قابل توجه آقایان، چگونه جنتلمن واقعی باشیم؟

۹
7
زمان مطالعه: 3 دقیقه
 اگر شما هم به دنبال این مورد هستید که چگونه از خود یک فرد متشخص بسازید باید این مطلب را دنبال کنید.
ویژگی های مردان با کلاس و باشخصیت

در این مطلب از مجله دلتا به بیان ویژگی های مردان با کلاس و باشخصیت می‌پردازیم. همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید با یک سری تغییر در عادت‌های نادرست خود علاوه بر متشخص شدن زندگی و روابط بهتری را هم برای خود رقم بزنید.

ویژگی های مردان با کلاس و باشخصیت

پس شما تصمیم به متشخص شدن گرفته اید ولی هنوز دقیق نمیٰدانید از کجا شروع کنید. با شخصیت شدن تماما به شخصیت و کارکتر شخصیتی شما مربوط نمی‌شود و از طرف دیگر شخصیت شناسی هم متشخص شدن تنها به چند تغییر عادت‌های روزانه محدود نمی‌شود.

تیپ شخصیتی خود را مشخص کنید

وقتی از متشخص بودن یا جنتلمن بودن صحبت به میان می‌آید اولین مواردی که به ذهن شما خطور می‌کند یک دست کت و شلوار اتو خورده، کفش‌های درخشان و البته کراوات است که خوشبختانه این تعریف و ذهنیت اخیرا بیشتر دچار تغییر شده و از این چهار چوب بیرون رفته است. علاوه بر ظاهر شما به برخورد و رفتار شما هم به‌عنوان یک فرد متشخص نگاه می‌شود. بهتر است هر چه زودتر و در هر سنی هستید اگر هنوز تیپ شخصیتی خود را مشخص نکرده‌اید دست به‌کار شوید.

ویژگی های مردان با کلاس و باشخصیت

مودب بودن از ویژگی های مردان با کلاس و باشخصیت

حتی اگر احساس خوبی نسبت به طرف مقابل ندارید، لازم نیست شخصیت خود را پایین آورید تا در سطح او قرار قراربگیرید. مودب و فروتن باشید تا ثابت شود که شما خیلی بهتر از او هستید. اگر می‌خواهید روابط عاطفی خوبی داشت باشید به مطلب این نشانه‌ها عشق واقعی مردان را ثابت می‌کند سر بزنید.

همچون انسان‌های بالغ رفتار کنید

حال در این زمانه که شبکه های اجتماعی جزئی از زندگی هر فرد شده است و ساعات متمادی هر شخصی در این شبکه ها به گشت و گذار می پردازد بهتر است که این شخصیتی که در دنیای واقعی به دنبال آن هستیم را در این شبکه‌ها هم برای خود رقم بزنیم. حتما دوستان، آشنایان و همکاران پروفایل شما از عکس گرفته تا مطالبی که در این شبکه‌ها و گروه‌ها به اشتراک می گذارید را چک می کنند، پس چقدر خوب است که تمامی مطالب و مضمون آن ها و همچنین عکس های پروفایل شما از رفتار های نوجوانانه و گاها کودکانه فاصله داشته باشد. این مورد هیچ منافاتی با شوخی و طنز های سالم ندارد.

مدام مراقب بهداشت و نظافت خود باشید

برای ظاهر خود اهمیت قائل باشید، مدام بهداشت و نظافت را در اولویت کارهای خود قرار دهید. جدای از برند بودن و نبودن البسه و وسایل یا مقدار هزینه‌ای که برای لباس های خود خرج می‌کنید، با ساده‌ترین لباس‌ها هم با رعایت نظم و نظافت می‌توانید مورد قبول بسیاری از افراد بخصوص خانم‌ها باشید. اگر خیلی خودمانی‌تر بخواهیم در این رابطه صحبت یک مرد متشخص همیشه با بوی خوب و ظاهر آراسته و مرتب(حتی با لباس های معمولی) همیشه جلب توجه می‌کند و مورد قبول واقع می‌شود.

ویژگی های مردان با کلاس و باشخصیت

نخندیدن به اشتباهات دیگران از ویژگی های مردان با کلاس و باشخصیت

مطمئنا این کار یکی از بی‌رحمانه‌ترین اموری است که یک نفر می‌تواند انجام دهد. هنگامی که اشتباهی از شما سر می‌زند، تنها چیزی که از دیگران انتظار دارید این است که نه تنها شما را به خاطر اشتباه‌تان تمسخر نکنند. بلکه حتی به روی شما هم نیاورند.

دشنام ندهید

بر روی فحش و دشنام یک خط قرمز بزرگ بکشید. به زبان آوردن کلمات رکیک نشان دهنده این است که شما توانایی اثبات گفته‌های خود را از راه منطقی ندارید. از این گذشته این کار عامیانه، غیر اخلاقی و دور از ادب است.

بلند صحبت نکنید

بلند صحبت کردن باعث افزایش استرس در میان جمع می‌شود و نشان می‌دهد که شما قادر نیستید تا با استفاده از دلیل و مدرک گفته‌های خود را اثبات کنید تا به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید و تنها به همین دلیل در بحث و مشاجره از حس جانور خوی خود بهره می‌گیرید. انجام چنین کارهایی باعث می‌شود تا مردم با یک دید منفی به شما نگاه کنند.

حرف کسی را قطع نکنید

پیش از اینکه پیشنهاد خود را ارئه دهید اجازه دهید تا حرف طرف مقابل به اتمام رسد. قطع کردن حرف دیگران یکی از نشانه‌های ضعف در آداب معاشرت و فقدان مهارت‌های اجتماعی به‌شمار می‌رود. اگر می‌خواهید به‌عنوان یک فرد از خود راضی شناخته شوید دائما کلام دیگران را قطع کنید.

حرف کسی را قطع نکنید

پیشنهاد مطالعه: مطلب هرگز این حرف‌ها را به همسر خود نگویید را بخوانید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۳۷ ب٫ظ

  2. یزدانی

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۶:۰۶ ق٫ظ

    ممنون که نکات آموزنده را به ما هم میگویید

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۹:۵۹ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

    • ناشناس

      ۲ دی ۱۴۰۱ در ۸:۲۳ ب٫ظ

      مطلب مفید بود و کاربردی
      با تشکر از مطالب خوب و مفیدتون

      پاسخ

      • مونا اصفهانی

        ۳ دی ۱۴۰۱ در ۲:۰۷ ب٫ظ

        ممنون از همراهی و لطف شما دوست عزیز🌹

        پاسخ

  3. محمد

    ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۹:۰۶ ق٫ظ

    بسیار اموزنده

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۹:۰۷ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

    • ناشناس

      ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ در ۳:۰۵ ب٫ظ

      مگه مرد با شخصیت هم داریم؟؟؟!!!

      پاسخ

      • الهام الهامی

        ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۴ ق٫ظ

        سپاس از همراهی شما کاربر عزیز
        تمامی افراد اعم از زن و مرد دارای شخصیت هستند. بهتر است کمی نگاه خود را به افراد تغییر دهیم.

        پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

تقویت حافظه با ۶ راهکار ساده

تقویت حافظه دغدغه این روزهای اکثر مردم شده است که برخلاف تصور عامه مردم نه‌تنها ارثی نیست؛…