بهترین هتل‌های استخردار مشهد کدامند؟

۳
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر قرار است به‌زودی مهمان یکی از هتل‌های مشهد شوید، پیشنهاد می‌کنیم از بین هتل‌های مشهد که استخر دارند محل اقامت مناسب خود را انتخاب کنید.
بهترین هتل های مشهد

بی‌شک امکانات و خدمات ویژه بهترین هتل های مشهد سفر را برای گردشگران به‌یاد‌ماندنی‌تر می‌کنند. از جمله این امکانات می‌توان به وجود استخر در هتل اشاره کرد که بعد از یک گشت‌وگذار حسابی هیچ‌چیز به‌اندازه آبتنی و شناکردن در آن لذت‌بخش نخواهد بود. با توجه به فضای بهداشتی و امکانات مطلوب استخر هتل‌های مشهد، به شما این اطمینان را می‌دهیم که تجربه‌ای متفاوت از شنا کردن را به دست خواهید آورد. با مجله دلتا همراه باشید.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل ۲۰ طبقه قصر طلایی یکی از هتل‌های پرآوازه مشهد است که تا دلتان بخواهد شیک و لوکس است. در این هتل ۵ ستاره انواع واحد اقامتی وجود دارد که از نظر دکوراسیون و امکانات رفاهی بی‌نظیر هستند.

استخر هتل قصر طلایی محیطی بسیار شیک و تمیز دارد که در نوع خود بی‌مثال است. از امکانات مهم مجموعه آبی هتل می‌توان به سونا، جکوزی، اتاق بخار، حمام ترکی، استخر آب سرد، استخر آب گرم، سالن ماساژ و اتاق مراقبت کودکان اشاره کرد.

بهترین هتل های مشهد

هتل پردیسان مشهد

از دیگر بهترین هتل های مشهد که استخر دارند باید از هتل پردیسان نام برد. این هتل بزرگ به دلیل محوطه سرسبز و دلبازی که دارد برای مسافران بسیار جذاب است. هتل پنج ستاره پردیسان در منطقه‌ای عالی واقع شده است و به همین خاطر در هر زمان از سال اقامتی فوق‌العاده را به مهمان‌های خود هدیه می‌کند. بی‌شک استخر سرپوشیده و مجهز هتل پردیسان یکی از آیتم‌های ویژه آن است.

هتل پردیسان

هتل هما مشهد

در خیابان احمدآباد یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های لوکس شهر را خواهید دید. موقعیت مکانی خوب این هتل ۵ ستاره موجب دسترسی آسان مسافران به حرم، پارک کوهسنگی، باغ گیاهشناسی، آرامگاه فردوسی، سرزمین موج‌های آبی و مرکز خرید الماس شرق می‌شود.

هتل هما

هتل میثاق مشهد

در لیست هتل‌های استخردار مشهد هتل‌های ۴ ستاره زیادی وجود دارد که هتل میثاق یکی از شناخته‌شده‌ترین آن‌هاست. این اقامتگاه در بلوار وکیل‌آباد قرار گرفته و از تمام امکانات لازم برای اقامت راحت و بی‌دغدغه مسافران برخوردار است. از مشخصات بارز استخر هتل می‌توان به فضای بزرگ و نورپردازی عالی آن اشاره کرد. لازم است بدانید هزینه خدمات مجموعه آبی هتل برای مهمان‌ها به صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود.

هتل میثاق

هتل ضیافت ‌الزهرا مشهد

نوبت به یکی از جدیدترین هتل‌های مجلل پایتخت معنوی کشور می‌رسد. منظورمان هتل ضیافت الزهرا است که ساختمان ۱۱ طبقه آن مانند یک نگین در بلوار شهید شوشتری می‌درخشد. مطمئن هستیم با اقامت در اتاق‌ها و سوئیت‌های شیک و با چشم‌انداز رو به حرم این هتل سفر خوش‌تری را تجربه خواهید کرد.

استخر هتل ضیافت الزهرا مطابق با استانداردهای روز ساخته شده است. از نظر بهداشت و تجهیزات با بسیاری از استخرهای تاپ مشهد برابری می‌کند و در مورد کیفیت و سلامت آب استخر هم باید گفت که هیچ‌جای نگرانی وجود ندارد. مطلب بهترین شهرهای ایران برای گردش را بخوانید.

بهترین هتل های مشهد

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری دیوار بزرگ گرگان، دومین دیوار طولانی جهان را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. نرگس

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ در ۷:۱۸ ق٫ظ

    ممنونم

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۹:۱۳ ق٫ظ

      ممنون از حضور شما🌹

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۴۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…