با هر آنچه در خانه دارید میز کنسول بسازید

5
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
وسایل کهنه قدیمی همیشه بی‌مصرف و دور ریختنی نیستند. با کمی خلاقیت بدون صرف هزینه زیاد و کمترین زحمت می توان از آن‌ها با عنوانی جدید استفاده کرد.
میز کنسول

بازسازی وسایل خود یکی از ایده‌های بسیار عالی برای تغییر دکوراسیون بدون تعویض وسیله یا پرداخت هزینه زیاد است. آیا تا به حال فکر کرده‌اید که یک درب کهنه قدیمی را چگونه می‌توان به مورد استفاده قرار داد. در این مطلب ازدلتامگ به بیان روش ساخت کنسول با وسایل قدیمی منزل می‌پردازیم.

ساخت کنسول با وسایل قدیمی منزل

سری به انبار خانه بزنید و درب کهنه قدیمی را از آنجا بیرون بیاورید و در ادامه با ما همراه باشید.

مرحله اول ساخت کنسول با وسایل قدیمی منزل

قبل از هر چیزی باید دستی به سر روی درب بکشید. چوب در گذر زمان می‌تواند آسیب دیده و سطحی ناصاف را به‌وجود آورده باشد. پس بهتر است سطح چوبی درب را سنباده بکشید و تمیز کنید. شاید سنباده برقی کار شما را ساده‌تر کند. این کار را با ظرافت و دقت انجام دهید چون پس از پایان آن و در طول استفاده از کنسول ممکن است سطح ناصاف آن شما را اذییت کند. اگر مایل بودید می توانید این درب را رنگ آمیزی هم بکنید. رنگ مورد نظر را متناسب با دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب کنید. در اینجا صاحب خانه دوست داشته که حالت طبیعی و قدیمی چوب را حفظ کرده و به همان صورت آن را به فضای داخلی خانه ببرد.

ساخت کنسول با وسایل قدیمی منزل

مرحله دوم

سطح رویی درب را از خرده چوب ها تمیز کنید. از یک دستمال برای این کار استفاده کنید. تنها چیزی که لازم از بخرید 4 عدد پایه میز است. این پایه ها را به راحتی می توانید از ابزار فروشی ها و یا کارگاه های کوچک تهیه کنید. برای انتخاب آنها با فروشنده مشورت کنید و گزینه مناسب را بیابید باید دقت داشته باشید که پایه ها باید تحمل وزن کنسول و وسایلی که قرار است رویش قرار بگیرند را داشته باشد. در هنگام خرید به سبک و شرایط کلی دکوراسیون منزل تان دقت کنید. ساخت کنسول با وسایل قدیمی منزل

مطلب پیشنهادی:  3 مدل شیرآلات لوکس که منزل شما را جذاب می‌کند!

مرحله سوم ساخت کنسول با وسایل قدیمی منزل

اکنون زمان آن رسیده که پایه ها را در جای مناسب و به گوشه های درب قدیمی متصل کنید. برای ایجاد سوراخ ها و فرو کردن پیچ ها از دستگاه دریل کمک بگیرید تا کار شما به سادگی انجام شود.

پایه ها باید به فاصله های معین و در حالتی ایستا نصب شوند تا در هنگام استفاده از میزتان دچار مشکل نشوید. دقت و ظرافت را فراموش نکنید. اکنون شما کنسول زیبا و کاربردی دارید که برایش هزینه زیادی نکرده اید و از آن بهتر آنکه لذت ساخت آن را نیز خودتان چشیده‌اید.

کاربرد میز کنسول

این میز می‌تواند به‌عنوان کنسولی زیبا در بخش ورودی خانه شما قرار بگیرد و فضایی مناسب را برای نگهداری از وسایل شما فراهم کند. اگر قصد دارید وسایل دکوری روی آن قرار دهید سعی کنید آنهایی را انتخاب کنید که با ظاهر کلی میز کنسول شما هماهنگ باشد. یک آینه برای ورودی ضروری است. آینه را روی میز قرار دهید تا هنگام ورود و خروج به راحتی بتوانید مرتب بودن ظاهر خود را کنترل کنید. طراوت گیاهان خانگی را به دکوراسیون ورودی بیاورید و از فضای زیر این میز هم استفاده کنید. ولی دقت کنید تا فضای شما نا منظم جلوه نکند.

کاربرد میز کنسول

 

5 دیدگاه

  1. ناشناس

    15 مرداد 1401 در 11:21 ق.ظ

  2. ناشناس

    16 مرداد 1401 در 0:19 ق.ظ

  3. ناشناس

    18 مرداد 1401 در 5:03 ب.ظ

  4. ناشناس

    3 شهریور 1401 در 11:18 ق.ظ

  5. ناشناس

    13 شهریور 1401 در 11:41 ب.ظ

    عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین چیدمان مبل برای پذیرایی مربعی شکل

پذیرایی مربعی شکل، فضایی متناسب و کاربردی برای دورهمی‌ها و استراحت است. با چیدمان و دکوراس…