خنده‌دارترین فرارها از زندان

۵
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
زندان جایی برای نگه‌داری افراد مجرم و خلافکار است. این افراد برای تنبیه شدن در آنجا هستند ولی برخی از این خلافکاران با روش‌های عجیبی از زندان فرار می‌کنند.
جالب ترین فرارها از زندان

فرارهای بزرگ را در فیلم‌ها دیده‌ایم ولی بعضی از آن‌ها در واقعیت رخ داده‌اند. مجله دلتا در ادامه این مطلب به بررسی جالب ترین فرارها از زندان می‌پردازد.

نارنجک پرتقالی

میشل وژور با خلاقیت بالایی که دارد توانسته تا به حال ۵ بار از زندان‌های فرانسه فرار کند. یک بار از پرتقال به عنوان نارنجک دستی استفاده کرد. او با پرتقال کاری کرد که شبیه نارنجک دستی شود و با آن توانست کلیه نگهبانان را بترساند و از زندان فرار کند. هر چند که بعدا دوباره دستگیر شد.

مردن از ایدز

استوان جی راسل در سال ۱۹۹۸ در زندان هریس کونتی در هوستون نقش بیمار مبتلا به ایدز را بازی کرد. او توانست با خوردن قرص‌های مسهل نشانه‌های بیماری ایدز را به وجود بیاورد. او همچنین مدارک بیماری‌اش را دستکاری کرد به گونه‌ای که مدارکش کاملا گواهی می‌دادند او به ایدز مبتلاست. این زندانی برای درمان به بیمارستان فرستاده می‌شود و در آن جا خود را به جای یکی از دکترها جا می‌زند و گزارش مرگ خود را به مسئولان زندان می‌دهد. البته پلیس او را پس از مدت کوتاهی دوباره دستگیر می‌کند و دادگاه او را به ۱۴۴ سال زندان محکوم می‌کند.

مردن از ایدز

فرار با جرثقیل

فرار جسورانه بعدی متعلق به یک زندانی آلمانی است. کریستین ب. در سال ۲۰۰۴ از زندان لوبک فرار می‌کند. او توانست به کمک یک چرثقیل و نردبانی که خودش در آهنگری زندان ساخته بود از دیوار زندان فرار کند. جالب این جاست که برنامه فرارش را به گونه‌ای ترتیب داده بود که پس از بیرون آمدن از زندان با خیال راحت سوار یک مرسدس بنز لیموزین شود. البته او بیشتر از ۴ روز نتوانست از آزادی‌اش لذت ببرد برای این که دوباره دستگیر شد.

ملافه در نقش طناب

در سال ۱۷۲۴ جک شپارد توانست خیلی راحت از زندان نیوگیت انگلیس فرار کند. با یک سوهان زنجیرهایش را باز کرد، سپس دیوار را سوراخ کرد و بعد به کمک ملحفه‌هایش که به هم گره زده بود از سلولش خارج شد و به زمین رسید. البته او این کارها را بسیار ماهرانه انجام داد. اما این فراری هم دوباره دستگیر شد و مدتی بعد اعدام شد.

چاقوی ساخته شده از رادیو

پیتر اس توانست در سال ۱۹۷۸ در بهداری زندان برای خود از تکه‌های یک رادیو چاقویی بسازد و با آن دو پرستار مرد را زخمی کند و فرار کند. اما جالب این جاست که بعد از دو روز او خود را به صورت داوطلبانه به پلیس معرفی کرد.

فرار تخم مرغی

یکی از بامزه‌ترین موارد فرار از زندان متعلق به والتر اس است. این زندانی سوئیسی از سال ۱۹۸۱ از زندان رگندورف در شرق سوئیس گریخت و در یادداشتی که در سلولش باقی گذاشته بود نوشته بود: رفته‌ام دنبال تخم مرغ.
این فراری توانسته بود میله‌های پنجره زندان را با سوهان باز کند و به حیاط زندان برسد. از قبل هم نردبانی برای فرار مهیا کرده بود که با کمک آن از دیوار زندان می‌گریزد. البته والتر نیز دوباره دستگیر می‌شود.

جالب ترین فرارها از زندان را بخوانید

پیشنهاد مطالعه: مطلب این خوراکی خوشمزه عقل شما را نابود می‌کند! را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۳۴ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۲۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ در ۴:۴۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ در ۴:۴۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ در ۴:۴۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…