جلو بسته در تابستان بدرخشید را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در ۵:۰۴ ب٫ظ

  2. بازنشسته

    ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ در ۵:۰۹ ب٫ظ

    خواسته بازنشستگان سایر سطوح تامین اجتماعی :

    افزایش ۳۸%به اضافه ۵۱۵۱۶۶ تومان

    و افزایش مزایای جانبی ۶۵۰ هزارتومان

    🛑متناسب سازی سال ۱۴۰۰ و سال جاری ۱۴۰۱ باید انجام شود🛑

    🌺مطابق تصویب شورای عالی کار می باشد .🌺

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…